Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jarní úklid

07. 06. 2011
3
3
694

 

Tož kurva, ogárci a robky. Znate to. Přes rok sa doma každému naschromáždi šelijaké svinstvo! No s tim sa mosi něco zprasiť, kurva! U nás to máme tak, ža se dycky jeden den na jaře udělá velyký úklit a šecko, co je doma nepotřebné, sa ekologycky zlikviduje. Letos to ale bolo lechce dramatycké, kurva. Mosim Vám to šisko vipovjedět.

Úklit sa započal brzo ráno jako. Zabóchala su nohó od stola o kamna a Rodino, kurva, šicko sem, neskaj je velyký den, bode sa uklizeť, abi to tadyk u nás nebolo jako u těch cigánů nečistých! Hnetkaj sa to šecko sebjehlo a Starý Mamo, to je dosť, almaru máme plnů teho hajzlpapyru, co fort nevimproč taháš dom, konečně sa ho zbavýme. No hnetkaj dostal jednu na solar. Chuji! Zabékala su! Na muj hajzlpapyr mi nesahaj, to su si poctivo nakradla všude možně jako a viš jak je to užitečné? Neviš, bo si blbý. To máš izolacu na zimu, dyž mrzne, omotáš si s tim kytáry, obališ stehniska, boky, frndu a jako gut, no ne? Skládám to tadyk pro darmožrůta, viš, výsluška, až sa bode ženiť, abi mněl cosik do začátku. Sinátor jak slyšal šustku o sobě, tož sa hnetkaj našponoval, myslel si, že jak o něm mluvim, že  dostane pecku přes kešeň. No mněl pravdu, hnetkaj su mu dala jednu pádnů mateřsků a Mezuláne nečistý, ten tvuj mrdnik nahoře to je hotové důpě šantusů, takoví bordel sa jen tak něde nevidí, s tim sa mosi něco urgentně sprasiť! A on Maminko, ale vždyť já tam mam čisto, skorem nic už tam neni, tys mi všechny moje věci buď roztlůkla nebo spálila v kamnách. Eslik nekecáš, zabékala su svinsky. Podeme sa tedyk přesvědčit. Vyburácali sme nahoru do darmožrůtova mrdniku a kurva! Tomutok řikáš čisto, chuji? dyť sa tadyk pomalu nemožu ani na mýstě otočiť a to je svinsky čpatné! Mama, dyž přinde do mrdniku svého chuja, tož tam mosí mnět místo na otočeni kolem osy, kurvam, abi viděla, eslik tam chuj netropí jakási alotrija! A on Maminko, dyť tu mam enem postel a stul na psani, aji tu židlu si mi už skonfiskovala a udělala z ni žebřik na senik. Bol drzí chuj jeden! Postel a stul, dyť békám, že tu neni k hnuti! Jedno z teho mosí prič, viber si co objetuješ! A sinátor sa rosklepal, vjeděl, že otporovať sa mamince hodné nesmý! Tož já obětuji postel, beztak si mi u ní utrhla pelesť. Spát bodu na stole. Vidíš, jak si svinsky chytrí, tož to vyšpeditéruj na dvur a za chvilu odvezeme. Pak su čopla hrábě, došla ke tchyni, tej našej svini, a šecky ty pemprsky poscané pohrabala a naložila do nůše, naschromáždilo sa tam teho za rok tak pol metráku, kurva! Starý zatim vynesl z garáže čtyřy pneumatyky staré a plastoví barel s vijetým olejem z traktoru, šecko sa to dalo na hrumadu a já tam pak eště přidala nějaké dosraté nádobí, kurva a nakonec navrch prcla ten bazmek, co mi paprika dal k Vánocům. Bolo teho svinsky požehnaně! Naložili sme to na tragač a já Tož to kurva jedeme svinsky ekologicky zlikvidovať! A virazili sme k lesisku. Víte, ona je tam taká rokla zarostlá a tam každý rok vozíme nepotřebné vjeci jako, máte to lepči než něde jezdit do Olmika na sběrný dvur, kurva! Za pol hodiny sme boli u rokle. Mamo podivaj, zabékal starý a ukazoval na taků cedulu. Zákas sklátky, ochrané pásmo prvniho stupně, zdroj pytné vody! Kurvy jedny, to tadyk loni nebolo! Svinsky su sa rosčilila, vytrhla cedulu ze země, udělala ji uzel na tyči a hodila ju kamsi do piči. Tož a začali sme ty nepotřebné pičoviny davať spátky do přírody odkud vzešli, ekologická likvidace jako. Pleny od tchyně sme rozvješeli po smrkových haluzách, hrnce děravé nadali do mraveniska, sinátor mosel  tu svoju postel zahrabať do země, abi v tom nemohl nocovať nějaký šantus. Ten bazmek k vánocám od starého su vihodila do zduchu a odpálila nohó od stola, letělo to jak čamrda a starý nasratý celý povidá Mamo, viš vobec k čemu to bolo? a Já di do piči jako s takými chujemi. Enemže pak su opatřila, že tam kolem nás je svinsky moc krásných vjecí jako. Lednička tam bola dobrá, kotel na prádlo enem trochou nakopnutý, igeliťák jednorázových holycích strojku, kurva! To tadyk přecik nemožeme nechať! zabékala su a sápala sa chtivo po tem naděleni. Ale mamo, béknul starý, dyť to sů vjeci od nás z loňska! Loni na jaře sme je sem dovezly, bo ti doma překážali, ty už si nepametáš? Vičarovala su mu na kebzně dvópatrovó bóli, pobrala ty krásné vjeci, které tam bůchvído odložil a narovnala na tragač, kurva. Pak su čopla ty pneumatyky ojeté a že je zapálim a pustim dolu a že bode prdel, ale sinátor Maminko, ježišmaria, to nemožeš přecik, dyk sme v lese! Dostal přes mordu, zapálila su pneumatyky a pustila to krásně dolu po stráni. Nakonec nám zbyl enem ten vijetý olej, nevjeděla su co s nim počiť. Tož kůkám, kůkám a vidim dutý pařez, tož to bolo ono! Svinsky krásně su zala barel a heski šecken ten černý olejiček tam nalila. Enemže v pařezisku bola dira jak do rycochu, šicko to viteklo zasik ven a dolu z kopečka rovnó do potoka! Tož ale s tim sa už nedalo nic robiť! Popadli sme tragač a vidali sa dom do Horky a dyž tam došly, tož dědina bola plná švestek a mezuláni v býlých kamizolách tam boli a tahali škopkem vodu z potoka a já co sa to tadyk děje, kurva? A Veruna co tam v křovi dlachnila chuj retardovanému Kubovi Ale nějaká piča otrávila vodu v potoku, viš? A já, piča jedna, tu bich zabyla jako! Vodu nám kaziť! Ale eště že chlastáme enem ty pivsony, co, kurva? Tož a bolo to. Uklizeno!


3 názory

Sebastiana
14. 06. 2011
Dát tip
*

Zajin
09. 06. 2011
Dát tip
Kurva, tak v Horce se dějí věci....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru