Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jděte všichni do prdele!

11. 06. 2011
5
0
853
Autor
Michal Té

 

Bejvalej punkáč a feťák se teď musí učit Ekonomiku lesního hospodářství. Hrůza, jak začít? Začít, začít, to je to nejdůležitější. Sakra práce, čas je starej poctivec. Jak ten ministr dopravy Bárta s Hušákem. A co na to Dan Bárta? Shlédl jsem porno, povadil se s Honzykem, obdivovaným poetikem a nevim. Čumim, mám hlad, na balkóně se rozmrazuje tak kilo masa na řízky. Holka na brigádě, všechno stejný jak včera. Cígo, to mě nastartuje. Jenže jaký? Camelky už jsou docela drahý. Červený Pallmalky? Nebo Javanes? Nebo jak se to píše. Obleč si trenky a vypadni už od toho počítače! Vypni ho! A co pivo? Jo udělám ty řízky, koupím k tomu pár piv a je zas večer. Už mám docela dost víček s kódama, jenže stejně nic nevyhraju, vím to. Army bunda od Gambrinuse, to je můj sen. Aspoň by nebyly vidět ty kousance od muchniček. Bunda po kotníky. Ty vole, čepice po kotníky. Tak nic, jdu pro cíga, piva, udělám řízky a pak se začnu učit. Všichni maj pravdu, většinou je to však z našeho pohlediska lež. Ať jdou všichni básníci do prdele:-)!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru