Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hch

10. 12. 2001
5
0
7827
Autor
papouch

Chodbou ze schodů
ve shodě s chocholem

nádech... a prach mám
na prahu chřípí

odchlípnu střechýl
z chaty chlípníkovy

z chrámů mám strach


jsem pochylý, brachu?



mám chtíč
Vojtek
21. 01. 2002
Dát tip
Viktor: O kousek výše papouch celej problém vysvětlil. Pochybuju, že mu šlo o rozpor. Já nevím co se do toho furt opíráte. A navíc vijó, žijó se říká u nás na hané...a do toho mi nerejpej! :-)))))))) A neposílej mi avíza...

Papouch: tobě vadí shoda-schoda a mně třeba zase vijó a žijó a pod. To je prostě život, že ano a každý mluví, jak mu zobák narost a podle toho, kde žije. Navíc tyhle moravsko-české, potažmo -pražské debaty "miluju", hlavně s přihlédnutím k tomu, že každý druhý Pražák je z Moravy:-))))

Bacil
01. 01. 2002
Dát tip
Ortoepie prostě chce být buďto čistě česká, nebo čistě moravská.. něco na tom je :-)

JosefTupý
31. 12. 2001
Dát tip
papouchu! správně dle ortoepie se má vyslovovat sxoda (=schoda) nebo zhoda (je též přípustné). variantu shoda ortoepie zamítá!

Krel
17. 12. 2001
Dát tip
wow..:-))

Pája
11. 12. 2001
Dát tip
ale já se s tebou klíďopíďo schodnu i...skoro se to stydím říci: shodnu :-)))))))) (a každopádně s tebou ráda sejdu...................******** s(c)hody)

Pája
11. 12. 2001
Dát tip
jo a za básníšku *

Bacil
11. 12. 2001
Dát tip
Inu, Papouh!

zolli
11. 12. 2001
Dát tip
Ach chrapouni chápu. Jsou chalani, kteří se shodnou (či schodnou) jen, že maj chtíč. Ejhle chlap. Chvátám pryč!

Jolie
11. 12. 2001
Dát tip
chicht * :))

papouch
10. 12. 2001
Dát tip
Původně jsem chtěl napsat něco o tom, že my Moravané se vždycky shodnem. A že se mi ježí všechny zbytky chlupů, když slyším, jak se pražáci snaží na něčem schodnout... A vzniklo z toho toto. :-))

Astrálka
10. 12. 2001
Dát tip
arbitrážny tip :o) za tie slová, čo sa trepotajú ako pri kašli :o) nákazlivá báseň, hrou :o)

Miroslawek
10. 12. 2001
Dát tip
prach mám na pRAHU chřípí... jooo ;o)))))

ulita
10. 12. 2001
Dát tip
dobrý Papi!!!! (a před svátky jsou pochylí všichni...páni - fakt jsem to slovo napsala?????)

Climaster
10. 12. 2001
Dát tip
....možná je to tím, že se pražané nedomlouvají ve vinným sklípku..;o).. ..mno prostě chceš říct, že vyMoravané jste dokonalí...kdežto pražáci normální hňupi...;o))).. ...to ledacčím zavání..:o)))..ale ještě, že jsem tolerantní vůči jiným názorům...:o)))

Miroslawek
10. 12. 2001
Dát tip
Climaster: mně představa, že všichni Moravané se domlouvají ve vinném sklípku (do vinnýho chodí možná pražáci, ale Moravan tam nepáchne), také lecčíms zavání...

Climaster
10. 12. 2001
Dát tip
..:o))..neboj psal jsem to právě pro tu dvousmyslnost....Mńo já nebyl ani ve vinným ani ve vinném...ale věřím tomu, že ty chodíš jen do vinného..:o)))..(nic osobního)...:o))

Miroslawek
10. 12. 2001
Dát tip
Climaster: Nic jsi nepochopil Ivane... nikdy jsem nebyl v opravdovém vinném sklípku ;o))))) Co mě irituje je představa Moravanů, jako venkovských strejců, kteří všude jezdí s demižonem a řvou Cirkus bude.... kromě toho nejsem Moravan, že?

Climaster
10. 12. 2001
Dát tip
..jasnačka Slezsko..:o)..přesně to je má představa...:o))..ten demižón..ale nevim proč řvou Cirkus..:o))..alespoň, že jsou představy ještě odvozovány od venkova!!!! LET"S GO VENKOV!!!..:o))

Miroslawek
10. 12. 2001
Dát tip
Climaster: Nejsem ani Slezan...

Climaster
10. 12. 2001
Dát tip
:o)))..dobře tak jsi Valach z Ostravy..:o)))...je to fuck...

Miroslawek
10. 12. 2001
Dát tip
Nejsem ani Valach, ani Čech, ani Polák ;o))))

Climaster
10. 12. 2001
Dát tip
....hmm..hmm....ty jsi nějaká zvláštní národnostní menšina viď??..:o))))...:o))))))))

Miroslawek
10. 12. 2001
Dát tip
Nehlásím se k žádné, protože nevím, ke které bych se měl hlásit ;o)))))) Bylo mi kdesi v diskusi vyčteno, že, kdo zapírá svůj národ, jde proti němu... ale já si nevyberu... jsem Slovák, Čech, Moravan, Slezan, Polák, Němec, Maďar, Rusín, Jihoslovan, Turek...??? Já nevím... cítím se hlavně člověkem...

Bacil
10. 12. 2001
Dát tip
Asi budeš Turek, jak jsem Tě tak viděl na srazu, mohl bys být Turek :-))) Ale jinak Ti rozumím, ač jsem více méně Moravanem (a kladu důraz na to "více méně"). Ale zapomněli jsme na Papoucha a tomu patří můj tip, protože je ho hvuchomalebné.

Krel
10. 12. 2001
Dát tip
:-)) ty kritiky!!

Climaster
10. 12. 2001
Dát tip
....Miro souhlas s Tebou!!!!!!..:o)))..ale podle mě jsi Rusín..:o))

papouch
10. 12. 2001
Dát tip
dite do háje, ftáci vobá!!!! hádáte se uplně mimo. Šlo mi o to, že na Moravě se říká SHODA a cajzli říkají SCHODA --------- Na to já pak říkám - Na Moravě chodíme ze schodů a v praze chodí lidi ze shodů -------- Ste vobá kryšpíni a na to první Climasterovo prskání lze říct jen Kdo se cítí, ten se vtípí

Climaster
10. 12. 2001
Dát tip
..:o))..pravda pravda přiznávám....rejpnul jsem prga...:o))..pardon

Stevenson
10. 12. 2001
Dát tip
)))).. a pak se divme politikum..

JiKo
10. 12. 2001
Dát tip
chichi

papouch
10. 12. 2001
Dát tip
:-))

Vojtek
10. 12. 2001
Dát tip
papouch...*!

Merlita
10. 12. 2001
Dát tip
Tak jsme se zasmálí, že papoušku? :o) ae noó, niekedy sende na písmenku, hale todle ten případ néni no né!? Ach jo, to mi něco připomíná, ale nebudu se o tom radějí šířit

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru