Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen noci svatojánské

19. 05. 2011
2
17
1966
Autor
Wecfarien

ta parafráze je tam prosím pěkně záměrně... a název možná se zbytkem na první pohled nesouvisí, ale ve skutečnosti velmi

Přitiskni mě pevně
ke Zdi nářků
potrestej mě za to
že si hraju na děvku a lhářku
i v těch cenných okamžicích
kdy k nám zaznívá Bat Kol
tell me my dear
sweet and blessed
how shall I
complete this wall...

17 názorů

Chigwell
19. 06. 2011
Dát tip
*

Honzyk
20. 05. 2011
Dát tip
...no, to (teda) raci tady popiskuj svy this wall, ale nosem:D---pa., mazliku...

Wecfarien
20. 05. 2011
Dát tip
Na této úrovni s tebou odmítám diskutovat, možná bys to viděl stejně, kdyby tvá díla někdo označoval za "umatlané texty", vrať se, až se naučíš základům korektní diskuse.

Honzyk
20. 05. 2011
Dát tip
...vyborny rozbor:)) - " i v pripade, ze ji nerozumis /rozumej basni/, muzes najit vlastno asociace"...to je blabol opilyho zbrojnose, sry...: podezrivam te velmi, ze slovo "asociace" mas jen tzv. naposlouchany, ergo vubec nevis, co znamena. Potom ovsem zas (snad) dokazu pochopit, proc p o d o b n y text a proc podobne vztekani se - zdanlive dobre skryte. "Na basni se da hodnotit vice prvku" : veta jak noha., OK, svuj "TEXT" tedy (zrejme) povazujes za "basen"...Jakych prvku by sis na ni tedy, draha autorko, vsimla, resp. je vyzdvihla tak, aby ji, jak sama pises, NEBYLO ROZUMET(!!!?)... ale presto , coz povazuji za nesmysl, uvedla ony prvky? Ktere to jsou, prosim ? p.s. a propos, kdyby se te kdokoli (myslim) pokusil pritisknout ke Zdi narku, nebyla bys (mozna) jiz mezi zvymi: znama legenda, ale to neresme.(ptro tebe, uznavam, zrejme trapne realie)... Uved tedy laskave prvky tve, rekneme, "basne", jez jsou podle tebe hodnotne a prinosne nejen pro tebe, prijmu-li absurdni tvrzeni, ze textu nemusi nikdo rozumet a pises jej jen pro sebe ? *** ...vis, to uz neni jen o tomto umatlanem textu, ale tvem, ehm..) zivotnim postoji, rekneme... Velmi by me to, a mozna nejen me, zajimalo...

Wecfarien
20. 05. 2011
Dát tip
Však já s tím taky počítám, akorát na básni se dá hodnotit více prvků a co se týče obsahu, tak i v případě, že jí nerozumíš, můžeš najít vlastní asociace. A pak taky upřednostňuji konstruktivní kritiku, ke které nepočítám "je to jak ze Superstar" ;) ad P.S. nejsem z vesnice

Honzyk
20. 05. 2011
Dát tip
jisteze ne, ale kdyz uz sem nejakou tu flakotu hodis, musis pocitat s tim, ze si ji t a k y precte nekdo, kdo ji(treba) neporozumi nebo se mu nebude zdat, neniliz pravda?.) p.s. a z ktery vesnice vlastne jsi?

Wecfarien
20. 05. 2011
Dát tip
Honzyku, fakt mě překvapuje, že máš až takovou potřebu se k tomu vyjadřovat... na svůj hajzlík si piš co chceš :) Moje tvorba mi na hajzlík vhodná nepřipadá a pokud tobě ano, pak lituji, ale číst mě tě nikdo nenutí, viďže? ;)

Honzyk
20. 05. 2011
Dát tip
ne "pusu", a "pisu", sry:)

Honzyk
20. 05. 2011
Dát tip
...takovy veci si pusu na svuj velkej (dikybohu) hajzklik na zed...tam si to prectou jen ti, kteri jsou u me treba na navsteve a pustim je na to nejintimnejsi misto ve svym byte : ale - tva volba...

Wecfarien
20. 05. 2011
Dát tip
Petrusha1: Nenapsala jsem to proto, abyste ocenili, že jsem jazykově zdatné dítko ;) Nebo spíš takto: nenapsala jsem to proto, aby to _kdokoli_ ocenil :) Má to vyjádřit něco, co ve mně rezonuje.

Petrusha1
20. 05. 2011
Dát tip
ajej, tak toto nemusím ... skutočne oceňujeme, že si jazykovo zdatné dietko ... toto já ale nerada

Honzyk
20. 05. 2011
Dát tip
aha, tak za druhe:): neni divu...Pa.

Wecfarien
19. 05. 2011
Dát tip
Tak za prvé - slyšel jsi někdy o makaronské poezii? Matlání dvou jazyků dohromady je záležitost pocházející už ze středověku. Za druhé - obsah je velmi špatně uchopitelný - jako vždycky vkládám odkazy na věci/události/osoby, které může pochopit minimum lidí nebo vůbec nikdo. Za třetí - soutěže pro zpěváky nesleduju, nemám na to čas a hlavně nemám televizi.

Honzyk
19. 05. 2011
Dát tip
jak jsem napsal, tak jsem napsal : tam matlaj podobne cestinu s anglinou: to je takova soutez pro mlade zpevaky, vis...?)...i obsah bejva podobnej...

Wecfarien
19. 05. 2011
Dát tip
Honzyk: Prosím? :D

Danny
19. 05. 2011
Dát tip
*

Honzyk
19. 05. 2011
Dát tip
......to bude neco ze Superstar?:) Ne?:D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru