Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

keď žehlím pánske košele

11. 12. 2001
10
0
2313
Autor
lubi

kým žehlím košele

(precíznymi ťahmi k spokojnosti môjho pána)

myslím na to

ako dávno

som sa nezachvela

naplnená nehou

ako pri tom krátkou okamihu

keď si na chvíľu

pritisol pery

na moje vlasy

myslím na to

znova a znova

a žehlím košele

v dlhom rade

bez konca


Bhati
20. 12. 2001
Dát tip
Jedna z Tvých nejlepších...tip*

Kastel
18. 12. 2001
Dát tip
Co člověk - to názor - ani ten konec nemá chybu. T

Pepo
13. 12. 2001
Dát tip
TIP

MCMLIII
13. 12. 2001
Dát tip
Lubi, moc hezké :-)))) ****!

Yeziiinka
13. 12. 2001
Dát tip
Pěkná, líbí se mi ten "náboj" v ní...

clovrdik
12. 12. 2001
Dát tip
pěkně napsaný, TIP a zařazuju do klubu myrí, díky za aví :-)

lubi
11. 12. 2001
Dát tip
Hermit: ale to srdce tam nesedelo ani mne... a myslím si, že máš pravdu aj teraz, to slovíčko pánske tam vôbec nebude chýbať... tak ešte raz nemysli si, že si dávam do niečoho len tak od niekoho kecať!!! :)

Naso
11. 12. 2001
Dát tip
trochu feminizmu - nenásilného, nevtieravého - iný pohľad na celkom obyčajnú vec, pre Pánov (tvorstva). Z tohto pohľadu to celkom beriem. - lubi, kedy samostaná citová zbierka na Písmaku (a možno aj inde)? T.

myrinda
11. 12. 2001
Dát tip
to nema chybu! tak zname.......tak krasne napsane..........tip

Bix
11. 12. 2001
Dát tip
Á, cyklus "keď, keď, keď" :o) V určitom smere mal hermit pravdu - ja by som tú báseň ukončila s "a žehlím košele pána" a bolo by všetko povedané...len dôraznejšie, bez okolkov :o) A viac by si ponechala na čitateľovi, ktorý cíti, že vzťah pána a lyrickej hrdinky nebude práve celkom v poriadku :o) Inak skvelý štýl !! Nazývam to pre seba suchopárnosťou - konštatuješ a cítiť tam ľahko ironický podtón, hlavne v slove PÁN - skvele vystihuje podstatu priblému. Také krátke slovko :o) prvé dva verše - supeer !! Ešte kúsok a perfektne !! Táto viac ako predošlé !!

lubi
11. 12. 2001
Dát tip
a čo takto?

hermit
11. 12. 2001
Dát tip
JO! :-) a ještě budu rejpat - víš že by mi tam nevadilo dokonce ani vyhodit obě slovčíka "pánské"? ale to je detail, aby tak nějak řeč nestála.... ;-) hele, lubi, a HLAVNĚ: nenech si do toho od nikoho kecat! ;-)

hermit
10. 12. 2001
Dát tip
až na poslední verš je to moc hezké - ten závěr mi přijde trochu moc patetický.... nešlo by to bez tho tvého srdce? ono tam přece bude i tak, je v celé té básni...... tip a imho k výběru jen kousek...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru