Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na každý pád

19. 05. 2011
22
32
2907
Autor
Marcela.K.
nekradla jsem
jen dávala
podle vzoru žena
v každém pádu
dnes nevím
kdo jsi
muž
nebo soudce?
beze mne
není koho obžalovat
komu lhát
koho konejšit
volat…

o kom dnes sníš?

a s kým?

32 názorů

Marcela.K.
07. 06. 2011
Dát tip
dík

A.H.
27. 05. 2011
Dát tip
*

nostalgik
21. 05. 2011
Dát tip
... na každý pád TYP

renegátka
21. 05. 2011
Dát tip
povedla se, pěkná

Marcela.K.
20. 05. 2011
Dát tip
Protože už to není o tomto textu. heartrate :-)

heartrate
20. 05. 2011
Dát tip
děkuju, mylenko, mně se tady dobře psalo, protože se mi Tvoje básnička moc líbí, je taková rafinovaná.. už končím!

Marcela.K.
20. 05. 2011
Dát tip
Nemohli byste si to rozebrat někde jinde? Dík.

heartrate
20. 05. 2011
Dát tip
.......... to ale asi není krádež......... :)

heartrate
20. 05. 2011
Dát tip
Franco, mně ten způsob získávání něčí lásky nepřišel až tak podstatný.. ale nejspíš chceš říct, že s chlapem, kterej rozdává svoje srdce na potkání, to nebude tak hezký jako s tím, kterej by ho sám jen tak nedal a já ho musím rafinovaně a trpělivě přesvědčit a okouzlit a svést a způsobit, že pro mě nakonec ztratí hlavu i srdce.. tak?

heartrate
20. 05. 2011
Dát tip
Ale co má holka dělat, když jí muži svoje srdcata sami skládají k nohám.. to potom přece nemá důvod krást! a s poctivostí nejdál dojdeš :)

heartrate
20. 05. 2011
Dát tip
někdy jí ho muž třeba i sám dá :)

Marcela.K.
20. 05. 2011
Dát tip
...co s kradeným?

Já se nezlobím. A vlastně jo, protože to mohlo být skvělý, ale možná ten konec cítíš jinak jako ženská:-) Mě by se to líbilo víc v tom duchu, který to má, tzn. něco ve smyslu ... o kom snít a s kým milovat ... a třeba nějaký dovětek:-) A už mlčím:-)

Marcela.K.
20. 05. 2011
Dát tip
:-) ale já vím co myslíš Je tam odskok...má svůj význam. Tak už se nezlob :-)

Myslím, ten začátek má náboj, ale 6 a 7 je jak z "ty můj kvítku medový, to se nikdo nedoví" ...

Marcela.K.
20. 05. 2011
Dát tip
Myslíš? Je to Tvůj názor, Pro mě jsou tam důležité i ten šestý se sedmým.

hm, v tom případě ti u šestého došel dech.

No jo pády, to je skvělý nápad.

Marcela.K.
20. 05. 2011
Dát tip
Máme sedm pádů.

Super. Zavřel bych to "Komu volat ... " .... zbytek je už jiná báseň, neboť se stavíš do jiné role a nehodí se to k tomu.

gabi
20. 05. 2011
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru