Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z ranních nálad

09. 05. 2011
6
16
1889
Autor
Floridor

Z ranních nálad

 

Zlatý koš

vysoko nad rybníkem

už se zase rozčesává

 

Hladina

něžně houpe

alespoň

jeho obraz

 

Dnes posnídám

S Renoirovými Veslaři

 

Z lahve

s kefírem

vlastní výroby

vyskakují

století pastevci

z Tibetu

               

                              (2011)

 

 

 

 


16 názorů

clovrdik
06. 06. 2011
Dát tip
příjemná náladovka,to ty umíš

Floridor
10. 05. 2011
Dát tip
return-of-ca-2: díky za uznání a upozornění na překlep. Už je opraveno. F.

No, konečně něco co se dá číst ... má to obraz .... jinak chybá čárka vyskakují ...*

Honzyk
09. 05. 2011
Dát tip
..."vsichni", chces-li, vztahuj na sebe, me vynech. Diky. Blbnu, ovsem, ale ne z kazdyho blabolu, kterej sem kdo mrskne.

Agibail
09. 05. 2011
Dát tip
hezká atmosféra*

Petrusha
09. 05. 2011
Dát tip
ja som zasa len reagovala asociáciou, ktorá mi sama vyplávala na povrch, dané spojenie obrazov, autorom preldožené mi proste nesadlo no ...

Floridor
09. 05. 2011
Dát tip
mrzí mě, že jste nepochopila....metafora není možná povedená, ale když může "vyskakovat Jim z láhve",tak mohou vyskakovat z lahve (obrazně řečeno) i pastevci...tak je to myšleno.

Petrusha
09. 05. 2011
Dát tip
ale nechaj len tak kefír voľne položený na lavičke na dvore a uvidíš, koľko v ňom bude mravcov :)

Floridor
09. 05. 2011
Dát tip
Ještě dodatek: houba co dělá z mléka kefír pochází z Tibetu, jiná z Kasvkazu. Žádná z horní, dolní...

Floridor
09. 05. 2011
Dát tip
Petrusha: vtipné,ale mj. mravenci se nedožívají 120 let a neumí dělat kefír... Honzyk: člověk až žasne, jaké asociace politicky nevinně myšlený text povede...věru jsem nemyslel na nic z toho, co zde uvádíš, to je jen v tvé hlavě...všichni trochu z dneška blbneme.

Petrusha
09. 05. 2011
Dát tip
miesto pastevcov som čítala že mravenci :) asi by mi tam sedeli viacej, a kľudne by mohli byť len z dolnej hornej :)

Honzyk
09. 05. 2011
Dát tip
Renoir, Tibet.... jeste chybi Kubisova, jeden prave reportovany psi utulek , par tyranych deti a mame to "cely" pekne v kostce:)...

Floridor
09. 05. 2011
Dát tip
děkuji za radu...začnu si tento den užívat.

Marcela.K.
09. 05. 2011
Dát tip
:-) ne, myslím pokračovat v náladě..

Floridor
09. 05. 2011
Dát tip
milenka: myslíte pokračovat (v textu...)?

Marcela.K.
09. 05. 2011
Dát tip
mohl by z toho být krásný den...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru