Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tečka

02. 06. 2011
12
26
1416
Autor
Merxanta
 
 
Leželi vedle sebe. Nemluvili. Jen se dotýkali pažemi. Cítila teplo jeho kůže.
Chvění, které se jí rozlévalo od levého boku ke krku, bránilo hlubšímu nadechnutí.
Dívala se do stropu a přála si, ať ta chvíle nikdy neskončí.
Mlčeli.
Záclona v otevřeném okně se zlehka vlnila a šero v pokoji tmavlo.
,,Bojíš se?“
Mlčela. Nemohla odpovědět. Přemýšlela, jestli se opravdu bojí.
Měla na sobě bílou noční košilku s obrázky koček. Jako by někdo namaloval jejich obrysy na bílý papír modrým inkoustem. Zamilovala si ji. Snad proto, že jí připomínala dětství, kdy nosila zástěrku s obrázky modrých slonů. Možná by se mu víc líbily krajky, pomyslela si.
 
Bála se. Moc se bála, že až ji poprvé uvidí, nebude se mu líbit. Poslala mu pár svých fotek, ale každá fotka je lež. Zachytí jen moment, pohled, tvář, postavu.
Toužila po tom, dotknout se ho, přivonět k jeho vlasům, nechat se obejmout. Tolikrát se s ním ve svých představách milovala, šeptala něžně jeho jméno.
 
Otočila se na levý bok a dívala se na něj. 
Ne, vůbec se nepodobal tomu muži z jejích představ, přesto věděla, že strach z odmítnutí, se změnil na strach z toho, co přijde.
Nechtěla na to myslet.
Teď je teď a ona je tu s ním a on leží nahý v posteli, která jim nepatří.
Dotkla se kůže na jeho hrudníku.
,,Bojím se, co bude dál.“
Chytil ji za ruku:,,Nechtěli jsme to, neplánovali. Prostě se to stalo a tak to musíme brát.“
,,Mlč,“ řekla a položila mu hlavu na rameno.
Jezdila mu prstem po hrudníku, sjela na břicho a zastavila se u pupíku.
Vzepřela se na levém lokti a podívala se mu do očí. ,,Ukážeš mi ji? Tu tečku?“
Rozesmál se,
Stáhl ji kočičí košili přes hlavu a přitiskl si její holé tělo k sobě.
,,Miluju tě, strašně moc tě miluju, ale zlobíš….občas.“
,,Přečteš mi pohádku?“
Sáhl  do batohu  a vytáhl list papíru.
Když dočetl, rozbrečela se.
Utíral jí slzy, líbal na tváře a šeptal:
,,Neplač, nemůžeme za to.“
 
 
Noc je schovala před světem.
Když se ráno loučili řekla: ,,Neukázal jsi mi ji.“
Pohladil ji po tváři a s úsměvem odpověděl :,, Příště.“

26 názorů

Merxanta
27. 09. 2011
Dát tip
Děkuji, mně ne.

Lakrov
26. 08. 2011
Dát tip
Lidské příběhy jsou si podobné a často (už od dávné historie) se opakují; jen kulisy se mění... Děkuji za avízo.

Merxanta
26. 08. 2011
Dát tip
Aleši, to se občas stane, že se nám zdá, že nějaký text je o nás a přitom je to jen o tom, že lidské příběhy jsou si tak podobné :o) Dík za tip i když to není Tvoje Tečka :o)

jako by to psal někdo, kdo mě dost dobře zná. Ale třeba je to jen náhodná shoda... souvislost s Nohavicou neřeším, nicméně přidávám tip.

Merxanta
19. 07. 2011
Dát tip
Mě ne :O(

Horavin
18. 07. 2011
Dát tip
Líbí.

Merxanta
30. 06. 2011
Dát tip
S tím nic nenadělám.

ne, eště ne:D

Merxanta
30. 06. 2011
Dát tip
Nebylo, teda bylo to psané pro soutěž, ale v soutěži to nakonec nebylo. Jsi už spokojená?

to se lechce řekne, no. Nebilo to v nějakí soutěži???

Merxanta
30. 06. 2011
Dát tip
Tak se tím netrap.

no jooo, jenže mi to vrtá hlavou!

Merxanta
30. 06. 2011
Dát tip
Už to tam není.

proč?????

Merxanta
30. 06. 2011
Dát tip
Ne :o)

:DDDDDDDDD tak mi to napište do správi, jo?

Merxanta
30. 06. 2011
Dát tip
Vím.

Metaxo, já sem to uš něgde četla. Nevíte gde? Jinak, píšete moc heski.

Merxanta
30. 06. 2011
Dát tip
To je škoda, že jsi tu paralelu nenašla. Je dost zřetelná, ale možná je to z důvodu i stylu Tvého psaní. Příliš spěcháš a kloužeš po povrchu. > Nechtěla bych slyšet pohádku, po níž se rozbrečím. Já ano :o) ani v tomto se neshodneme.

Honzyk
03. 06. 2011
Dát tip
...no jo, stava se...ale nejsem detektiv, zeo, jen ctenar:)))

Merxanta
03. 06. 2011
Dát tip
Já ho mám ráda a tento jeho text s tím mým má hodně společného. Proto tam je. Škoda, že jsi neodhalil proč.

Honzyk
03. 06. 2011
Dát tip
..neni zly: slusna vztahovka s tou teckou, jen chudaka Nohavicu bych sem netahal: myslim, ze ma svyho dost:))

srozumeni
03. 06. 2011
Dát tip
Moc se mi líbí. Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru