Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlak z Brna

13. 06. 2011
7
17
3353
Autor
Movsar

Na chodbičce

Voda ... voda ... voda, odříkává jogín. Za okny vlaku lije, na krajinu padly mraky těžké jako život jogína před zasvěcením. Vlak se však pohybuje krajinou rychle, obloha se projasňuje, takže ze slov soukromé meditace zbyla jen stopa v paměti. Mizí...

 

V kupé

Japonec si okusuje kůži z prstů, přežvykuje ji. Vlak právě zastavil v polích a do ticha kupé se ozývá Japoncovo mlaskání. Představuje si sushi, a přitom suší hubu.


17 názorů

Movsar
20. 06. 2011
Dát tip
čtvrtek je fajn, jo vlaky, s tou agresí na silnicích se myslím lidi začnou přesouvat pomalu na koleje.

Max Hutar
20. 06. 2011
Dát tip
Buď středa, čtvrtek, nebo až úterý 28. - přijedou mi na víkend Francouzi, musím se jim věnovat... N.b. Včera jsem jel vlakem, Moravičany - Zábřeh - Třebová - Praha, byl to masakr, zjevení jak hrom.

Movsar
15. 06. 2011
Dát tip
zajímavý postřeh, mimoni. výrok je pak jako z rozsudku: při samé dolní hranici tipu.. :-)) kdy dáme ten špacír?

Movsar
15. 06. 2011
Dát tip
pokud dojde k vraždě vraha, dostaneme toto skóre: vrah minus vrah.

Josephina
15. 06. 2011
Dát tip
dnes nějak uštěpačně ;-) movsare, movsare - zabili mladou, krásnou čečenku .. a kdo je vrah vraha?

Max Hutar
15. 06. 2011
Dát tip
Dobrej kontast mezi suchem a vlhkem, oba asiati, takže se exotika stírá, zároveň jede vlak na Brno, takže jsme vrcholně doma, jako vždy u těch tvých železničáren... Přesto máš i lepší. Ale na tip to dosáhne.

Honzyk
15. 06. 2011
Dát tip
..presne tak....

Movsar
14. 06. 2011
Dát tip
díky, Honzyku. já četl reflex hrozně rád, skoro bych řekl, že jsem na něm vyrůstal. devadesátá léta a i po 2000 jsem to měl načtené od začátku do konce. bohužel se šafrem to šlo absolutně do kytek..

Honzyk
14. 06. 2011
Dát tip
si pis...myslim, ze to bude dost velky maso... ...ale ja ti prave ted chci napsat, ze tyhle tvy postrehy jsou, bez nakyho podlejzani, skoro nejakej novej utvar tady...dobra cesta, myslim...vis, ja psal do lidovek a Refle repotrtaze, komečnty ani rozhovpory neumim:)...a neumel nikdy...tak si rad prectu takovyhle vsimavy mrknuti voka:))

Movsar
14. 06. 2011
Dát tip
díky za čtení a vzkazy. jsem si jistý, že jedna z nejpoetičtějších chvílí na železnici čeká na cestující ze středy na čtvrtek. tak třeba si počteme i něci jiného než novinařinu.

Bíša
13. 06. 2011
Dát tip
:-)

Kapsa
13. 06. 2011
Dát tip
Pěkné, tohle by si zaslouilo pokračování - přidat další části, víc než jen dva obrazy.

médea
13. 06. 2011
Dát tip
pro mne ano*

Honzyk
13. 06. 2011
Dát tip
..."vodni" jogin a lijak super...Japonec uz mi prijde k nemu az moc velkej kontrast: nejaka pani s husou v kosiku by nebyla?:D *

..teda s tím Japoncem je to dobré..))

pampelin
11. 06. 2011
Dát tip
m m

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru