Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POZVÁNKA NA ISLANDSKÝ DEN

23. 05. 2011
6
10
2373
Autor
vesuvanka

10. ISLANDSKÝ DEN

Setkání všech milovníků severu a Islandu zvláště

Občanské sdružení Klub islandských fanatiků a Městská knihovna v Praze, ve spolupráci se Severským filmovým klubem, za podpory firmy Metrostav a.s., CK Periscope Skandinávie a Icelandair zvou všechny milovníky severu a Islandu zvláště na jubilejní desátý ročník Islandského dne, který se bude konat v sobotu 4. 6. 2011 od 9.00 do 21 hodin v Městské knihovně v Praze 1 na Mariánském náměstí. Pro návštěvníky je připraven téměř dvanácti hodinový maraton přednášek, besed, promítání fotografií, slideshow, filmů i živé hudby na jediné téma: Island, jeho přírodní krásy, kultura, historie i současnost.

10. Islandský den zahájí dokumentární film Súðbyrðingur – Saga báts (Příběh o lodi) islandské režisérky a producentky Ásdís Thoroddsen, známé v Čechách hraným filmem Ingaló.

Další střípky z programu:

Ptáci Islandu - Jiří Hrubý
Cestou necestou po Islandu – Marian Lechnýř
Zemětřesení a seizmické roje na Islandu – RNDr. Jiří Málek, Ph.D.
Island očima ptáků – Jiří Zítka
Slavnostní otevření tunelu Hédinsfjörđur – Ing. Pavel Čeliš
Island – žhavý i ledový – Topí Pigula
Vyhodnocení fotografické soutěže Magický Island - slideshow

Součástí Islandského dne bude výstava fotografií na téma Magický Island, která bude k vidění v prostorách Městské knihovny v Praze od 30. 5. do 4. 6. 2011. V samotný den konání akce budou mít návštěvníci možnost svým hlasováním vybrat trojici nejlepších fotografií, jejichž autoři dostanou odměny od sponzorů soutěže. Hlasovací lístky budou slosovatelné.

 


10 názorů

vonMax
28. 05. 2011
Dát tip
skvělý tip na akci*

jejdavilda
24. 05. 2011
Dát tip
Aha, jsem se lekl, že je autor nějak nemocný a byly mu voperovány náhradní bulvy od nějakého ptáka

vesuvanka
24. 05. 2011
Dát tip
Děkuji Vám všem za zastavení :-))) Johann Wolfgang Mária Amadovič - díky za zájem :-))) Háber - díky za přání :-))) jejdavilda - "Island očima ptáků" je dokumentární film, v němž uvidíme islandskou krajinu z ptačí perspektivy - autor přeletěl Island na rogalu.

teploušek
24. 05. 2011
Dát tip
ano, bude velmi teplo!

jejdavilda
23. 05. 2011
Dát tip
Island očima ptáků?

Háber
23. 05. 2011
Dát tip
prajem veľa zážiTkov *

Bíša
23. 05. 2011
Dát tip
**

Keby som bol v PHA tak určite...myslím si že Vesuvanka tam chýbať určite nebude ak jej to dovolí jej zdravotný stav... ONA bude našou emisárkou za tých ktorý to predsa nemajú čo by kameňom dohodil...

Aleši, to nevadí. Součástí akce bude dvouhodinové čtení islandských básní v originále:)

vzhledem k aktuální sopečné situaci na Islandu bude možná poněkud snížená viditelnost :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru