Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Deník a autor ještě panicem

14. 12. 2001
11
0
1791
Autor
horák

Deník a autor ještě panicem

26. 3. 87

 

První Já: To jsme se zase jednou chovali jako ukňučenej pes. Že já na tebe vždycky dám, když jsi takové podřídivé, milé II. Já! Copak jsme spolu nečetli v knize Druhé pohlaví nic o tom, že my jsme šéf a děvčata se mají podřizovat? A my jsme se tou cestou úplně znemožnili. Příště půjdeme podle mého plánu!

Druhé Já: Pravdu říkáš, ale nezapomeň, že my si jí nevážíme pouze jako předmětu k vybití svých vášní. Chceme ji především po stránce citové. A tím se od toho psa lišíme.

První Já: Bojím se, že jenom tím.

Druhé Já: Nevýhodou je, že v tomto člověku jsem dominantní já. Vždyť víš, jak rádo bych se jí dotýkal, políbil jí, jenže vůbec nevím, jak na to. Všechno se snažím vokecat. No, vem to dneska, když jsme šli tou temnou uličkou. Co jsem si sliboval? Že to konečně zvládneme.

První Já: A ...

Druhé Já: Já vím, řekli jsem jí na rovinu, že s ní nechodíme kvůli sexu. Jak vypadám, když pak nejsem vedle ní schopen normálně komunikovat?

První Já: Jako hloupý knedlík ... vždyť ti to už řekla.

Druhé Já: Vyjadřuj se přesněji - nám to řekla.

První Já: A co se zkusit odmilovat. Marta ti, nebo spíše nám podobný experiment navrhla.

Druhé Já: Si se zbláznilo! To by byla nová změna ve vedení našich žebříčků holek. Ke všemu by to bylo časově náročné.

První Já: Takže jakou taktiku navrhuješ?

Druhé Já: Taktika se nedoporučuje.

První Já: Tak jak budeme útočit?

Druhé Já: To teda nevím. Někdy si říkám, že děláme blbost. Prostě se nechce vázat.

První Já: To jsou výmluvy. Říkám, mé druhé Já, musíme útočit!

Druhé Já: A co najít nějakou chybu a přece jenom se odmilovat.

První Já: Kuš! Ačkoliv o jedné chybě víme.

Druhé Já: Jestli myslíš tu samou. Tak tu mají všechny holky.

 

Fakt už nevím, co dělám. Sedím v křesle a poslouchám desku za deskou. Nějak se nemohu dopídit řešení. Marta mě vyčerpává. Raději si sem napíšu nějaký hodnotný úryvek z knihy Jak se kalila ocel.

Pavka si lehl vedle ní a s rozkoší si natáhl napuchlé nohy.

„Zítra máme spoustu práce. Spi ty rváči." Důvěřivě objala svého přítele, který pocítil na tváři dotek jejích vlasů.

Rita byla pro něho nedotknutelná. Byla mu přítelkyní a soudružkou na společné cestě, byla jeho politickou vedoucí, a přece to byla žena. Její objetí teď tak vzrušuje. Pavel slyšel stejnoměrné oddychování, někde docela blizoučko jsou její rty. Jejich blízkost budila neodolatelnou touhu najít je. Napětím vůle tuto touhu přemohl.


Rimmer
22. 01. 2005
Dát tip
Vždycky když ztratím chuť do dalšího psaní, musím ji jít nutně nasát sem... *tip

zigys
02. 12. 2004
Dát tip
Dokonale roztomilé.... máš tip

Sasinka
19. 03. 2004
Dát tip
este....

cup_of_tea
27. 10. 2002
Dát tip
liibiii Skvele se ctes, fakt ze jo ***

Jeanette
05. 06. 2002
Dát tip
...souhlas s blázínkem....Ty schizofreniku:)...ale...něco mi říká, že Ty budeš skrytej schízák...:-))

blázen
28. 03. 2002
Dát tip
Chtěl jsem nco napsat, ale pak jsem si to rozmyslel, takže jenom další tip...

Sama
17. 12. 2001
Dát tip
Tentokrát: rozkošné (a víc se v tom nebudu nimrat, jak vidno, asociace mají po přečtení všichni - nebo lépe řečeno je chytaj vzpomínky či dokonce nostalgie), podle Robynsona: ještě dál rozkládej a skládej TIP

Kovi
16. 12. 2001
Dát tip
četls od moravii já+on? moc zajímavá kniha... (jen taková asociace...)

Robynson
16. 12. 2001
Dát tip
Dobrá cesta k poznání sebe sama je dokonalé rozložení a později pečlivé složení, k čemuž přeji odvahu sílu i vytrvalost. Hezky text :-)

Print
14. 12. 2001
Dát tip
A znova!!!:-) *!

Jak se kalilo První a Druhé já. Zakalili si aspoŇ?

Lothar
14. 12. 2001
Dát tip
To já tedy o žádné chybě nikdy nic neslyšel, takže provozovat nějaké odmilovávání není nic pro mě. :o)

Lothar
14. 12. 2001
Dát tip
A v osmdesátým sedmým jsme byli s Jarkem na chmelu a takhle jsme u toho nekoumali, horáku!!!

clovrdik
14. 12. 2001
Dát tip
:-))))) pobavilo mě to a připomělo mi to doby minulé a když tak o tom uvažuju, tak i ten rok 87, kdy jsem byl, coby student prvního ročníku gymplu šíleně a marně zamilovanej :-))))) TIP

KennyG
14. 12. 2001
Dát tip
musis si poustet veselejsi desky a cist jiny knizky:} zdravime horaka s tipem>}

blbjenka
14. 12. 2001
Dát tip
to seš na tom ještě dobře, já mám čtrnáct já, jestli se mi odposledka nenamnožily... :o)) jééé, a já byla v 87 taky zamilovaná, jmenoval se Míša, chodili sme spolu do školky a ta zlá pančelka nás nutila, abysme poo spali každej v jiným rohu místnosti, poněvač sme furt chtěli spát spolu :o)) a ten tvůj deník se mi fakt líbí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru