Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

s příchutí krve

23. 06. 2011
5
5
1060

 

 

slovník

sklenka

lampa

jsou čím dál větší

a okamžik zpomaleně uhání

a nic není vhod

 

pokaždé jiná potřeba

už neprosit

oteklým rtem

 

skutečnost

vyměnit za dojem

už nepronásledovat

rezignovat

 

slzy s příchutí krve

z roztřesených rukou chvil


5 názorů

děkuji za návštěvy a názory konias: Ano, jsem neklidná. Svého koně uvidím umírat poprvé.

Rajmund
24. 06. 2011
Dát tip
Čínština, dnes jedině čínština. Sklínka a lampa jsou neměnné, naštěstí.

Honzyk
24. 06. 2011
Dát tip
...ja mam, kdyz ctu, pocit, ze prede mnou tema pismenkama treses v nejaky sklenici:D - a jak ta opice tekam ocima sem tam...nebo je valim jak malej Simpson...ta trist je na me moc, ....

konias
24. 06. 2011
Dát tip
...mohla by se jevit. jako "účelově uplakaná" ...ale nemůžu si pomoct - nacházim v tom podstatně víc. Do jistý míry jde určitě o "uplakaný dílko" - ale to samo o sobě nevnímám jako zápor. Cítim z toho "dobrej důvod" k jemný uplakanosti...v těch místech to není jen prostý a naříkání, ale zajímavě neklidný vyjádření poměrně komplikovanejch pocitů...žádná jednoduchá sebelítost...aspoň tak se mi to jeví. skutečnost vyměnit za dojem....* (třeba tohle ve mně docela osobně rezonuje ;)

Winter
23. 06. 2011
Dát tip
Uplakané. Přitom obraz slovník/sklenka/lampa/jsou čím dál tím větší sliboval něco jiného.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru