Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o ranní hygieně

07. 06. 2011
20
22
2699
Autor
aleš-novák

aby ušetřil čas

začal používat

ústní vodu po holení


22 názorů

chacha!!! super blbost!!

vitsoft
14. 07. 2011
Dát tip
Italové zase vymysleli zubní pastu po milánsku.

Diana
14. 06. 2011
Dát tip
:-)))) *

Chigwell
11. 06. 2011
Dát tip
:))))kde se to dá sehnat?*

Prosecký
08. 06. 2011
Dát tip
A co tím ušetřil? Je přece jedno, jestli použiješ ústní vodu před holením nebo po holení!

Toscana
07. 06. 2011
Dát tip
Nech si to patentovat, Aleši, než ti to někdo ukradne... :o))) *t (jinak souhlas s MKbaby, tohle by byl taky skvělej vynález!)

MKbaby
07. 06. 2011
Dát tip
Ono by bylo na čase vymyslet i ústní vodu po hulení :)

Ferry
07. 06. 2011
Dát tip
Jéjda, a já myslela, že když kloktám ústní vodou po holení vždy po depilaci, je ústní dutina ošetřenější, než když ji užiji jindy. Takže fakt můžu aplikovat i na holeně? Ta moderní kosmetika !!! *

Ústní voda po holení - pro drsňáky co se holí břitvou!

Háber
07. 06. 2011
Dát tip
ešte dobre * že nie "na holeni *

ještě to musím prodat nějakému nadnárodnímu koncernu...:o)

právě že složení je univerzální, 2in1 :o)

když nad tím tak přemýšlím, máš pravdu :o) ale prostě mě zaujalo to spojení "ústní voda po holení"...

avox
07. 06. 2011
Dát tip
roztržitostí to začíná... :-))

Zaměstnanci jaderných elektráren (a Brňáci) používají "těžkou ústní vodu po holení".

právě že dámy tráví v koupelně mnoho času, tak farmaceutické firmy vyšly mužům vstříc a vyvinuly pro ně tenhle nový produkt, aby se předcházelo manželským krizím.

Funguje to i po holení holení? Že by to ušetřilo čas i dámám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru