Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o překladatelské soutěži

26. 05. 2011
15
15
2572
Autor
aleš-novák

inspirovaná jejdavildou věnovaná J.W.M.A.

maďarsky tu sice umí

málokdo

ale s uhry

má zkušenost

spousta z nás


15 názorů

Toscana
30. 05. 2011
Dát tip
Kouří??? Šmarjá, zapálenej uherák, to teda musí bejt smradu jak v hradu! Ještě že ta Kuba je ostrovní stát, takže sousedi tím netrpí... :o))))))))

Uherák je náramně užitečná a mnohoúčelová věc. Rozhodně by se měl prodávat ve sportovních potřebách, v prodejnách se zbraněmi a v sexshopech. Odnepaměti slouží drobotině maďarských pastevců "gulyásů" k tradiční hře Chodí pešek okolo (v originále Körbejár pessék) a dlouho jsem měl dojem, že Fidel Castro uheráky dokonce kouří.

Toscana
30. 05. 2011
Dát tip
Uherský duel s Květoněm?? Něco jako šerm, kde se místo kordů útočí štanglí uheráku?? :o)))

jejdavilda
27. 05. 2011
Dát tip
A ti co nešu..j maj dodnes. Fuuuj nore :-)

Alegna
27. 05. 2011
Dát tip
:-) jojo

8hanka
26. 05. 2011
Dát tip
k duelu o uherak sa hlasim i ja, ako poznam MK babyho tiez by za jedlo zivot polozil:))) Potom by to uz vlastne duel nebol, ale rovno stvorboj:)))

Diana
26. 05. 2011
Dát tip
:-)

já bych řekl, že pokud by se jednal o uherák, s Květoňěm by došlo spíš k duelu než k duetu :o)

Toscana
26. 05. 2011
Dát tip
vzpomínka na pubertu by se to klidně mohlo jmenovat, Aleši, ovšem co jste dali dohromady s Květoněm, to nemá vadu!!! :o)))) *t (můžete si začít říkat Uherský duet)

8hanka
26. 05. 2011
Dát tip
vselico som uz mala, uhry este nie, nastastie, uz asi ani mat nebudem:)))

Garay
26. 05. 2011
Dát tip
No. Tak teď jsi mu udělal radost... že :)

před Pickolou za Pickolou nikdo nesmí stát všichni musí žrát...

Já mám nejlepší zkušenosti s uherákem. Ovšem jen od segedínské firmy Pick.

MKbaby
26. 05. 2011
Dát tip
A spolu s bratry Slovany zalezeme do vany :)

avox
26. 05. 2011
Dát tip
no, spousta z nás už zapomněla i na tyhle zkušenosti :-)) */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru