Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jste vybraní?

06. 05. 2011
13
179
5410
Autor
.duke.

Prosím vás, mně se už několikrát stalo, že mě vybrali, ale nikdy jsem nikam nejel. Teď sem taky vybranej, už dýl, ale nikdo mi zatím neřekl, kam se jede. Jste taky vybraní jako já? Už jste s nima někde byli? Napadá mě, jestli třeba nečekají, až se dáme dokupy sami a pak nás někam vemou? Vůbec nevím. Ale štve mě to. Bejt vybranej a nikam nejet, i když na to asi máme nárok. Prosím, pište, kolikrát vás vybrali a kam byste chtěli jet. Třeba na tohle zrovna čekaj. Díky.


179 názorů

.duke.
26. 07. 2019
Dát tip

to máš blbý.. já jsem vybranej a je to super!


agáta5
24. 07. 2019
Dát tip

mě ještě nikdy nevybrali, ale kdyby mě vybrali, tak bych chtěla jet do Chodova popovídat si s roboty. Jenže já se v Praze bojím, že zabloudím, tak asi nikam nepojedu, i kdyby mě nakonec vybrali...


Metta
27. 05. 2011
Dát tip
tak přece jedeme...

.duke.
21. 05. 2011
Dát tip
Jo, jede se! 12, června. Je to pro vás ok?

Garay
21. 05. 2011
Dát tip
Koukám, že se to tu "rozjelo"... takže se přece jen "jede" :)

Marcela.K.
21. 05. 2011
Dát tip
Jsem si vzpomněla, že v autobusu zvracím - nejedu.

Metta
16. 05. 2011
Dát tip
buvolové jsou už vybraní, budou táhnout karosu a zbytek sedí uvnitř děkuji, ale hlavně pozor na gumičku katapultku

.duke.
16. 05. 2011
Dát tip
Já vezmu buvoly. Trenýrky ti rád půjčím. Jsou velké jak můj pas, některé menší - ty mě stahují.

Metta
16. 05. 2011
Dát tip
děkuji. můžeš mi půjčit i svoje, jsou-li dostatečně velké a vytahané já radši vezmu buzoly i pro kamarády, každá ukazuje jinam. to bude jistě napínavé

.duke.
16. 05. 2011
Dát tip
To nevadí Metto. Zabal si je zatím do chlebníku. Rád ti v některé z volných chvilek ukáži, jak se to dělá a dělat se to má. Není to nic těžkého. Každý by si měl vzít také půllitrovou láhev se šťávou a buzolu.

Metta
16. 05. 2011
Dát tip
mám problém...oblékla jsem ty troje ponožky a devatero trenek, ale ty desátý už přes ně zaboha nenarvu

StvN
15. 05. 2011
Dát tip
Ja si beru jeste ploutve a brejle, tak doufam, ze mi to nezabavi.

.duke.
15. 05. 2011
Dát tip
S sebou si vemte každej chlebník a ze dva lepeňáky, pláštěnku, nějaký kačky. Troje ponožky, desatery trenky a devatero horami. Na retmínu a popravě se domlouvíme pozdě!

StvN
15. 05. 2011
Dát tip
Duku, co si mam vzit s sebou? Nerekli mi, kolik muzu mit veci ani jak velky muzu mit kufry. Abych pravdu rekl, nerekli mi dokonce ani kdy presne se jede, pry mi to daji vedet az pet dni pred odjezdem, ale to mi prijde docela pozde.

orinoko.a
14. 05. 2011
Dát tip
mě nevybrali a jela jsem!:)

Garth
12. 05. 2011
Dát tip
no jasně i když to nebude úplně ono

.duke.
12. 05. 2011
Dát tip
Kurnik, Garthe, to by mě mrzelo, kdybysem se spletl. Ne jen za mě, ale za všechny, koho vybrali, a kteří si mysleli, že se jede. ten tvůj návrh je východisko. udělat výlet vybraných, kteří by si vybraní taky sami zorganizovali. jel bys?

představuju si tu akci jako rybářskou výpravu z Formanova Přeletu nad kukaččím hnízdem...

heartrate
12. 05. 2011
Dát tip
Jóó, budeme si hrát na Indiáni! A jaké budeme mít totemové zvíře?

Garth
12. 05. 2011
Dát tip
nechci vám kazit iluze, ale podle mě se fakt nikam nejede. krom toho,že si nepřijdu jako vybranej ma z toho všeho smíšený pocity. duke to myslel dobře, ale vlastně špatně, protože jeho původní teze byla špatná. navrhuju objednat si vlastní autobus a jet bez nich. beztak si myslím, že by tam byla vlastně nuda.

Garay
11. 05. 2011
Dát tip
Tak to zas nikam nepojedu :(.

Garay
11. 05. 2011
Dát tip
Tak to zas nikam nepojedu :(.

Fabet Anal
11. 05. 2011
Dát tip
Vybrali tě, Garay!

Garay
10. 05. 2011
Dát tip
Já jsem jela, i když mě nevybrali. Takže tak.

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
To je v pořádku. Já také někdy slintám. Ale jak dýcháš?

Metta
09. 05. 2011
Dát tip
trochu slintám, ale jen do své chlupaté deky

Metta
09. 05. 2011
Dát tip
já teda jedu, at sedím s kýmkoliv beru krabičku poslední záchrany duku, hlavně sleduj ty printovy pohyby

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
Jak v noci dýcháš, Metto?

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
Přesně to si myslím. Nasadili tu záměrně zájezdokaze. Nebo nás třeba zkouší, jestli opravdu chceme jet. Nevím, je to méně přehledné, než to bylo včera.

Metta
09. 05. 2011
Dát tip
duku, tak já spím taky na zemi - lépe tak zachytím případné otřesy půdy a tvé noční děsy

Metta
09. 05. 2011
Dát tip
lidim bacha na to, jak se nás snažej rozhodit a odpoutat od problému -pořád nevíme, kdy a kam se jede

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
Nevím, jestli jsem schopen spát na jedné posteli vedle dvou žen. Nejsem na to zvyklý. Raději si lehnu na zem ke zdi. Alkohol pít raději nebudu, jsem po něm místy rozverný více, než bych chtěl.

Metta
09. 05. 2011
Dát tip
v tom autobuse je prej tureckej hajzlík G: tomu zámku bych nevěřila, nakonec to bude zřícenina a my budem hledat poklad - víš, proto ta chlupatá deka. čelovka se bude taky hodit dyš tak spíme vedle sebe pod převisem a možeš mi pujčit sluchátko od walkmana

..marvine..neposírej se..smrděl bys!!!!

heartrate
09. 05. 2011
Dát tip
Marvin je moc dobrej kluk, a hlavně je slušně vychovanej :)

Garth
09. 05. 2011
Dát tip
Marvin to nemyslel špatně, jenomže nejede. To já bych s ním klidně jel, myslím že je to dobrej kluk.

heartrate
09. 05. 2011
Dát tip
Šepot má nadhled až dost, jediná, komu to vadilo, jsem já, tak není třeba používat množné číslo.

..ale jsou tam duchové..spousta duchů!!!! ..čelovka bodne..protože určitě vypadne elektřina..vždycky je to tak!!!

Garth
09. 05. 2011
Dát tip
Na zámcích jsou velký postele, tam bychom se čtyři mohli vejít. Nevím ale jestli nám tam povolí alkohol nebo něco takovýho. Možná se budeme muset spokojit s těmi řízky.

heartrate
09. 05. 2011
Dát tip
Mně se smát může, ale on se začal navážet do šepotky a to se nedělá. Já myslím, že by stejně nechtěl jet.

--heatrtrate..marvina? ..nezměnil se..je pořád stejný..

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
Pokud se ti smál, tak může zůstat doma, i když ho vybrali. Nebo aspoň doufám že to udělájí, protože aby se někdo, koho vybrali smál tomu, koho nevybrali, jen proto, že je vybranej a ten druhej ne, to se prostě nedělá.

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
Otázka je, jak to na tom zámku bude s pokojema vypadat. Rád si v noci čtu s čelovkou v posteli, jestli to někomu nevadí. Budeme spolu i v posteli?

heartrate
09. 05. 2011
Dát tip
šepot, ne abyste ho brali s sebou

heartrate
09. 05. 2011
Dát tip
tak to jsi teda nemusel :(((

..no..ano..jak sem řekla..odpovídám většinou citoslovci..to je kupodivu..že se tak dá normálně domluvit..jsem totiž někdy líná otevřít hubu..

..to bych nikdy neudělala! ..ostatní určitě taky ne!

heartrate
09. 05. 2011
Dát tip
vy jste na mě tak hodný, já myslela, že se mi budete smát, že jste vybraný a já ne

..to by mohlo být..nebo bychom se mohli střídat..a nezapomeň..že budu mít ty řízky.. ..ale s mettou to bude stejně nejlepší..

Garth
09. 05. 2011
Dát tip
Sepot : Vy si mě pořád přesazujete, já zůstanu u duka a Ty seď s Mettou a třeba nám dovolí si za jízdy přesednout, když budeme chtít. Mohli bychom takhle všichni čtyři být spolu i na pokoji, když se tam bude spát.

Garth
09. 05. 2011
Dát tip
Třeba na to musíme přijít abychom dokázali, že nejsme vybraní neprávem. Ale nevěřím, že by někoho vybrali neprávem.

..já nejsem já..já se doma domlouvám většinou jen citoslovci..))) ..leda..že mám upito..pak mi to kecá..))) ..garthe..tak si můžeš sednut ke mně..taky bych nerada skončila sama..z toho mám takový nepříjemný pocit po těle! ..heartrate..tak si vem nafukovací madračku..lehneš si do uličky a můžeme se střídat..

já taky ne.

já ne
09. 05. 2011
Dát tip
nejsem vybrané

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
Taky z toho mám trochu strach. Možná chcou, abysme něco udělali. Ale nevím co.

Garth
09. 05. 2011
Dát tip
Díky, mám z toho takový divný pocit, jak se nikdo neozývá a nic se neví a nerad bych zůstal nakonec sám. Nedávno se mi o tom zdálo, že jsme někam jeli a já zůstal v kupé ve vlaku úplně sám. Potom jsem zjistil, že jsem sám v celém vlaku a že to vlastně není vlak, ale část nějaké vesmírné lodi. To jsem se začal trochu bát. Opravdu bych nerad, aby ten výlet takhle dopadl.

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
Můžeš sedět vedle mě, Garthe.

Garth
09. 05. 2011
Dát tip
Metta, sepot : no jestli chcete sedět spolu tak můžete, ale nerad bych nakonec seděl sám. kdyby se letělo letadlem po třech, můžeme být všichni spolu, ale myslím že se pojede nějakou starou karosou.

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
To prázdné sedadlo se může zaplnit. Někdo se zahltí děním na konci autobusu a bude si třeba chtít dáchnout. Nebo pozorovat Printa, jako já.

heartrate
09. 05. 2011
Dát tip
tak jo, já postojím

Metta
09. 05. 2011
Dát tip
garth: beru velkou chlupatou deku tajemna se neboj, po nočním přejezdu budem za vodou

..tak to budu sedět teda raději na těch předních sedadlech..já nejsem já a jeho identity sou děsně užvanění a já to špatně snáším...

Metta
09. 05. 2011
Dát tip
duku, mě je velmi podezřelé to trvání na prázdném sedadle vedle tebe. vysvětli

Metta
09. 05. 2011
Dát tip
heartrate: ty dyš tak můžeš stát u tyče vlastního výběru, pokud by to jinak nešlo

..to ti moc nedoporučuju..ale jak chceš..))) ..metto..garthe?????

Metta
09. 05. 2011
Dát tip
ssvks: celý zadek je už rezervovaný pro já nejsem já a její identity.

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
To máš pravdu. Domluv se tedy s Garthem a Mettou. Já zůstávám na pravý straně autobusu tak třetí sedadlo od předu. Chci vidět, jaké dělá Print pohyby u řízení.

..duke..všichni nemůžou sedět před tebou,,nabízíš to kdekomu a největší bžunda je dycky vzadu..

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
S Mettou sedí Garth. Můžes si sednou před ně.

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
I kdyby o tom rozhodovali, můžou nás po domluvě posadit tam kam budeme chtít. Je pravda, to, co naznačovala Metta, Bobliku: že jsi na žádném zájezdě vybraných nikdy nebyl? Heartrate: třeba tě ještě vyberou!

..metto..brack tu skoro nechodí poslední dobou..tak budu klidně sedět s tebou..dybys chtěla.. ..vezmu řízky..

heartrate
09. 05. 2011
Dát tip
to bude asi hodně velkej autobus.. já vám aspoň zamávám

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
chci sedět sám, metto. a dívat se z okna. trpělivý jsem. avšak stále v očekávání. už by se mohli ozvat ti, co nás vybrali.

Garth
09. 05. 2011
Dát tip
Dobře budeme sedět před dukem, doufám že budeš mít dobrou svačinu, ale trochu se toho tajemna bojím. Všichni co už jeli divně mlčí a kdo ví kam se nakonec pojede. Bobliku, jede se autobusem?

Metta
09. 05. 2011
Dát tip
tak jo, hurá, už mám souseda, snad garth přijme. ty bys mohl sedět třeba s norskem za náma bud trpělivý, sdílní budou za chvíli i ti, co předstírají nevědomost. taktika. oni se rozšeptají boblika bych nepřeceňovala, to co tají, jaxi smrdí

Metta
09. 05. 2011
Dát tip
ssvks: zdá se mi, že do toho nějak moc vidíš... škoda, že už asi sedíš s brackenridge

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
Mohla bys sedět s Garthem přede mnou. Sedl bych si k oknu klidně sám. Vidět vaše krky by mě uklidňovalo. Doufám, že Bolblik nemlží. Je prozatím jediným parciálně sdílným absolventem zájezdu. Pokud nemluví pravdu, jsme tam, kde jsme byli.

..jj..to by moh říct každý..že byl vybraný pod alterem ale nemůže říct kterým.. ..mrtvoly nebrat..nejsme přece nekrofilní!

Metta
09. 05. 2011
Dát tip
jo a mám pocit, že boblik mlží z lítosti, že ho tentokrát nevybrali

Metta
09. 05. 2011
Dát tip
garth: v klidu, to oni jen tak dělají tajemno šepotka má velkéslovo f tom, už si vybrala podskupinu, mě taky, tak se přimluvím - musíme se honem domluvít na těch signálech a hlavně kdo s kým sedí, pže jednomu z vybraných prý trochu smrdí nohy škodam že už sedíš s dukem

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
Tak to jsem tam, kde jsme byli, Bobliku. Jen, prosím, řekni: stačí být vybranej nebo nestačí?

Garth
09. 05. 2011
Dát tip
Já v autobuse nebliju, ale bojím se, že se nikam nakonec nepojede nebo že už jeli bez nás. Třeba nestačí jenom bejt vybranej.

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
Máš důvod k suicidálním rozvahám? To, že nejsi prozatím vybraná se může změnit.

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
JNJ - to pochybuji. Ale pokud sem píšeš, jsi živý, to je jisté.

.duke.
09. 05. 2011
Dát tip
Konečně někdo, koho vybrali a už s nimi někde byl. Hurá! Avi všem! Co teď mohu, bobliku, můžeme udělat, aby nás vzali? Jak to na zámku vypadá? Je tam nějaký společný program pro všechny vybrané? Kdo to vede?

--já taky..dobrou noc..))

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
I já někdy potřebuji alkohol k tomu, abych měl pocit, že mi není nudno. Musím teď jít spát. Dobrou noc.

..jen aby to pak nebyla bezbřehá nuda..

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
Doufám, že ten výlet vybraných nebude moc propojený s abúzem akoholu. Tyto aktivity pravidelně zajišťují jisté písmácké existence. Mělo by to mít úroveň.

..víno a pivo.. ..věž už tu máme..řekla bych..)

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
Věž by mohla vést k nedorozumění, mylenko.

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
Ano, chrám. Máš ráda alkohol?

Marcela.K.
08. 05. 2011
Dát tip
Já Babylon...mohli bychom tam postavit věž.

..to by měly a doufám..že tam nebudou abstinenti..to bych asi nejela.. teda.. ..nechtěl si napsat chrám?

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
Je možné, že sáčky budou součástí vybavení autobusu. Aspoň doufám.

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
Je to ta, mylenko. Jak říkáš. Výběrci vybraných to mají na starost. Ale pravděpodobně čekají, až si vybereme destinaci, kterou bysme chtěli navštívit. Osobně bych rád navštívil Chráu písemnictví.

..koukla jsem ke garthovi..jo..je fajn..) ..asi v buse neblije a dyš..tak si vezme sáček

Marcela.K.
08. 05. 2011
Dát tip
Řídit by měl Dero a průvodci by měli být ti, co vybírali. Takže já to být nemůžu a ani nechci. Možná ani nepojedu, když nepojede Print.

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
Vybrali tě hned několikrát, to si můžeš být jista. Neptal. Zeptám se. Garthe, bývá ti špatně v autobuse?

..aha..gartha neznám a nevím jestli jsem byla vybrána..))) --jen jestli garth v autobuse neblije..ptal ses ho?

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
To je prima parta. Jen nevím, jestli jsou všichni vybraní. Snad se to podaří. Já bych jel rád s Garthem. Už jsme se domluvili, že budeme vedle sebe sedět v autobuse. Pokud se tedy pojede. Je to myslím citlivej kluk. Je dobře, že ho vybrali.

..a hlavně..S BRACKENRIDGE..))))

..s žárovkou..renegátkou..mettou..norem..moorganem..chigvelem..dadaik..zajinem..zuzulinkou..no..našlo by se jich hodně..)) ..co ty?

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
Tak napiš s kterýma vybranýma bys jela aspoň.

..teď jsi mě zaskočil..je jich víc..))) --a několik..se kterými bych fakt nechtěla..ale nebudu ti je tu vypisovat..))

vrabci už tam dávno jsou

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
S kým s Písmáka bys chtěla jet nejvíc?

..chtěla.. ..někde k moři..rozhodně..třeba na sever do Skotska..vlastně by to mohlo být i vnitrozemí.. ..otázka spíš zní..s kým bych chtěla jet..)

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
To nevím, kam ten výlet udělají. Taky by mě to zajímalo. A taky je otázka, jestli to budou dělat pro všechy vybraný lidi tady na Písmáku. Kam bys chtěl/a jet?

..no..pokud to nebude třeba do nějakého sběrného tábora..že ano..))

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
Pokud se někam pojede, tak určitě.

..no nevím..čéče..seš si jistej?

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
Být vybranej je prima.

..já sem furt někde vybraná ale statečně odolávám..

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
Se mi ulevilo, že jedeš. Každej, koho minimálně jednou vybrali má nárok jet.

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
Print by měl ten autobus řídit, mylenko. Zkus ho zkontaktovat a domluvit se - mohla bys být třeba průvodkyní zájezdu. Vybraná seš na to dost - mohlo by to na tu funkci stačit.

Garth
08. 05. 2011
Dát tip
No tak to se mi ulevilo, už jsem se bál, že nepojedu.

Marcela.K.
08. 05. 2011
Dát tip
Jestli se pojede, tak bych chtěla sedět vedle Printa. Aby mi vysvětlil proč :-)

.duke.
08. 05. 2011
Dát tip
Však ty seš vybranej, Garthe, klídek. Hned devětkrát za sebou tě vybrali!

Aštar Šeran je slibotechna!

Garth
08. 05. 2011
Dát tip
hm, fakt nejsem, budeš muset sedět vedle někoho významnějšího, kdo je vybranej.

.duke.
07. 05. 2011
Dát tip
No fakt, ty zatím vybranej nejseš. Asi nepojedeš.

.duke.
07. 05. 2011
Dát tip
Počkej, Garthe, ty seš vybranej! Pokud se pojede busem, můžeš sedět vedle mě, chceš-li.

Garth
07. 05. 2011
Dát tip
mě asi nevybrali, ale chtěl bych jet taky. asi na tom zamakám aby mě taky vybrali a pojedu.

.duke.
07. 05. 2011
Dát tip
Hele, ale na Písmáčku tě zatím nikdo nevybral. Tak asi nejedeš, Berte.

.duke.
07. 05. 2011
Dát tip
Jednou tě vybrali. Možná pojedeš taky.

Fouraix
07. 05. 2011
Dát tip
to nic není. mně už se dostkráte stalo, že moje ip byla vybrána k výhře 1 000 000 liber. vlastně na to jen stačilo kliknout co by výraz souhlasu a vůle pro převzetí výhry.. no jenže já jsem natolik asketickej člověk, že jsem na to neklikl. pořád jakobych naivně hledal štěstí kdesi mimo svět financí:\

.duke.
06. 05. 2011
Dát tip
To doufám, papouchu. Fakt bych rád jel, to je jistý.

feferonka
06. 05. 2011
Dát tip
Vybraný jsi pouze do konkursu, pokud nejsi vyvolený, nikam nejedeš. :P

Metta
06. 05. 2011
Dát tip
a jedééééém

papouch
06. 05. 2011
Dát tip
to že jsi totálně vybranej vím už dávno

dajakbol
06. 05. 2011
Dát tip
Okamžite mi to asociovalo http://www.youtube.com/watch?v=fartMRwQq8c

.duke.
06. 05. 2011
Dát tip
Taky tě miluji. A všechny, co jsou vybraní!

StvN
06. 05. 2011
Dát tip
Geniální:) Taky tě miluju.

.duke.
06. 05. 2011
Dát tip
Abys nebyla překvapená, Nikolko, až pojedeme bez tebe.

Nicollette
06. 05. 2011
Dát tip
Tobě už asi dobře hrabe... Jdi do přírody, tam tě to přejde.

.duke.
06. 05. 2011
Dát tip
Taky tě miluji. A všechny, co jsou vybraní, jako já. Doufám, že už někam brzo pojedem.

Janina6
06. 05. 2011
Dát tip
:-)) Miluju, tě, .duke. (Pardon za poznámku zcela mimo téma diskuse)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru