Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Za Druhé

19. 05. 2011
10
14
1882

 

 

 

 

Bezcílně civím
obracím se v nic
nevidím / zvracíš
zavírám oči / pliveš
postižený křičíš
otáčím se / lekáš se
smích na kolotoči...

Stále cvakáme tu samou jízdenku
v tramvaji světa / uhýbám očima
dokola, kolem, okolo, kruh
formulujeme myšlenky za druhé
zaprvé chybí
jsou jen obrazy
mozaiky z písmen
ve tvé hlavě

 

 

 

 


14 názorů

Sebastiana
21. 05. 2011
Dát tip
*

Honzyk
20. 05. 2011
Dát tip
jasny:))

Honzyku, jsem rada, ze ses sem vratil a zes sis to znovu precetl a popremyslel nad tim, dekuju :-) na rozpolozeni u cteni poezie hodne zalezi, pravda...

Honzyk
20. 05. 2011
Dát tip
...tak jsem neptrehodnotil "zvratky", ale celej text...je dobrej...: nekdy silene zalezi na tom, v jakym rozpolozeni ho ctes, zeo...*

ani nevim, já jsem teď v Zábřeze... a za pár týdnů se stěhujem do Postřelmova ;)... a v Zábřeze je krásně ;)

diky, Tangensi, preju pekny den :-)

empaticky Honzyk, to je pekne, ja taky nikdy moc nezvracela, jen parkrat, ale vetsinou jsem byla nemocna... a jednou to dokonce bylo i z doutniku a chlastu a to uz v zivote nechci zazit znova... fuj a dneska jsem videla na zastavce pana, kteremu bylo moc spatne, stary pan s berli, nastesti mel vedle sebe nekoho, kdo telefonoval zrejme pro pomoc...

Honzyk
19. 05. 2011
Dát tip
ale fakty, hele, kdyz jsme u toho, ja snad v zivote nezvracel. No, vis, to ma svuj puvod(mozna to bude von): ja jednou jel nocnim autobusem jako malej kluk z Prahy do Varu,sam jako velkej hrdina...prestavka nekde v pulce cesty, no a jel se mnou vojak, byl vozralej a sed si vedle me na lavicku a zvracel silene... mne ho nak bylo lito nechat ho na ty lavicce samotnyho, tak jsem tam sedel a cumel, no...od ty doby, kdyby nevimco, nezvratim ani tresnovou pecku...

:-)) chaaapu, nenutiiim

Honzyk
19. 05. 2011
Dát tip
...nezlob se, ale ja o "zvraceni" nemuzu...to mam odmala, nekecam...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru