Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez narkózy

09. 06. 2011
30
68
4058

..věnováno..)

 

 

Mrzačíš myšlenky o minulost

snažíš se sešít rány bez narkózy

a zas ta protivná hudba známého kolotoče

dokolečka dokola

bez zájmu naskočíš

zas a znova

výkřiky jednonočních milenek

tak často hrané

odráží se od prázdných očí

 

jen úlevné sny občas zalžou

svět má oblé hrany

a stojí pevně na svém místě

tak šťastný

tak šťastný

 

utíráš zaraženě slzy

natekly až do uši

chlap přece nepláče!

 

Tak hup

naskoč

kolotočář netrpělivě podupává

 

jednou snad zastaví

svět změkne

a oči se vrátí do důlků

kam patří

 


68 názorů

..jejda..ty máš ale trpělivost:)) ..děkuji..)))

welena
06. 10. 2011
Dát tip
nádherně *

DanielP
16. 09. 2011
Dát tip
jo*

Nepochopeny
03. 07. 2011
Dát tip
Som radšej sám sebou... A ďakujem ešte raz...

..to ti tak připadá..až si zvykneš..poznáš jak je to vymakané a pohodlné..))

--já k tobě juknu..od všerejška jsem se trápila s vložením obrázku do díla..ale je tam..)))) ..prostě jsi nepochopený..no..to se tu stává často..))

..dobře..nostalgiku..)) ..som kto som..dobře..budu jen šeptat až pochopíš..)

nostalgik
14. 06. 2011
Dát tip
..rány... některé se zacelí bez pomoci, některé vůbec ne.. Tak nesešívej! ***

Sebastiana
14. 06. 2011
Dát tip
*

..děkuji..))

Bíša
12. 06. 2011
Dát tip
***

..hehe..děkjii..)))

Chigwell
11. 06. 2011
Dát tip
T/O

..Juno..koloušku..dík..)) ..kózy jen bez narkózy..to je známo..)))

kóza
11. 06. 2011
Dát tip
my kózy bez narkózy, též :)

koloušek
10. 06. 2011
Dát tip
Pěkné. Kolotoč Svět.T*

..dobře..)))

Alegna
10. 06. 2011
Dát tip
dej vědět, až budeš vědět, třeba bych Tě mohla "potkat" :-))

..aleg..buď koncem tohoto měsíce..nebo příští..)

Alegna
10. 06. 2011
Dát tip
mrzyčíš myšlenky o minulost - to se mi moc líbí, to budu používat v "civilu" jj. kolotoč a ještě se někdy změní na houpačku :-)) pěkné (a kdy přijedeš do Prahy?)

..děkuji můj oblíbený agente..))

Stařec_007
10. 06. 2011
Dát tip
Povedlo se ti, má to silná místa....**

..dík..)

misty
10. 06. 2011
Dát tip
silna...

sveřep
10. 06. 2011
Dát tip
no :)))))

:o)))))))))))..že jo..)))

sveřep
10. 06. 2011
Dát tip
cákryš to je ale debata sytá :))))

..nooo..to zas budou řeči..šak to známe a za všecno může Honzyk!!! ..naved Marunu..ta to řekla Blaženě..Veruna to úplně překroutila a Maruna si pak zlámala obě nohy..dyš spadla ořralá z kola!

Pavla mi ani nepřipomínej. Od tý doby co si mě v hospodě spletl s Marií, protože Marie po deseti pivech mluví stejně sprostě jako já a vyznal mi lásku, na což jsem skočil zase já, protože po deseti pivech věřím na lásku na první pohled, s ním nemluvím. Chjo to je život. Máma vždycky říkala "pí jen do polopita". Tak já v hospodě vždycky: Pivo jen malý a dolít pitem. Jenže už neřekla, že na dně polopita nesmí plavat Jindřichohradecká plachetnice. Ale, moje teta, ta zase neříkala nic a svýmu starýmu nosila každý den tašku lahváčů. Protože když po celodenním sezení v hospodě, přišel domů, tak měl žízeň. Světice, říkával můj děda, kterej naopak do hospody nesměl. Chudák Bláža. Taky jsem měl jednou na kalhotech flek. Hlavně jsem zvědavej co na to řeknou doma. chjo

..ještě si zapomně na Pavla..však víš! a Blažena kecá..te nevěř ani slovo!

Jo a Blažena nenosí v létě spodní prádlo ... ale ode mě to nevíte!!

Jo a Blažena nenosí v létě spodní prádlo ... ale ode mě to nevíte!!

Honzyk: no tak to vím naprosto přesně. K "cancání". Jde o ventilaci potlačených nutkání a uvolnění se po celodenním předstírání, že buď já, nebo svět je zcela normální. Nejhorší (jako dnes) jsou dni, kdy je nutné obě polohy skloubit, tedy že v normálním světě se vyskytuji normální já. Což je samozzřejmě holý nesmysl a to z toho důvodu, že normální svět prakticky neexistuje. Pokud si někdo myslel něco jinýho, tak se mýlil. Ještě jsem chtěl říct, že Růžena od vedle měla flek na sukni a nikdo nevěděl proč, jenže Bára povídala, že tuší proč. Takže nám to samozřejmě vykecala, což by nebylo to nejhorší, kdyby to nevykecala i Vencovi, což je Růženy narážeč. Jenže až druhej, jak se ukázalo. Takže Venca, je na..nej na Růženu, Růžena na Báru a Bára na Luďka, kterej může za ten flek. Protože Bára za luďkem děsně pošilhávala. Jo a to jsem neřek, že Luďkův brácha Aleš, což je jednovaječný dvojče, ten den radši ani nevylez z baráku, takže kdo ví, jestli Luděk nebyl Aleš. Jo a jdu spát, mám pocit, že musím ...

Honzyk: no tak to vím naprosto přesně. K "cancání". Jde o ventilaci potlačených nutkání a uvolnění se po celodenním předstírání, že buď já, nebo svět je zcela normální. Nejhorší (jako dnes) jsou dni, kdy je nutné obě polohy skloubit, tedy že v normálním světě se vyskytuji normální já. Což je samozzřejmě holý nesmysl a to z toho důvodu, že normální svět prakticky neexistuje. Pokud si někdo myslel něco jinýho, tak se mýlil. Ještě jsem chtěl říct, že Růžena od vedle měla flek na sukni a nikdo nevěděl proč, jenže Bára povídala, že tuší proč. Takže nám to samozřejmě vykecala, což by nebylo to nejhorší, kdyby to nevykecala i Vencovi, což je Růženy narážeč. Jenže až druhej, jak se ukázalo. Takže Venca, je na..nej na Růženu, Růžena na Báru a Bára na Luďka, kterej může za ten flek. Protože Bára za luďkem děsně pošilhávala. Jo a to jsem neřek, že Luďkův brácha Aleš, což je jednovaječný dvojče, ten den radši ani nevylez z baráku, takže kdo ví, jestli Luděk nebyl Aleš. Jo a jdu spát, mám pocit, že musím ...

..honzyk..na celý server to křičet taky nemusíš..měj rozum!!!!

Honzyk
09. 06. 2011
Dát tip
halejte, ja vim svy:D...slejzate se tady vzdycky po Udalostech-))

:o)))))))))))))..díky za zpříjemněním hnusné noční šichty..))))

čili abych všechno uvedl na pravou míru. Již od mala, od docela maliličkata toužím slyšet recitovat šepot stromů. Sex mě začal bavit až mnohem dýl a co si budem namlouvat, navěky to nebude. Tím jsem (aspoň doufám) zcela čestně očistil čest počestné sepotvkorunachstromu-y. A jsem samozřejmě rád, že se na mě sepot zase těší pod dalším svým dílem:-) Neboj chodím nepravidelně:-))

Honzyk
09. 06. 2011
Dát tip
...ja? Ty a tvi amanti se zamyslete nad tim, k cemu ti (vam) slouzi tento nevinny posahany server!:D

...honzyk..seš fakt nemožnej..)))

:o))) noo..nebyla..)))

Honzyk
09. 06. 2011
Dát tip
...me nevoblafnete, v y d v a na tuty ne...sami jste si vodkopali perinu - a pod ni ? Skoda mluvit... --------------------------------------------------- ---klid|: sem Dero nechodi:)))

Kruci, tak tos nebyla Ty?:-)))) ... už mlčím:-)

..returnku..mě ještě žádná erotika nenapadla..))) ..honzyk..vono to je jen o slovech..klid..)))

Jo, já taky ne:-)))))

Honzyk
09. 06. 2011
Dát tip
hele, vy dva: u tohodle nemusim bejt, hambari!:D

sepote: kdo říká, že chci poslouchat Tebe? Tebe mám přece na sex:-))))))

..aha!!!! ..já věděla že něco není v pořádku..)))

Honzyk
09. 06. 2011
Dát tip
...ten kolotocar si te uplne vomotal kolem ukazovaku - a este na tebe miri..))---ale neni to kolotocar, je to utajenej kolovratkar, bacha !-))

..Evi..)))) ..Johane..hydrone..srozumění..dík..) ..i tobě..vůně slov..krásný nick..)

srozumeni
09. 06. 2011
Dát tip
Souhlasím s Johannom W, v češtině. Je to krásné. *

Veľmi pekné - veľmi sa mi páčilo...najmä hra so slovom samotným, a atmosféra diala samotného.

renegátka
09. 06. 2011
Dát tip
hele šepotko, nevyhrožuj nám zase tak hrozný můj koment nebyl

Hydron
09. 06. 2011
Dát tip
pekná...

..whitesnake..je to prostě reakce na něčí báseň..potažmo stav mysli..) ..returne..ti nevím..nějaké extra recitátorské možnosti necítím..ale dík..) ..bivoji..Evi..do Prahy přijedu brzo..))

renegátka
09. 06. 2011
Dát tip
je to pořád stejná písnička, jako u kolotoče sešívat rány bez narkozy, to bych nedoporučovala, zvláště ty staré, bylo by to jen o bolesti

BigBivoj
09. 06. 2011
Dát tip
budeš muset přijet...

Tohle bych chhtěl slyšet naživo ..... *

Whitesnake
09. 06. 2011
Dát tip
Každý hodnotí určitým prizmatem. pro mne je v současnosti královnou volných veršů zde nick nechápu

Whitesnake
09. 06. 2011
Dát tip
Beru že ses přiznala :-) Ale konkrétně: úvod se nutí do jakési hrané agrese a intermezzo sklouzává to romantických povzdechů. Tohle ti nevěřím.

..nj..pocitová rychlokvaška..)

Whitesnake
09. 06. 2011
Dát tip
Má to pěkná místa, komplexně to ale pro mne příliš nefunguje. prošumí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru