Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

indiánská úvaha

07. 06. 2011
17
45
3945
Autor
aleš-novák

co znamená v indiánském jazyce
slovo "bikerka" ?

 

ta-která

má-na kůži

dvě-tetování


45 názorů

A co znamená monštěvák ?

Ta co nemá poštěvák


ani jsem si nevrzla((

Diana
14. 06. 2011
Dát tip
Ta, co má tři je trikérka? :-)*

Chigwell
11. 06. 2011
Dát tip
:))))....dnes?Málo! :))))*

Toscana
08. 06. 2011
Dát tip
Květoni, jít do bitvy s bičem? To je skvělý nápad na nový holywoodský biják!! :o))))))))

Prosecký
08. 06. 2011
Dát tip
Neměli bychom házet všechny indiány do jednoho pytle. Když řekneš indiánský jazyk, je to, jako by řekl slovanský jazyk. Přitom indiánských stejně jako slovanských jazyků jsou desítky (těchto) a stovky až tisíce (oněch)!

jako již tolikrát, i zde úroveň diskuse mnohonásobně předčila původní dílko. Děkuji všem zúčastněným...

Toscana zahrnula všechny zbývající výrazy začínající na BI takřka do jedné věty, nezbývá, než pogratulovat vítězce a uzavřít téma. S posledními dvěma slovy - bitva a bič - už asi mnoho humoru nenaděláme.

Toscana: zrovna jsem se chtěl Květoně zeptat, jestli nezná nějakou bimetalovou kapelu...tvůj výčet je bičerpávající :o)

Toscana
07. 06. 2011
Dát tip
Jojo, už mám z písmáka skoro zničený svůj kompletní biofond... :o))) *t avi Květoň a Vaud

Toscana
07. 06. 2011
Dát tip
a co taková italská dívka jménem Bianka? je stižená rozdvojením osobnosti??? To je pak skoro na hození si mašle na nejbližštím bidle. Nebo na utopení v bidetu. Lehce překvapená jsem byla i Vaudovým sklonem k bigamii s bisexuálkami. Já měla za to, že on je spíš zaměřený na pořádné bifteky. No, asi ta zaujatost jen na tohle nebude až tak bigotní. Ale možná bude lepší přestat bilancovat, pustit si nějaký rock nebo bimetal, nasadit si binokulár a začít biflovat něco jiného. Třeba jak se hraje biliard. Jinak bych z toho mohla ještě dostat třeba bilhariozu, takže by mě pak při návštěvě kina nepoznala ani kamarádka biletářka. Stejně jsem se tu u toho tak chechtala, že se mi minimálně zdvojnásobil bilirubin, je to tu prostě téměř životu nebezpečné.

Ferry
07. 06. 2011
Dát tip
na Žižkově je binec dvojitá nádoba na pomalé vaření a dušení mas ("mižotér"? tomu říkají Francouzi), zatímco nádoba na přípravu minutek je hrnec (někdy i hrrnec) *

Bi-ngo! Věděl jsem, že ti nahraju na smeč!

širokým obloukem jsme se vrátili na počátek této diskuse: to zasněžené kolo tam asi nechala nějaká bikerka...

Asi proto. ((-:

Mistře, my neislanďané jsme vaší narážku na dopravní situaci v Reykjavíku možná trochu nepochopili... Bikolární jízda je tam zapovězena?

Teda, ale fotit na pláži dvě krásné mladé lesby, to je podobná situace, jak když školák dostane za vysvědčení dvě horská kola, a přitom bydlí v Reykjavíku.

pa-ne jo...

Budeme-li se snažit být seriozní, nepodaří se nám utajit, že předpona "pa-" znamená něco pokaženého, nedokonalého, jakousi směšnou napodobeninu čehosi. Nuže, v tom případě je možné, že napíšu i pa-rodii pa-mětí. Na pa-pír pa-uzák, pa-hýlem pa-ruky.

Kde by se to dozvěděl? Soudruh LakLak se přece nedostal ani na OneOne One One! (Dříve Bi-bi-one)

Vaud
07. 06. 2011
Dát tip
Alesi, ty delas, jako kdybys nikdy nefotil :-). Moderni fotografie se spodnim pradlem nepocita! To uz vedel i soudruh Lak Lak :-).

Vaud
07. 06. 2011
Dát tip
to ja bych chtel byt v pristi reinkarnaci Kvetonem - az ten jednou vyda pameti...

Vaude, a sundávají si ty dívky při focení kinykiny? tedy bikiny?

že já jsem se líp neučil, mohl jsem být taky doktorem...

Vaud
07. 06. 2011
Dát tip
Je dost velka sance, ze jde o citat puvodni, protoze se inspirativne pratelim s dvojici krasnych les bi ce k (= LES CE CE K), ktere mi rikaji nezne Miso a chteji, abych je fotil na plazi pri hratkach... toz tak.

Whitesnake
07. 06. 2011
Dát tip
Bible - ble ble bigotního blablálisty

Já se k tématu "Biblio" vyjadřovat nebudu, Už tak jsem si to u křesťanů zavařil tvrzením, že jediným prokazatelně zapáleným katolíkem byl Jan Hus. Ale - byly-li by lesby bi, líbily by se mi - to je citát, hodný mramoru!

Vaud
07. 06. 2011
Dát tip
Byli-li by lesby bi, libily by se mi.

Vaud
07. 06. 2011
Dát tip
ja to znam jen jako knihovnikovo zvolani: biblio biblio biblio! :-)

Na výraz "biblio" je odborníkem z nejpovolanějších poulární a oblíbený gastroenterolog Vaud. Ten by to dokázal osvětlit i latinsky.

avox
07. 06. 2011
Dát tip
opatrná odpověď, zeptám se ostatních :-))

Háber
07. 06. 2011
Dát tip
aha ho!

ano, nad překladem bible už jsem taky uvažoval, ale raději jsem toho zas nechal :o)

avox
07. 06. 2011
Dát tip
Bibione zase názvem připomíná, odjakživa že tam mají až dvě kina... ale jak se po indiánsky řekne "bibliotéka"? :-))

Květoň: dobrý směr proti proudu :o) ale třeba binecky už jsou srozumitelné...:o)

bikus - marocký národní pokrm bitam - africký bicí nástroj binec - dva necy Ale co je to nec, netuším. Vím jenom, že když jsou pohromadě dva, koukají z toho nepříjemnosti.

BIS-SS ...to je dobrá paralela :o)

Vaud
07. 06. 2011
Dát tip
BILL = LLLL

no vida, bigotní LP ještě doma nemám...:o) biceps: sada dvou nástrojů pro mlácení obilí bič: čč

Vaud
07. 06. 2011
Dát tip
BIS jsou v podstate SS :-)

Hesiona
07. 06. 2011
Dát tip
A bigotní bývaly desky s božským Kájou po obou stranách:oP

bivakuje se ve dvou pytlích...

Vaud
07. 06. 2011
Dát tip
Bivoj ma dva voje a bizon dve zony :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru