Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zahradní trpaslík v puntíkatých trenýrkách

18. 05. 2011
19
54
3808

..vkládám mimo soutěž..abych dokázala macešce..že jakékoliv hloupé téma se dá zpracovat různě..))


Napsal

..vyrostla si v zahradě plné trpaslíků..

a já o tom dumala

jak jsem byla vždycky bláznivá romantická holka

česala sny ze všech potkaných stromů

nacpala je kde se dalo

vykukovaly ze skříně

z krabice od bot

ba i z bot samotných

naskákaly mezi stránky knih

vklouzly do šamponu

i do myčky na nádobí

zalezly pod tapety

 

už dávno jsem velká

a ty hloupoučké romantické sny

se nějak zadřely nebo co

mám je pod kůží

 

proto jsem si koupila trpaslíka

zahradního

v životní velikosti

a ten trpaslík má červenou čepici

a červené puntíkaté trenýrky

je moc pěkný

a chutnaj mu mé sny

 

mám ho schovaného ve špajzu

někdy v noci

pěkně nakrmený

dělá rámus

chechtá se na celé kolo

prostě zlobí

to mu pak pohrozím že půjde do sklepa

no

možná se v tom špajzu nudí

dám ho na balkon

zaslouží si to

jinak je hodný

a tak mu chutnaj ty mé sny


54 názorů

:o))) já taky..))

Taubla
24. 05. 2011
Dát tip
:))

..ahaaaa..))))))))))

Chigwell
23. 05. 2011
Dát tip
Jani!!!!!!!!!!!To nebylo pro tebe!!!!!!!!!! :)))))

..kdepááák..))) ..čekala jsem na tebe..)))

Chigwell
23. 05. 2011
Dát tip
Jéééééééééééé!Sovičko drahá-jsem rád,že tě vidím,myslel jsem že uletělas :) (Dave9562)

:o)))muck

Chigwell
23. 05. 2011
Dát tip
Krásný...nejdřív jsem čekal,že všude vykukovaly puntíky :) *

Makoves
22. 05. 2011
Dát tip
Ještě že jsi nesoutěžila. To by zas bylo vítězství.

:o)) aby ho někdo čmajznul?

Hydron
20. 05. 2011
Dát tip
no a občas može ist aj do záhrady...teda v ak si v panelaku tak pred dom na trávu... :))

..nostalgiku..))))) ..tak to je nadělení!

nostalgik
19. 05. 2011
Dát tip
...tančila na maškarním plese s trpaslíkem... špičará čepice, vrásčitá tvář, brýle se širokou obrubou a dlouhý, hebký, šedivý plnovous... "Vaše maska je famózní" řekla, "nemohl byste ji odložit?" Nemohl..!!!

..no právě..teď jsi udeřil hřebíček na hlavičku..)

..rukama se kopat nedá..))) ..kdo tady kope seš ty..tvorečku ublížený.. ..neumíš si udělat srandu sám ze sebe..to je ovšem marná sláva.. ..čéče..tak přemýšlím..jestli to nejsi ty..kdo tu má nějaký problém s návykovými látkami..a chceš to svést na mně..

Ty už jsi podle mě docela vypatlaná. ..tvá slova..marvine..vono to asi urážka nebude..)) ..no..je mi to nesmírně líto..fakt moc..ovšem bez tvých mouder přežiju..tak to vem na vědomí..jo?

..zájem opadal..tentokrát byla účast celkem hojná.. ..čemu věříš nebo nevěříš je mi fakt šumák..tak se běž vykecávat jinde..jo? ..není někde nějaká zajímavá diskuse kde by ses moh blýsknout svými pošahanými soudy? ..většina písmáku to tvé žvanění přijímá s nadšením a nedočkavě čeká..kdy zas vypustíš tok mouder z huby..teda z klávesnice..)

..jo..možné to je a byla bych moc ráda..kdyby ses napodruhé vyvaroval svých hloupých soudů.. ..za to..že jsi užvaněný suchar..já bohužel nemůžu..

..bože..marvine..já ti nevím.. ..někdy mám pocit..že by ses měl jít léčit..možná by ti to pomohlo.. ..buď tak hodný a běž si hrát jinam..jo?

--Festre..dej si pohov a běž prudit jinam..však vím kdo jsi..

macecha
19. 05. 2011
Dát tip
tak, už jsem se po ránu konečně zasmála :)

Stařec_007
19. 05. 2011
Dát tip
Máš to pěkné...působí to něžně :-) *

..neber to jako zhurta ale se smíchem..přecee..))))

macecha
19. 05. 2011
Dát tip
Janinko, proč tak zhurta? Já jsem přec nikomu neříkala, aby reagoval na můj pokus v KOULI.

..díky..kluci..)))

azur
19. 05. 2011
Dát tip
+

orbital
19. 05. 2011
Dát tip
hezky napsané. romantika Tě neopustila ;) *

:O)))

Bíša
18. 05. 2011
Dát tip
T!

..macecho..to ehm..dílko vzniklo na tvůj popud..)) ..téma na popud chrousta a má hnusná ješitnost dovršila dílo zkázy:))))) ..jinak ovšem..proč se brát tak vážně???? ..každému z nás hovno smrdí stejně..teda..veganům možná míň..ale furt je to hovno..))) ..díky všem za návštěvu..)))) ..NECHŤ ŽIJOU TRPASLÍÍÍÍCIII..))))

Diana
18. 05. 2011
Dát tip
Andulko, myslí ti to dobře, to jen autorka si z nás trochu střílí. Na srandičky, na to ji užije :-))

macecha
18. 05. 2011
Dát tip
jsem asi příliš racionální a takto uvažovat neumím, promiň.

macecha
18. 05. 2011
Dát tip
Janinko, tak jsi mi to ukázala. Ale, abych řekla pravdu, moc mě to neoslovilo.

Sebastiana
18. 05. 2011
Dát tip
*

..prdlačky na sračky..nepoznáš dobrou básničku..))))) ..ostatním dík..)))

BigBivoj
18. 05. 2011
Dát tip
máš kliku, že to není v soutěži! a tak ti ten tip za snahu dám :))

Diana
18. 05. 2011
Dát tip
:-)

avox
18. 05. 2011
Dát tip
nějak váhám... čtu i volné verše, ale tady jen próza rozsekaná do krátkých řádků, promiň...

..jj..rozumím..honzyku..)

Honzyk
18. 05. 2011
Dát tip
"chutnaj mu me sny" je dost drsny...jinak beru text jako plochy popis bez sebemensiho naznaku (snahy snad jo), dostat se aspon kouskem spendliku n e k a m...myslim hloubeji, tak nejak...

..aleši je..ovšem dá se to klidně zpracovat jako horror..nebo detektivku..:o))))) ..Norberte..)))

macecha nebyla daleko od pravdy, to téma je fakt brutální.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru