Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U lahváča

09. 07. 2011
6
5
901
Autor
Kaos

U lahváča

No jo, lahváč je super, řikám si a přemýšlím, že je spousta věcí, co se člověk musí za život naučit. Tak třeba jíst zelený olivy, řadit na kole do kopce, koupit si nový kalhoty a tričko a zimní bundu, souložit na pračce, vědět velikost bot v obchodě z hlavy, vypsat daňovej papír, péct bábovku tak, aby se nescvrkla, fotit portrét svojí holky, umět chlastat a ožrat se až ke konci, otvírat lahváča zubama, souložit v autě, nezapomenout občas koupit kytku, opravit zaseknutý brzdy, vychutnat si dobrý víno, koupit si včas zápisník na další rok, seřídit silniční kolo, dobrej stejk udělat, to je vole kumšt, vychutnat si chuť malinový limonády, pít whisky, aby u toho člověk nevypadal jak debil, vyhýbat se debilům všeobecně, nejíst moc slaniny, naložit dvě kola a bagáž do auta, zalepit si včas paty na túře, souložit ve stanu, pozorovat kosy … Ještě jedno, ptá se mladá sympatická brigádnice a trochu se lekne. Vypadám zmateně, když o něčem přemýšlím a někdo mě při tom vyruší. Ale jo, ještě jedno, děkuju, povídám a koukám na věci a lidi kolem. Zase ten zvláštní pocit. V rybníku se zrcadlí břízy a lidi se trousí domů. Je večer, přestalo foukat. No jo, lahváč… Je toho někdy moc na člověka v týhle době.

 

 


5 názorů

guy
11. 07. 2011
Dát tip
jo, u toho se přemýšlí o dost užitečných věcech .. :-)

větroplach
10. 07. 2011
Dát tip
kytky spíš než kupuju, raděj kradu... ale jo:) *

sharik
10. 07. 2011
Dát tip
ten styl mi někoho hrozně připomíná... líbí se mi to, je to dobré... Tip

delaware
09. 07. 2011
Dát tip
Jo, je to tak. Mně se to líbí, má to zajímavý spád.tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru