Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vše nejlepší

08. 05. 2011
8
12
1812
Autor
Chigwell

Šepotce,sluníčku,dodatečně :)

"Kdysi dávno jsem byla tak krásná.Mé vlasy byly silné,tmavé a lesklé.Má kůže byla hladká a měkká jako zralá broskev...má ústa byla temně růžová...mé oči byly velké a jasné...Bohužel,tehdy mi byly čtyři roky,od té doby to jde z kopce."

                                                                                                                                                                       Geenen Roth

 

"Uvnitř každé štíhlé krásné dívky je tlustá žena ve středním věku,která čeká,až se dostane ven."

                                                                                                                                                                            Pam Brown

 

"Věk je záležitostí mysli,nikoli hmoty-pokud na něj nemyslíte,netíží vás."

                                                                                                                                  Dan Ingman

 

"Nedovolím,aby mě stáří obtěžovalo.Jsou tři příznaky stáří-ztráta paměti...zapomněl jsem ty ostatní dva."

                                                                                                                                                                                             Red Skelton

"Když Bůh musel dát ženě vrásky,mohl je alespoň umístit na chodidla!"

                                                                                                                                  Ninon de Lenclos

 :) :) :) :) :) :)


12 názorů

Toscana
08. 10. 2011
Dát tip
parádní výběr :o) *t

Bíša
12. 06. 2011
Dát tip
Tip*

avox
04. 06. 2011
Dát tip
ano, o tom jsem psala v básničce "Mé druhé já" nebo tak nějak podobně :-))

Chigwell
04. 06. 2011
Dát tip
Sovičko,ty jsi ještě neprozkoumané zvířátko :)

avox
04. 06. 2011
Dát tip
já zase (nerada) uznávám, že jsem prostorovně výraznější... to už se proklubala ven ta středního věku a už se asi začíná klubat taková ta stará kulatá bába, o jakých už ani citáty nejsou :-))) matrjoška naruby :-))

Chigwell
04. 06. 2011
Dát tip
...já zas uznávám citát:Nejsem tlustý,jsem prostorově výraznější.... :)

avox
29. 05. 2011
Dát tip
všechny neberu, kdosi řekl, že teprve vrásky dělají z hezké tvářičky zajímavý obličej a to se mi líbí :-))

:D paráda *

8hanka
08. 05. 2011
Dát tip
aj ked to nie je pre mna, s dovolenim vsetky beriem:)

a2a2a
08. 05. 2011
Dát tip
s chutí jsem si přečetl, zejména, ten se ke mně hodí, o té vlastně léčebné skleróze

:o)))))))))))))))))))))))..děkujiii..ty hade..))))) ..to je úžasnéééé...si to vytisknu..)))) ..a pusinku..posílám..)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru