Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autorské čítanie internetových autorov

07. 06. 2011
0
1
1131
Autor
Konštantín

Vo štvrtok 23. júna sa v nitrianskom Fóre mladých  - Fraňa Mojtu 18, Nitra ( budova Mediahouse - v zadnom dvore ) bude konať autorské čítanie poézie a prózy od autorov (autoriek) píšúcich na net. Ak máte radi súčasnú literárnu tvorbu a neodradia vás zatiaľ neznáme mená toto je pre vás tá pravá akcia. Samotná čítačka bude ozvláštnená vystúpením slovenského folkového pesničkára Stana Kalmana. Všetci ste srdečne pozvaní.

Čítanie:

Lucia Bizarretová - študentk...a žurnalistiky na UKF v Nitre, autorka niekoľkých internetových zbierok poézie, jej básne vyšli aj v časopise Psí víno.

Lukáš Pinák - študent filozofie a histórie, pôvodom z Hlohovca, člen nitrianskeho literárneho klubu Terra Litera.

Daniel Safanovič - autor píšuci prevažne prózu, aktívny na viacerých internetových portáloch, jeho tvorba vyšla v 
časopisoch Dotyky, Enter a magazíne pre experimentálnu tvorbu - Kloaka.

Dominik Želinský - mladý slovenský básnik debutoval už ako 17-ročný básn. zbierkou "Čokoľvek iné". Jeho básne vyšli v časopise Psí víno.


Hudba:

Stano Kalman - folkový pesničkár s osobitnými textami, svoju tvorbu prezentuje na bandzone.sk, vystupil na Lodenici 2009
Organizuje OZ Literis


1 názor

Michal Té
11. 06. 2011
Dát tip
Znám mnohem lepší způsoby trávení volného času.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru