Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o nečekaných souvislostech

27. 05. 2011
11
19
2800
Autor
aleš-novák

v Neumětelích

není žádná

Horymírova

jezdecká socha

  

se šemíkem

si hrají

Golemovic děti 


19 názorů

mám dva dolíčky ve tvářích)))

a máš důlek? cvrnknem si... k první sloce: když Horymír skočil se Šemíkem podle pověsti z Vyšehradu, vydal se k Neumětelům...dalo by se předpokládat, že vlastenci tam vztyčí hrdou sochu, ale je tam jen skromný Šemíkův pomník...

až po komentech za 2.sl *T*, u 1. se nechytám))) Šémíků mám doma 2 pytlíky, chceš?

Toscana
30. 05. 2011
Dát tip
a co se šemíků týče, těch jsem jako malá mívala zjara plnej plátěnej sáček, to nebude Golemovic specialita... :o))

Toscana
30. 05. 2011
Dát tip
Hele, s ohledem na to, že není běžný, aby měli koně hrobeček i s náhrobkem u kostelů, ten Šemík zase nedopadl tak zle, ne?? :o)) *t

azur
28. 05. 2011
Dát tip
+

avox
27. 05. 2011
Dát tip
Syn starého Hory - Mirek (hrával si s krabičkou sirek) Dnes vzpomíná na Šemíka... Golemovy dětičky z tatínkovy "hlavičky" půjčily si zrovna šém a že šém byl maličký chtěly s ním hrát kuličky pořád nic? tak čert to vem! :-)))

i tak možno :o)

množí se mi dotazy, o čem že to vlastně je. Tak abych předešel případným nedorozuměním: Jak známo, Golem potřebuje k životu šém. Malá Golemčata mají jako hračku menší variantu... Zbytek už víte z hodin dějepisu :o)

Taubla
27. 05. 2011
Dát tip
:)

Diana
27. 05. 2011
Dát tip
kdyby v Neumětelích nežili takoví neumětelové, socha by dávno byla! Holt kdo neumí, čumí. Golem se zřejmě jinak činil! ;-)

Neumětely jsou kousek od nás, když byla Míša malá, tak jsme tam jeli na kole se podívat, jak vypadá Šemíkův hrobeček. Míša byla dost zklamaná, je to jen takový nenápadný pomníček u kostela...

avox
27. 05. 2011
Dát tip
jo, jezdecká socha tam být nemůže, když Horymír skákal, zkameněli diváci... :))

Horymír je koneckonců taky za vodou...:o)

avox
27. 05. 2011
Dát tip
kolik je těch dětiček? nabídni jim výměnou za šém pytlík skleněnek a jsi za vodou! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru