Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

moravská úvaha hřbitovní

26. 05. 2011
20
28
2789
Autor
aleš-novák

volně navazuje na http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=374070

já su

z parte

su


28 názorů

tady není nad čím přemýšlet :o)

Toscana
30. 05. 2011
Dát tip
Květoni, krátký epitaf? Co tak jediné slovo: šlus! :o)))

Alegna
27. 05. 2011
Dát tip
:-) já ne su T*

Kapsa
27. 05. 2011
Dát tip
Viz Mdagaskar 2: Leťte výš, jinak se zabijem! A na konci řady: Leťte klidně níž, rádi se zabijem!

Kapsa: přesně tak...je to jako hra na tichou poštu...nikdy nevíš, co na uslyšíš na konci :o)

Kapsa
27. 05. 2011
Dát tip
Nejvíc se mi líbí, co vyvolávají tvá dílka v příspěvcích od čtenářů za diskuze. Lahoda!

ArnieR
26. 05. 2011
Dát tip
Úplně se mi vybavila jistá Plíhalovina: "Já mám holku z Madridu, když si sundá hadry, du." XD

azur
26. 05. 2011
Dát tip
++++

Tak to už přemýšlej nad nějakým hezkým epitafem. Ale ne moc dlouhým, aby nad tím náhrobkem kameník moc nesakroval.

Toscana
26. 05. 2011
Dát tip
:o))))))))) to je zase rána mezi světla... *t Květoni, nemám co oškodlit - co s tím?

Prosecký
26. 05. 2011
Dát tip
Pochopil jsem, že je to surrealistické, tedy vysoko nad moje intelektuální a emoční schopnosti. Taková díla si zaslouží sníženou sazbu DPH!

Taubla
26. 05. 2011
Dát tip
:)

Starorežná pravda hřeje, ale nešati, te haťapo! Me Hanáci chodime oblikani tak jak drozi ledi, akorát že dráž, protože máme jakse prostorově výrazňéši postave. Šak proč mesliš, že OP zkrachovalo?

sveřep
26. 05. 2011
Dát tip
:))))

bravo mistře! v tym fondu nosí historické oblečení...starorežné...

Všeckém z našé staré parte na krchově visi parte enem já so bezpartijní protože mám fond penzijní! Proto si veberte prvni hanácké penzijni fond "Co oškodliš, to máš"!

Garay
26. 05. 2011
Dát tip
Nejsu si jistá :)

avox
26. 05. 2011
Dát tip
asi ta dědina... infantilnímu starci se říká: "dědo, ty jsi dětina!" jenže on není infantilní, on ví své... :-))

MKbaby
26. 05. 2011
Dát tip
Od slova dědit ostatně vzniklo i slovo dědina, ne? I když by mohlo jít o zkomolení pojmenování pro infantilního starce :)

aha, tak to jo :o)

avox
26. 05. 2011
Dát tip
to by už nenesl ani ty dobré zprávy, dědit se bude po tom z parte, přece...

když je z parte na hřbitově, už toho asi moc nezdědí...:o)

avox
26. 05. 2011
Dát tip
jako že bude dědit? :-))

MKbaby
26. 05. 2011
Dát tip
Jo, už to mám - je to posel dobrých zpráv! Já su z parte su dobré zprávy donesu :)

ne, sám sos nesosám :o)

avox
26. 05. 2011
Dát tip
ještě trochu toho sosu... e? :-)) */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru