Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

UŽ SE VALÍ NOVÁ K.O.U.L.E číslo 79

17. 05. 2011
5
40
3944

 

ODBILA DVACÁTA HOOODINAA, CHVAL KAŽDÝ DUCH HOSPOOODINAA…

 

A JE TU, MÍ MILOVANÍ KOULAŘI 79. KOLO NAŠI KOULE!

 

 

TÉMA:  ZAHRADNÍ TRPASLÍK V PUNTÍKATÝCH TRENÝRKÁCH

 

Předpokládám, že pravidla jsou všeobecně známá.

Přestaňte nadávat, co je to za debilní téma a že se na to nedá nic kloudného napsat! Zahýbejte mozkovnou a začněte psát hned, času moc nemáte.

Vkládat díla můžete do dvacáté hodiny zítřejšího dne, to je do 18.5.

Kdo to nestihne, má to blbý, může sice psát na toto krásné téma jako divý, ovšem naši prestižní soutěže se nezúčastní.

Forma libovolná.

 

 

 

Důležité upozornění: mořský koník je krásný tvor, jest mu proháněti se ve slaných vodách a nelítat jako nějaký splašený mustang po písmáku a hledat kdo co vložil!

 

TAKŽE SVÁ DÍLA VIDITELNĚ OZNAČTE LOGEM K.O.U.L.E A POŠLETE KONÍKOVI AVÍZO

 

může to být i KOULE, on už to koník pozná, není blbej.

 

Pokud máte zájem osvěžit si podrobná pravidla, lehká rada. Rozklikněte  si logo, tam to všechno najdete a můžete zaníceně studovat.

 

Všem přeju múzu na krku. Vložila bych inspirační obrázek, jenže to furt neumím.

 

 

 


40 názorů

Danny
19. 05. 2011
Dát tip
strýček Fester: pozdě :)

Danny
19. 05. 2011
Dát tip
(reaguju na to "furt to neumím")

Danny
19. 05. 2011
Dát tip
vkládání obrázku do děl a kritik jsem kdysi popsal v jednom dílku. pošlu ti avízo.

Zin
18. 05. 2011
Dát tip
Trpaslíci jsou nej, jen ty s těma puntíkatejma trenkama u mě trochu klesaj. :-D

takže - sice avíza všichni posílat neumíte a označit slovem KOULE soutěžní dílo taky ne, ale nějaký díla se do klubu dostaly - do zítřka do 20.00 se už jen čte a tipuje

..strýšku Fesrte..seš můj člověk..)))) ..způsob zadání tě uráží???? ..aha..nj..to víš--sem jen hloupá šepotka..co už nadělíš..)))) ..miluju těěě..strýšku festreeee..)))

..Juno..můžeš..))

BigBivoj
17. 05. 2011
Dát tip
tak už to tam šepote máš!

..jj..Santi..budu ráda..))

..no bodeeejť..takové závažné téma! ..ale poprala ses s tím skvěle!

Santi€
17. 05. 2011
Dát tip
to je tak pěkně zadané téma, že snad i něco napíšu :)

sveřep
17. 05. 2011
Dát tip
apsolútně semse momentálně vzepjala :)))

..du na to..))

sveřep
17. 05. 2011
Dát tip
a je to :)

..juuu..výborně..))

sveřep
17. 05. 2011
Dát tip
tak to sepíšu a vydám jako soutěžní dílo. jdu na věc :)

..ahaa..))))

sveřep
17. 05. 2011
Dát tip
to je moc nebezpečný. někdy mám dojem, že ten můj trpasliček to udělal taky A OD TÝ DOBY chodí naostro :)))

..však neva..může být i nudista.. ..no--já vím..je to hodně intelektuální..šla jsem hluboko do sebe..víš?

sveřep
17. 05. 2011
Dát tip
no víš...já névim...tákový inteluktuální vzedmutí esli dam ... muj trpasliček je ostatně nudista, ten svrchlik :)

..sveřepku..doufám..že se zůčastníš..))))

sveřep
17. 05. 2011
Dát tip
renegátka mne předběhla... to jsem chtěla napsat taky :)))

:o)))))))))))))

renegátka
17. 05. 2011
Dát tip
netušila jsem, že umřu dneska a smíchem

..týý jo..si jako blesk..jdu na to..)))

ok už jsem to napsala .....

..to je..co?

BigBivoj
17. 05. 2011
Dát tip
no tě péro trpaslík s koulema a v trenýrkách hmmm

..juuu..ten je skvěýýý..díík.Málinko..))

heartrate
17. 05. 2011
Dát tip
žádného v trenýrkách jsem bohužel nesehnala, natož v puntíkovaných

..ahaa..já to tam dopíšu..koníku..))) ..čučíš..co?

a hlavně avíza od těch děl.. to bude úplně ideální :o) a hledím teda a koukám..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru