Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.broaden horizons.

22. 05. 2011
2
14
1849
Autor
.duke.

rozšířit obzory. pohlédnout dál. uvědomit si každý atom spektra. pohyb. pohled. operace prostoru a času. a ty, na pozadí. ve vzpomínce. umíráš, umíráš. protože paměť všechny sračky nakonec vypudí. a zůstane jen prázdno. nic, nic. jakobys nežil.

rozšířit obzory: pochopit, že umírání je růst. nutnost. nevyhnutelnost.

a najít si v tom, kurva, zalíbení.


14 názorů

stanislav
04. 06. 2011
Dát tip
supr

feferonka
23. 05. 2011
Dát tip
To rozhodně stojí za zamyšlení..

.duke.
23. 05. 2011
Dát tip
fajn, že jsi jinde. a taky je dobrý nechat každýho tam, kde je. lidi na jipce se probíraj z bezvědomí a zase do něj upadají. mnohdy za něj dýchají přístroje. co bych měl z této expozice? myslíš takovou tu psychologickou hru: "podívej, tihle jsou na tom hůř"? ta často zafunguje. ale mě je dobře, právě. jsem uprostřed života.

Honzyk
23. 05. 2011
Dát tip
...abys videl, jak lidi dovoptravdy bojujou vo zivot...promin, ale todle mi prijde jen nahozeny, ne, spis nahodily shluk slov, kterej (mne teda) nic moc nerika...jsem proste jinde...

.duke.
23. 05. 2011
Dát tip
po jipce? kde se umírá? proč, honzyku?

Honzyk
23. 05. 2011
Dát tip
...ach jo, tebe bych vzal na prochazku po JIPce..))

Metta
22. 05. 2011
Dát tip
ani jedno, jsem akorát vyměnila některý tvoje slova za zdánlivý opaky. zdánlivý. vezmu to do autobusu. jináč, mám to spíš tak, jak píšeš ty

.duke.
22. 05. 2011
Dát tip
Protože: když si si ty obzory zúžíš, budeš zavírat oči, zůstane JÁ. V já není plurál.

.duke.
22. 05. 2011
Dát tip
Tak to máš, Metto, nebo bys to tak chtěla mít?

Metta
22. 05. 2011
Dát tip
zúžit obzory. pohlédnout blíž. neuvědomovat si jednotlivosti. klid. nedívat se. bez prostoru a bez času. a já, v popředí. v plánu. žiju, žijeme. protože vnímání toho teď a tady všechno podstatné zpočátku vpostí. a zustane nplnění. něco, něco. jakobych žil. zúžit obzory: pochopit, že život je růst. není nutnost ani nevyhnutelnost. a nenajít v tom, kurva, zalíbení.

StvN
22. 05. 2011
Dát tip
Spatny to neni. Asi to nema takovou silu, jak by melo mit.

Kapsa
22. 05. 2011
Dát tip
Zrození člověka je zrozením jeho strastí. Čím déle žije, tím hloupějším se stává, neboť jeho úzkost vyhnot se nevyhnutelné smrti je stále akutnější. Jaká trpkost! Žije pro něco, co je vždy mimo dosah! Jeho žízeň po přežití v budoucnu bere schopnost žít v přítomností. ČUANG-C´

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru