Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlastne ani neviem preco by kazda kapitola, alebo kniha mala mat nejake meno, toto by sa napriklad kludne mohlo volat V204a ale to asi nie

10. 12. 2001
4
0
2382
Autor
Vole

minulost.............pritomnost...................buducnost......................minulost- dalsia................?......???????????

20. VLASTNE ANI NEVIEM PRECO BY KAZDA KAPITOLA ALEBO KNIHA MALA MAT
NEJAKE MENO, TOTO BY SA KLUDNE MOHLO VOLAT NAPRIKLAD V204a, ALE TO ASI NIE
Chlast. Vela chlastu, ktory je hnusny. Pivo, kofola, ktoru nepijem, strasne vela ludi, strasne vela dymu, strasne dobri kamarati. Svetlo, tiene, stolicky, cigareta, cigarety, peniaze, uz ziadne peniaze, zmätok, chaos, dobra nalada, vyborni ludia, strasne dobri kamarati, prichadza a odchadza, konverzacia, strasne dobri kamarati, dobra nalada, pohlad na hodinky, dobra nalada, strasne dobri kamarati, pivo, nevidim, nechcem vidiet, vidim?, poocuvam, dobra nalada, hudba za peniaze, hudba pre peniaze mesto bicykle pivo opica? mozno rano kedy pojdem domov?zima, kosa jak svina, trasiem sa od zimy, co teraz?, sneh, klud, ludia, alkohol, alkoholizmus, drogy, znackove oblecenie, podchod, Peklo, bicykle, lampy, tma KOKOTI!!! SVINE!!!! HAJZLI!!!!!!! mozno raz tesim sa na koncert.

21. DARCEK. ALEBO NIE?
Chcel som ist kupovat darceky a nejaku capicu. Ale aj tak som nic nekupil. Na Mariahilferstrasse som stretol, teda nestretol, ona ma len tak schmatla a navtirala sa mi, to je jedno, bola to taka zenska tak asi 30 mohla mat. Moznoze aj menej, zacala recitovat o zlom osude, ze je z Bosny, manzel alkoholik, atd. Keby som chcel byt svina tak by som jej povedal ze nemusi hovorit ja to dopoviem za nu- taku story som pocul castejsie ako Angel od Shaggyho a to je uz dost. A divne ze si to aspon trochu nepozmenila, nech je originalna. Ale preco som jej zase naletel? Dobre som vedel ze si za to budem nadavat. Tak ze teraz si nadavam- idiot!, hnup!, magor!, curak! To nema vyyznam. Mozno preto ze bola celkom pekna. Nechapem preco takto zobre, moznoze prave preto. Ale viem ze keby ma zastavila znova, tak by som jej tie prachy zase dal. Urcite ich prechlasta, alebo neviem co s nimi spravi- urcite sa teraz smeje na tom aky to bol debil.
Ale je mi to jedno, serem na to

Primitiv
11. 05. 2002
Dát tip
shaggy je debil......

ilake
09. 05. 2002
Dát tip
...dobre som sa pobavila - prave hraju v radiu Angel od Shaggiho:)))

Print
11. 12. 2001
Dát tip
!!!!!! Síla, jako vždy!!!*!

Bix
11. 12. 2001
Dát tip
Takéto medzi tu chýbajú...

Emily
10. 12. 2001
Dát tip
Ja myslela, že po slovensky je to kokot, či čo.

Semipalakva
10. 12. 2001
Dát tip
uchvatný wou *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru