Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MADRIGAL

09. 05. 2011
37
38
2829
Autor
Bíša

Je to pokus o krátkou lyrickou milostnou báseň

Co může plachý stařík psát?
Na své velké lásky vzpomínat.

Srdce i duše se mi chvěje
láskou a něhou k milé ženě.

S potěšením a velkou radostí
dělat šaška s klaunovskou moudrostí.

Jen tak se u mne může
posílit tepající srdce a plíce!


38 názorů

srozumeni
21. 06. 2011
Dát tip
To je moc krásný a zdařilý pokus.*

Chigwell
12. 06. 2011
Dát tip
Každá terapie dobrá :) *

Robinia
07. 06. 2011
Dát tip
*

sharik
20. 05. 2011
Dát tip
pěkné. Tip :)

A.H.
16. 05. 2011
Dát tip
Jiří to rozsekl. :D

nostalgik
15. 05. 2011
Dát tip
..znám! Žena - přítelkyně vždy nejbližší posilující utěšující : i ta rakev je ženského rodu... ***

macecha
13. 05. 2011
Dát tip
vzpomínky mohou posílit ..... T***

slivaka
12. 05. 2011
Dát tip
....z duše i mé...*t.

Taubla
12. 05. 2011
Dát tip
T*

Edvin1
12. 05. 2011
Dát tip
Aha: Jsme na lit. serveru, ne v manželské poradně. Zde jde v prvé řadě o formu, JAK lidi píšou. Hned na stejně důležitém, ale přece jenom DRUHÉM místě je pak to téma, jež Ty kladeš vždy na místo první. Příměr z jiného, než literárního světa: Zákazníka v automobilové opravně zajímá především, jak tam lidé spravují auta, teprve pak se může, když to považuje za potřebné, zajímat i o jejich třeba zjev. Ty to permanentně stavíš na hlavu. Někdy se strefíš, ale jindy jsi úplně mimo. Co Tě kupříkladu inspirovalo k nemožnému výrazu "nelegální milostné fantazie"?! Odkdy jsou milostné fantazie nelegální? Kolik let basy je za ně? :-O Podle mne může autor psát o čemkoliv, i o tom nejhnusnějším, když mu to dovolí žaludek. Já jako čtenář a kritik jeho děl pouze požaduji, aby to psal vkusně a dobrým jazykem. Představ si, že i násilnou smrt se dá popsat tak, že po přečtení takového textu mám dobrý pocit. Jedná-li se kupříkladu o pornografii hrubého zrna, prostě to přestanu číst a napíšu autorovi proč. To je vše. Poučování o morálce si nechám pro mou manželskou poradnu, provozuji-li nějakou. Já ovšem vím, že Tě nepřesvědčím. Prostě se pohybuješ někde jinde.

Aha
12. 05. 2011
Dát tip
Edvin: Nikdy jsem netvrdila, že na stylu nezáleží. Pouze jsem chtěla vyzvednout fakt, že věk tady taky nerozhoduje. Naivně psát dokážou mladí sejně tak jak ti dříve narození. Ale to víš. S obsahem jsi nadšený.Pokud zde nejde o nelegální milostné fantazie, mohu autorovi taky jen zatleskat.

Edvin1
11. 05. 2011
Dát tip
Aha: Má poznámka se netýkala obsahu - zde Autorovi mohu jen zatleskat. Nelíbí se mi však literární stránka tohoto dvojverší - je napsána stylem "láska - páska". Nechtěně jsi mi připomenula, že takhle píšou básničky mnozí, bez ohledu na věk. Ušetři mne a netvrď mi, že na stylu nezáleží. Děkuji předem.

koloušek
10. 05. 2011
Dát tip
Mě to připomnělo Klaunovu zpověď. Dobré.T*

Háber
10. 05. 2011
Dát tip
jéj * pekné *

Aha
10. 05. 2011
Dát tip
Edvin: Věk by tady neměl být rozhodující. Jedinou roli by zde mělo odehrávat, zda někomu tím zlomím srdce. Pokud se nejedná o nevěru, je vše ok.

vesuvanka
10. 05. 2011
Dát tip
moc hezky napsané :-))) TIP Mám radost, že jsi se objevil - vítej!

Alegna
10. 05. 2011
Dát tip
:-) něžný klaun, to je můj sen

Edvin1
10. 05. 2011
Dát tip
Tak já nevím... Bíšo, je tohle třeba? "Srdce i duše se mi chvěje láskou a něhou k milé ženě." Přece my dědci nemusíme psát zrovna takhle, nebo jo?

Na druhý ročník gymnázia je to dobrý.

:)***

Hydron
09. 05. 2011
Dát tip
pekná...veľa zdravia želám...

Štěpa...mi to vykládej :)))

sveřep
09. 05. 2011
Dát tip
:)

8hanka
09. 05. 2011
Dát tip
rada Ta vidim:) Taketo posilovanie skutocne prospieva:)

BigBivoj
09. 05. 2011
Dát tip
sláva nazdar Tony!!!

Blbounoj: bez bab, to prostě, bohužel, nejde. Zdar a sílu! Jirka Š.

Básní milostných není, dle mne, nikdy dost. Hezky se také na "to" i na to ostatní vzpomíná . A verše? Jsou bonusem navíc. K těm vzpomínkám. Zdravím Tonyho. Zdar a sílu! Jirka Š.

...ty těm babám nedáš pokoj*

gabi
09. 05. 2011
Dát tip
práve dnes som na teba myslela, že už sem-tam čítaš, komentuješ, snáď aj niečo napíšeš a je to tu! veľmi milé, plachý staříku :-) *

..juuu..ahoj..Tonyyy..))) ..a hned milostná..no príma..)

Honzyk
09. 05. 2011
Dát tip
cau, Biso)* proc ten prolog, simte?---

Jestli něco krásného končí smířením, je to v pořádku a pokud tě vzpomínky posílí tak vzpomínej s láskou.

renegátka
09. 05. 2011
Dát tip
dokud vnímáš krásu ženy nemůžeš být poražený* dlouho jsi tu nebyl, básníku

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru