Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jaké změny čekají Písmáček po změně majitelky?

24. 06. 2011
1
25
2251
Autor
.duke.

Romana Dasslerů se se Sípáčkem rozloučila v dubnu těmito slověmi:

"Konec přechodného období nastává, předávám tímto Písmák oficiálně Jaroslavě a přeju jí jen samé úspěšné počiny. O tom, co přijde nového, bude hovořit sama, až nastane správný čas, mělo by to být v období asi tak dvou měsíců. Jestli mohu ještě o něco posledního všechny poprosit, nebombardujte ji ihned všetečnými dotazy, ještě jí ten zbytek času nechte na doladění všeho, co pro vás vymyslela. Vždyť nehoří."


Uplynulo dva a půle měsíčníku a zatím se nic nestalo. Co myslíte:

Chystá Jaroslava něco? A co? Co nám během toho času uvařila? Jaké počiny? Co přijde nového? Změní se Sípáček nějak? Jak? Co Jaroslava doladila? Hoří? Nehoří?


Prosím pěkně o seriózní diskusi, téma je velmi citlivé, nerada bych se opět dekompenzovala.


25 názorů

.duke.
25. 06. 2011
Dát tip
Janino, myslím to brzo přijde. Bych počkal s tím zklamáním. Třeba Jaroslava překvapí. Inovativních diskusí proběhlo docela dost.

.duke.
25. 06. 2011
Dát tip
Žena dělá svět lepším. Písmák může být rád, že se dostal do rukou právě Jaroslavě.

Janina6
25. 06. 2011
Dát tip
Dobře, žes to připomněl. Taky jsem byla nejdřív zvědavá, potom zklamaná, že opět nic.

reka
25. 06. 2011
Dát tip
Tady už se zase změnil majitel? Kdopak je ten nový šťastlivec? Líbí se mi, duku, že seš politicky korektní a propaguješ ženy.

.duke.
25. 06. 2011
Dát tip
Zaštěkáš, prosím?

Norsko 1
25. 06. 2011
Dát tip
Na změny je každej zvědavej, ale to neznamená, že tu duke bude projevovat nezměrnou netrpělivost naprosto nevhodným způsobem, hodným chovance psychiatrické léčebny, tangensi

.duke.
25. 06. 2011
Dát tip
Já mu to nemám za zlé. Budu rád, když Písmáček zůstane, jak je. Hlavně nic neměnit. Takhle to myslím naprosto plní funkci: dobře se zabavit, pošpásovat.

StvN
25. 06. 2011
Dát tip
Každý má takové ty plány, že jednou něco udělá. Já bych mu to neměl za zlé.

.duke.
25. 06. 2011
Dát tip
Tak aspoň nahoď nějakou změnu co plánuješ neasi. Sem strašně zvědavá!

Norsko 1
25. 06. 2011
Dát tip
milý norberte, jeho útoky, které mají téměř osobní polohu, svědčí spíše proti němu. vůbec je nemíním komentovat

Dero
25. 06. 2011
Dát tip
Nehoří. :)

.duke.
25. 06. 2011
Dát tip
Ty jsi se Norsko nezměnila. Se změnami majitelky rostou i tvé projevy virtuální ingraciace až úlisnosti, společně s potřebou čistit jí prostor. Seš vlastně takovej hlídací pejsek, kterého každá majitelka koupí společně se serverem.

Norsko 1
25. 06. 2011
Dát tip
seš hnusnej rejpal. být derem, nikdo by do mě takto nerejpal

.duke.
25. 06. 2011
Dát tip
Podle mě na tom Jaroslava makala moc velmi a brzy přijde se zmněnami, které budou pro Sípáček revolucí. Už třeba navrhovaná změna barvy podle ročního období mi přijde prima moc. Jenže: co dál?

Honzyk
24. 06. 2011
Dát tip
.((

StvN
24. 06. 2011
Dát tip
Ty se tomu divíš? Vždyť je to pořád dokola. Na to už nemá ani smysl zvlášť ukazovat.

feferonka
24. 06. 2011
Dát tip
Omg. :) Ty jedna Duketo! ;)

katugiro
24. 06. 2011
Dát tip
ty seš vůl :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru