Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ako sa v bunke kóduje mentálny obraz hada?

03. 05. 2011
4
14
2150

kooptácia k životu

1

vtákopysk má s tebou len veľmi málo spoločného

na tejto streche nežije nič

okrem prázdna formálnej perspektívy

 


1zabudnuté verše


14 názorů

ja sa nehanbim nebavi ma domyslat si, o com kto toci, a potom si sam na to odpovedat

Háber
04. 05. 2011
Dát tip
filozofické *

není v tom žádný rozdíl, chaosi. klidně odpovídej, nestyď se

Franco: to bolo mne, alebo damam a panom?

Franco
04. 05. 2011
Dát tip
Nevím, co se mi snažíš říct.

vlastně se nevyjadřuje vůbec. mlčí, případně vydává podivné zvuky

Franco
04. 05. 2011
Dát tip
Vyjadřuješ se příliš složitě, což zapadá do mého schématu. Děkuji, odcházím.

vlastne nie som si isty chcel si povedat, ze ten/ta, kto nevie pisat "umelecku" poeziu, sa utieka k modernemu umeniu, v ktorom sice je historicky pritomna snaha produktivne spochybnit kategoriu umenia ako exkluzivnej schopnosti pouzit nejake prostriedky, ale ten/ta sa s nim identifikuje len z nudze a amaterizmu? ale to nedava zmysel, pretoze ten/ta sa nemoze snazit byt umelcom a zaroven sa identifikovat s umeleckou luzou zaroven (ak zanedbame strukturu subjektu) iba ak v naslednosti: asi som najprv chcel pisat ako Jan Smrek a nakoniec sa zmohol len na taketo...

Medvědi ti vzkazují, že ho tvé problémy nezajímají, prý i svých mají dost. Jinak řečeno, myslí si, že mlžíš

Franco
03. 05. 2011
Dát tip
Celé jsi to překroutil a moc dobře víš, co jsem tím chtěl říci.

medved: kto mal zostat kde? predsa ked su zabudnute, tak su tam, kde boli aj predtym franco: co je dosledkom coho? to, ze ty tomu nerozumies je dosledkom toho, ze kazdy by chcel byt umelcom?

Franco
03. 05. 2011
Dát tip
Toto je zřejmě to moderní umění, kterému já nerozumím. Myslím, že je to jen důsledek toho, že by každý chtěl být umělcem, ale to není možné.

mali zostať kde boli, bolo by im lepšie

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru