Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mobilis in...

22. 12. 1999
2
0
2795
Autor
Merle

Tak nevim... Ale možná si ho taky jednou koupím.

Byly a nebyly zrozeny mobily. A kdyby nebyly, kde bychom my byli? Blízkavé mobily lákaly, vábily. A když se nabily, moc se nám líbily! Zábavné mobily obleky zdobily. My s nimi troubili, mobily opilí... Všestranné mobily občas nás zlobily, ale jen na chvíli. Nové se koupily! Všemocné mobily daly co slíbily. Možná však po chvíli něco v Nás zabily...
Sarken
19. 10. 2000
Dát tip
Prokletí: takže nejsem sama?

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Mobilis in...: jakým právem píšeš velký N u "Nás", když tím myslíš majitele tydlifonů ... ještě jsem student a asi 2/3 mejch spolužáků a spolužaček vlastní mobofon ... není nic půvabnějšího než když během 45 minut zvoní asi deset mibilů, každej jinak ... ale všechny jak jen to jde nahlas... zas pokus o nadlidskou myšlenku, kterou prasí pitomoučké verše...hm, no nic Sarki: i kdybych byl ten poslední na světě... Šíla je totiž vysílačka nadkosmických vln sama o sobě ... 8c) hej, Bambi proč zas někdo rejpe do mě ???o) regi: pravda, je to dost smutná hra... m.

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
sorri, avíza

Bambulka
17. 10. 2000
Dát tip
Prokletí: jujky, já to nemyslela jako rejpnutí do Tebe... jen mě mrzelo, že mobilové prokletí jsou hitem století:o)) a přitom jsou to takový prevíti!asi budu poslední na škole, kdo ho nebude mít:-(... zkrátka mě štve, když se s někým konečně po prázdninách vidím, a první otázka, kterou dostanu, je: "Jsi už mobilní?":-(( a má odpověď NE! mi dává na čelo známku "debilní":-(((

Bambulka
17. 10. 2000
Dát tip
přidám se... taky pardon, avíza:-)

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
dělalo jsem si srandu ... taky si nepořídím moubila!!! m.

Regins
28. 06. 2000
Dát tip
Taky souhlasim,telefonuju nerad i normálně natož si koupit mobila .

Merle
28. 06. 2000
Dát tip
Regins: no stydím se to přiznat, ale jako starej poctivec musím. Nedávno jsme si mobila koupil, protože mě prostě naštvalo, jaký jsou zmatky kolem srazů, a jaký nedorozumění, nebo nesetkání se stanou jen proto, že dotyčnej nemá kam zavolat. A tak teď sám používím ten krám, a musím uznat, že už párkrát zachránil situaci...

Regins
28. 06. 2000
Dát tip
Jasně ,když ho využiješ,nejsem zas tak zaujatej,když ho člověk upotřebuje,někde je dokonce podle mě nutnej třeba doktoři atd.,ale nechápu třeba lidi co si s ním jen hrajou

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
mike: neznám, ale to nevadí...

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Evoluce je evoluce. Apropos, znáš písničku "Do the evolution" od Pearl Jam ? Je k tomu i klip, který stojí za to. Tleskám, doufám, že ten potlesk přes internet je dostatečně slyšet.

Bambulka
10. 04. 2000
Dát tip
Nezbývá nic než souhlas, jsou to proklaté přístroje:-((( Ale básnička dobrá, abys to nebral tak všeobecně:-))

kačka
29. 12. 1999
Dát tip
Dostala jsem ho k vánocům, a to jsem vůbec nebyla hodná :) Jsem zásadně proti :-) "burcování" .. aha, nemám koukat kobyle na zuby.. tak se ho daremně zbavím...kdy ho chceš dodat ? Takže - podkonímu Václavovi napiš do obálky, nezapomeň schránce lepně vhodit a být v dobré naději :-) vyhovuje euro ?

Daimon Terr
24. 12. 1999
Dát tip
To je fakt ... Zabily ...
Třeba část lidskosti ...

...ŠŤASTNÉ A VESELÉ VÁNOCE ...

ALOHA
23. 12. 1999
Dát tip
Bibša, ja by som si půlnoční zprávy čítala kľudne až ráno.. No záleží od koho! :-))

Sarken
22. 12. 1999
Dát tip
No tož, zbytečně dobrý, zbytečně pravdivý
mobil si nekoupim

B.Ezejmenij
22. 12. 1999
Dát tip
Nejnádhernější je Blízkavé mobily - neni ti to podobný, ale je to síla... Krásně zvonivý... Jestli si ho koupíš, pak jedině s vytáčecim ciferníkem a nějakou pěknou melodií (třeba varhany)

Šílená
22. 12. 1999
Dát tip
jééé začínáš mi být čím dál tím bližší... ale já nemám dilemma jestli koupit či nekoupit...a ty prosím to svoje vyřeš také negací

Krytyk
22. 12. 1999
Dát tip
Než jsem to spočítal.. utekl mi k tobě tip!.. já už mám sedmý mobil za sebou, takže to dovedu ocenit :-)))

Ramona
22. 12. 1999
Dát tip
Merle, dobrá báseň, i když ten přístroj pana Bella nemám ráda. Neříkám to proto, aby si si ho nekupoval. Je to tvoje věc. Jak se tak koukám, tak ti moc Písmáků nezavolá :-)))
~ ~ ~

Bibša
22. 12. 1999
Dát tip
Jestli ho koupíš, pošli číslo, budu ti z netu posílat každé ráno zprávičku, ju? Jinak taky mám dilema vyřešeného a jsem spokojená s půlnočními zprávami ...
Básnička šuprová, jsi číslo !!!

Marigold
22. 12. 1999
Dát tip
Kritik:Návyk!!!:---)
Ministerstvo zdravotnictví varuje:
Mobily
z nám brzy
asi udělají
debily!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru