Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prasklý kačer čínské poezie

14. 12. 2001
3
0
1027
Autor
blackbone

Afanasjef držel v každé pěsti černého střelce svého soupeře. Kozoroh Tvarůžek ponořil fajfku do Nějakého Kokainu.

"Poezie pane, Poezie vyrostla na jisté hoře v prostoru mezi slunečnicí lilií a lidským plivancem."

"Ano, Poezii pěstoval už náš praděd, ale ještě podle starých čínských receptur. Ale tehdy šlo předevšim o tanec. Hodně se taky pilo rýžové víno." básnil hned Afanasjef.

U šachovnice polehával zbrunátnělý Kočkodan. Toho večera Přebral se své Touhy Uličníků a jeho fantazie překoročila tři čtyři fáze filozofického průjmu. "Ale poezie vzniká z lenošení. z lenošení Obloh všech známých planet........Sex vzniká z lenošení. díky za něj."

"Sex poznám podle stínů. Očních stínů." podotkla z druhé pohovky Verunka " A podle chůze. Chůze doprovází člověka za SeXem."

Pan Slůně zpozorněl. Po poslednim rozvodu se mu jisté radosti vyhýbaly. "Sexu neporučíš." Slůně se zarděl. Pátral v paměti.

Ne ještě se to nestalo. Byl pannou.

"Chci učinit prohlášení!!!" vyskočil a prudce seskočil zpět na podlahu.

pozornost se soutředila na něj.

"Bolest je nejdražží zboží!!! Pomocí bolesti zvýšíme prodej Duší, navrhuji oddělit duši od Nějakého kokainu a přivázat na ni Bolest.

Bolest je  čistá a nepotřebuje soucit."

Afansjef se líně povaloval " V pořádku, na bolest jsme již mysleli. Už probíhá výroba."


DISPARITY
23. 12. 2001
Dát tip
Super čtyřfázový slovní průjem. To zařazení trošku pokulhává, áno... Ale není snad slepice také trochu hrochem?

MM
17. 12. 2001
Dát tip
*

kirkov
14. 12. 2001
Dát tip
A kde sou ty rými, lumpe! Člověk se těší na nějaký ten jambík a ty přídš s timhle. Fujtajxl. Styď se a to sem si myslel, že tě pro tentokrát pochválím a oblíbím si tě. Tudy ne.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru