Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

opožděná předvelikonoční úvaha

02. 06. 2011
18
40
4640
Autor
aleš-novák

pánové si přáli platit? a dohromady, nebo zvlášť? J.: chlapi, dneska vás zvu. Vydělal jsem nějaké peníze bokem...

z vývěsky

zahradní restaurace

U Getsemanů :

 

dnes večer

poslední menu

 


40 názorů

tak to je krutávní! Ale aleš, když nevíš, tak se zeptej, odpoví ti...

ArnieR
08. 06. 2011
Dát tip
:)

Prosecký
04. 06. 2011
Dát tip
Eliah, Eliah, lama zabachtani!

Toscana
04. 06. 2011
Dát tip
Mě už to taky párkrát napadlo, že by to byl dobrej tah od hospody k hospodě (např. v Brně), kdyby se toho zúčastnila trojice Aleš Novák, Květoň Zahájský a Vaud... :o)))))) *t (avi 8hanka) Květoni, a to tvoje: Co bude dnes k večeři? Já mám hlad jako vlk." "Beránek, mistře." - to mě definitivně dorazilo... už zase slzím, a přísahám, že to kafe si ke čtení dialogů mezi tebou a Alešem už fakt brát nebudu, mám ho plnej monitor, jdu si pro vlhkej hadr a budu pucovat. :o))))

8hanka
02. 06. 2011
Dát tip
baby...keby si dal aspon buckem:))To by bola lubeznejsia predstava - krasne prepeceny, vonavy:)

MKbaby
02. 06. 2011
Dát tip
Vydělal jsem peníze bokem... To tedy má boční vývod a nyní vychází na světlo světa v jeho útrobách pašované oběživo? :)

Garay
02. 06. 2011
Dát tip
Dobrá diskuse...

Háber
02. 06. 2011
Dát tip
ok * tak kde a kedy?:)*

Ty předpovědi Ježíšova konce? Od proroků Izajáše a Zachariáše, například. Ti žili dávno před jeho narozením.

A.H.
02. 06. 2011
Dát tip
Jedna perla za druhou. Také bych rád přispěl, leč s humorem na tom nejsem v posledních dnech příliš valně. :D

8hanko - jéžiš, to bys byla na Silvestra pěkně zklamaná. Je to doslova jak píše Aleš. Moje žena mě taky radši čte, než poslouchá. No, má mě holt přečtenýho.

avox
02. 06. 2011
Dát tip
chtěla jsem říct, že když v zahradní restauraci, nejspíš jde o poslední grilovačku... ale po Květoňovi už se špatně cokoli dodává :-)) */

Alegna
02. 06. 2011
Dát tip
jednou jsem se taky pokoušela, ale bylo to spíš o píšťaličko otloukej se (nakonec jsem pištěla, ale nelyžovala) Ale u nás na cyklostezce jezdějí na lyžích s kolečky, tedy ne s čelovkou a na Silvestra

Al: jo, taky jsem se poučil... Běh na lyžích je jízda, někdy :o)

Alegna
02. 06. 2011
Dát tip
jéj :-)))) jak si tak čtu, jsem nakonec svému dlouhému vedení vděčná Aleši, na běžkách se neběhá? nebo jsou s kolečky?

8hanka
02. 06. 2011
Dát tip
to nevadi, mozes prist do studia na bezkách a s celovkou:) Neviem, ci aj u vas, u nas je celovka - svetielko na cele, napriklad pouzivane banikmi alebo u kamosa na chate cestou do kadibudky:)

a kromě toho o Silvestru jezdím s čelovkou na běžkách :o)

8hanka
02. 06. 2011
Dát tip
Alesku, neverim:) Teoreticky by to mohlo byt aj na rozhlasovych vlnach...i ked by som vas radsej videla face to face:)

obávám se, Hani, že jsme ve skutečnosti oba velmi introvertní mrzouti :o) Aspoň já rozhodně...

8hanka
02. 06. 2011
Dát tip
Moja predstava ideálneho Silvestra : Květoň & Aleš=super zábava!!! Úžasné dialógy cibriace náš mozog, dolujúce zbytky pamäti a učiace veľa nového :))) V prestávkach by chlapci tasili gitary a spievali, juch:) To by bolo nádhernééééé:)))

prolog, prorok...já už jsem z toho úplně vedle :o)

8hanka
02. 06. 2011
Dát tip
Alesi, ten prolog...:))))))))))))))))))))))

já se z tebe picnu!!! nemám slov :o)

Chahá! To je voda na moje lopatky! V tom jsem honěnej! No přece prorokové! Najmě prognostik Eliáš byl se stvořitelem jedna ruka, tak věděl věcko s vééééélkým předstihem. I Ježíš přece všechno už věděl, proto dělal při večeři na Jidáše ty kyselý ksichty.

ještě jsem přidal prolog...jako návnadu :o) Květoň: no, od počátku věků...pak mi tedy vysvětli, jak je možné, že se tam o té večeři už píše, když byla až pár let po počátku? :o)

Já jsem nemyslel nový zákon o spotřebitelském úvěru, který platí od počátku ledna. Nový zákon biblický, který platí od počátku věků!

ano, pomáhá michelinský katalog restaurací...:o)

Alegna
02. 06. 2011
Dát tip
Květoni, ten mi taky nepomohl :-), ale už vím

tak jsem ten název změnil ještě jednou, aby víc odpovídal tématu.

hanka: :o)

Aleg - Google je naprd. Zkus Nový zákon.

8hanka
02. 06. 2011
Dát tip
Jeziiiis, jasan, to tá zahradaaa:))) Heureka, pochopilaaaaa som :)))

Alegna
02. 06. 2011
Dát tip
ať to změníš jak chceš, stejně to nepochopím Ó

děkuji, Mistře... :o)

"Chlapi, dneska mi to kázní vysloveně nešlo. Co bude dnes k večeři? Já mám hlad jako vlk." "Beránek, mistře." "Zase? Tak doslova jsem to s tím vlkem nemyslel. Vlk duchovním pastýřem, to je nesmysl! Já nevím jak vám, ale mně už to skopové leze krkem. A ti všudypřítomní farizeiští papazzi taky. Nešlo by jim namluvit že jsem umřel, nebo tak něco?"

ještě jsem trochu změnil název, abych případným nechápajícím trochu napověděl...

Alegna
02. 06. 2011
Dát tip
od oběda zbylo jen jedno? to asi měli frmol

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru