Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Setkání Medlov 2011

09. 06. 2011
1
22
4674
Autor
papouch

Tradiční setkání u Medlovského rybníka se letos koná 21. - 24. 7.

 

Pro ty, co neví, o co jde:

Písmácká setkání v kempu Medlov se konají pravidelně od roku 2000. Kdysi to bývala setkání aktivních písmáků, dnes je to spíše sraz pravidelných účastníků a dřívějšího "zdravého jádra".

Kemp Medlov se nachází uprostřed nádherné oblasti Vysočiny, asi 12km severně od Nového Města na Moravě. Výlety, koupání, špekáčky, zpěv a podobnné aktivity. Vše o kempu je zde: Kemp Medlov

Budeme opět "vzadu".


22 názorů

suva
14. 02. 2012
Dát tip
upeču svůj poslední štrúúúúdlllllllll a pak kam???

papouch
21. 07. 2011
Dát tip
Přátelé, s politováním vám oznamuji, že vzhledem k meteorologické situaci se Medlov ruší. Prší a má pršet až do neděle, takže to nemá cenu. Vymyslíme nějaký náhradní termín, kdy pršet nebude.

zolli
18. 07. 2011
Dát tip
Užijte si to a pozdravuju.

zolli
18. 07. 2011
Dát tip
Jako vždy služba. Holt prázdniny :o(

Tynic
17. 06. 2011
Dát tip
jo :)

papouch
13. 06. 2011
Dát tip
Delaháj - ale dyť já taky! :-) Já dycky fšecko myslím dobře a nakonec se to obrátí proti mně.. to je život! Achjo!! :-)

Dero
13. 06. 2011
Dát tip
chroust přijede? tak to se taky vynasnažím. :)

orinoko.a
13. 06. 2011
Dát tip
a i když jsem těma ty myslela muže i ženy? Ja jsem nad tim chvili vahala:))

Delahaye
12. 06. 2011
Dát tip
papaouch .. ale dyk já to myslel v dobrým, naštvanej opeřenče :-)

papouch
12. 06. 2011
Dát tip
tož můžou! .-) ale aby se pak nedivily/i, že dostanou vynadané za pravopis .. "ty co nepřijeli .. co je to za prasečinu????

orinoko.a
12. 06. 2011
Dát tip
a můžou přijet i ty, co nikdy nepřijeli?:)

jo a se nezúčastním, ale kdyby někdo chtěl, tak 22-29 července může jet na tábor... jediná podmínka je věk! a to 7-12 let

toto letí, toto letí!!!

jo. nechám se sám sebou překvapit.

papouch
10. 06. 2011
Dát tip
jejďavilďa - šak játro není na překážku. Nech ho nemocnět doma a přijeď bez, játrem nesužován! aleš - hele, s tím motáním se na kole bacha, voni někeří řidiči kamionů, tanků a aut Škoda-Felicia jsou dost bezohlední, vidí motajícího se velocipédistu, tak jen vysunou radlici a spustí stěrače... .-)

papouch
10. 06. 2011
Dát tip
Delaháje - Tebe osobně v roce 2041 přijedu vykopat z hrobu, nahážu Tvé kosti do kufru své Škoda-Felicia, (která bude mít tou dobou najeto už 7256318km bez nehody) a na Medlově je poskládám a oživím, abych mohl (já, i ostatní, co se tam sejdeme,) si z Tebe dělat srandu!!! Neboť i v tom roce 2041 budeš stále patřit do kategorie lidí "neví, o co jde".. :-P

hele, já se tam budu někdy v tý době motat na kole...ale nevím přesně kdy. třeba se trefím :o)

Delahaye
10. 06. 2011
Dát tip
Medlov 2041 Pro ty co neví, o co jde : což jsem i já, protože už si to moc nepamatuju ... prostě někam přijeďte, no né Je to asi někde u nějaký vody, ale dorazíte tam i na kolečkovým křesle (což určitě oceníte), je tam nová cesta s tím černým navrchu .. jak se to sakra menuje .. no nic Výlety nebudou - kam byste taky s bypassem a endoprotézou rajzovali, no né, s koupáním jdete k čertu, posledně mi uplavaly brejle a jestli někdo přinese špekáčky tak ho vlastnoručně umlátím protézou - ještě o vánocích jsem je tahal ze zubní náhrady ! Tak když se došouráte, budeme opět "vpředu" - dál se nedobelháme. Můj a a Pištův stan poznáte lehce - budou před ním zapíchnutý dvě hole a přivázanej slepeckej pes. Srazu zdar, junáci ! :-))

Santi€
10. 06. 2011
Dát tip
příští rok už snad konečně...

jejdavilda
10. 06. 2011
Dát tip
Když já jsem nemocné játro

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru