Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o nedostupnosti

21. 06. 2011
12
27
3152
Autor
aleš-novák

trochu inspirovaná Cypherionem a jeho dílem Orbitus Piktus Šmiktus Fliktus

přes všechnu snahu

je pro mě stále

hrmeticky uzavřena


27 názorů

Chigwell
24. 06. 2011
Dát tip
Nepárat se s tím :) *

guy
22. 06. 2011
Dát tip
:-)

srozumeni
22. 06. 2011
Dát tip
Někdy to tak bývá,asi má k tomu správné důvody...*

Toscana
22. 06. 2011
Dát tip
No, nedá se nic dělat, Aleši, así máš k tomu zámku úplně špatný klíč, jinak by to dávno bylo jinak :o)) *t

jejdavilda
21. 06. 2011
Dát tip
Miloš Hrma? Hrabal by měl radost

F.L.Vděk
21. 06. 2011
Dát tip
:-) Zkus si ji nějak ubobřit...

médea
21. 06. 2011
Dát tip
*

MKbaby
21. 06. 2011
Dát tip
8hanka: Bohužel mne nenapadlo veledílo uložit, jen jsem to odeslal. Nebuď smutná, zas tak moc se nestalo, vymyslíme něco jinýho :)

MKbaby
21. 06. 2011
Dát tip
aleš: Nic chlupatýho, jen blahopřání k narozeninám Hančiny paní šéfky :) Ohrmovat nos - inu, proč ne? Mne to baví :)

MKbaby: hrmelín jsem zaregistroval, možná i to mě trochu nahlodalo k tomuhle dílu...jen jsem čekal na impuls :o) ještě by se do téhle skupiny dalo zařadit klasické "ohrmovat nos" ...:o) nechtěli byste divákům sdělit, o jaké přání se jedná?když už ho tady rozebíráte...

8hanka
21. 06. 2011
Dát tip
MKb, vidis, zase som vedla, moja predstava o hrmeline vychadzala z hermelinu, no dalej uz som sa nedostala...:( Ani nevrav, ze basnicka je v čudu...toto mi nerob:( Kolegyniam som citala Fera aj gulatiny z vecera, chechtali sa,skoda, preskoda, ze veldielo z rana nemam:(

MKbaby
21. 06. 2011
Dát tip
sípot: Znič jich co nejvíc, ať se nedostanou k dětem :)

MKbaby
21. 06. 2011
Dát tip
8hanka: Jo, tak mé veledílo někde plápolá ve světové síti, někdo ho odloví, vydá a nechutně zbohatne... já to ani neuložil, takže mám prd... Nicméně jsi zajisté stvořila hodnotné dílo, které se šéfové bude líbit, v tom máš moji důvěru :) Slovo hrmetické je geniální, ostatně já před časem stvořil hrmelín, což je látka, která je cítit z žen zanedbávajících osobní hygienu :)

..má za sebou čtvrt krabičky..tím se to ovšem vysvětlilo..že ano..)))

8hanka
21. 06. 2011
Dát tip
MK, rano nic neprislo:( Rano si mi iba napisal, ze si zaspal na notase bez slintania:))) Sorry...:) AAAAch, to som tomu dala:) Hermeticka som vedela, co je, no to druhe ma nenapadlo:))) Ale mozem sa este tvarit, ze nerozumiem cesky:)

MKbaby
21. 06. 2011
Dát tip
sípot: Holt je čas na první ranní startku :)

MKbaby
21. 06. 2011
Dát tip
No, Hani, já Tě v TOM samotnou nenechal, vždyť jsem Ti ráno psal další versi :) Jinak tu hrmetičnost sis asi vysvětlila špatně, neb alešek zkombinoval dvě slova - přídavné jméno hermetická a podstatné jméno hrma :)

..Mk..já nevím..je sípám..))

8hanka
21. 06. 2011
Dát tip
MK, kedze si ma v TOM nechal samu, musela som TO dosmolit sama...este som vsak nenabrala odvahu ukazat TO:)) Kedze som si slovo hrmetická prelozila po svojom, akoze hlucna, tak to som jednoznacne:))) Hrmetenie, hrmenie, hulakanie, to je moje:) So mnou na prieskum nikdy, bolo by ma pocut do daleka:)

MKbaby
21. 06. 2011
Dát tip
sípot v korunách: Dyk mam právdu, né? :)

MKbaby
21. 06. 2011
Dát tip
8hanka: A jak jsi na tom s hrmetickou otevřeností Ty? A už máš blahopřání hotové? :)

8hanka
21. 06. 2011
Dát tip
hm...take nepoznam:)))

..Mk..))))))

MKbaby
21. 06. 2011
Dát tip
To vony dělaj, tohleto, to já znám :)

baaba
21. 06. 2011
Dát tip
:c)))

máš moudré kamarády...

Prosecký
21. 06. 2011
Dát tip
Celý život, tedy již od Korejské války, si opakuji moudré heslo mého kamaráda z (Ostravy-Poruby, ale není to zdejší Kamil Sikora): dej jí maximálně tři týdny a potom už s ní neztrácej čas!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru