Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

96 - 97

Výběr: snake_01, Gora
02. 05. 2011
12
9
1268
Autor
Paulart

 

sčítání lidu -

mezi důchodci

kolují brýle

 

...

 

Bílá sobota -

klučina kope míčem

o zeď kostnice


9 názorů

snake_01
17. 11. 2020
Dát tip

avi


snake_01
17. 11. 2020
Dát tip Gora

Tyhle texty, myslím, naprosto právem patří do nové kategorie senrjú. V době, kdy to Paulart psala, senrjú nebylo kategorií, takže mám zato, že si texty zaslouží obnovenou pozornost.


park
06. 02. 2012
Dát tip
Ještě pořád Tě baví číst negramotné poznámky lidí jako je zde např. Cayenne, StvN atd? Jinak pro Park - sčítání 1*, sobota trošku inspirovaná (hm.) a na mě moc ukecaná... Tož tak - měj se....

Cayenne
07. 05. 2011
Dát tip
První má k haiku vcelku daleko. Pokud se nemýlím, námětem má být příroda, která mi tam trochu chybí, zachycení okamžiku, emoce. Tři řádky, po jejichž přečtení se myšlenky rozeběhnou rozličnými směry a člověk se zasní. Sčítání lidu je prostě sčítání lidu a nikdy ničím více nebude. Navíc ve druhém verši by mělo být 7 slabik. To druhé už se mi zdá o něco lepší, ale na haiku se mi téma "Bílé soboty" a "kostnice" zdá zvláštní vzhledem k tomu, že pochází z Japonska, kde tohle neznají. Každopádně jsem tu nová, tak mě ještě neberte moc vážně :)

Rajmund
04. 05. 2011
Dát tip
Japonci asi sčítali jenom samuraje, lid ne.

StvN
03. 05. 2011
Dát tip
První, to je takový vtípek, celkem fajn. Na haiku asi moc ne. Zkusil bych jinak napsat "kolují brýle", nebo spíš to celé - mezi důchodci kolují brýle. Podmětem jsou brýle, brýle kolují, to je pro haiku dost blbý. Druhé je celkem fajn nápad, ale nějak víc mě "nedostalo".

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru