Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ráno

12. 07. 2011
0
4
613
Autor
karasovicz

Napsáno v autobuse na stařičkém notebooku po přechodu oněch kolejí.

 

Bylo chladné listopadové ráno. Slunce za obzorem čekalo, až bude jeho čas, aby osvětlilo to, co osvětlit má.

Tu zkratku k autobusovému nádraží znali lidi z horního sídliště snad od nepaměti. Protáhnout se houštím, přeskočit patery koleje místního nádraží, sejít krkolomnou mez a přejít křižovatku. Nikdy jsem neslyšel, že by se při přecházení kolejí někomu něco stalo.

A tak jsem se onoho rána taktéž vydal tou cestou, jednak z lenosti, jednak bych nestlihl autobus. První koleje, druhé. Šlapu na třetí a cítím jakési chvění. Pomalu se obracím směrem k nádraží. "Vždyť tady nic nejede..." a obracím se na druhou stranu. Pár metrů proti mě se žene lokálka asi tak padesát kilometrů v hodině. Nemá cenu uhýbat. Nastavuji tedy svoje čelo chladnému kovu a podle slov oné reklamy si vychutnávám to křupnutí.


4 názory

Max Hutar
16. 07. 2011
Dát tip
"Nejezdi naší zkratkou, je tam velký sráz, a v téhleté slotě můžeš snadno zlámat vaz - tak neriskuj!"

karasovicz
13. 07. 2011
Dát tip
nic se mi nestalo, je to jen taková drobná miniatura do série "zbytečné smrti", dnes sem možná pověsím další

44710
13. 07. 2011
Dát tip
o (relativně) malý zlomek času jsi se minul s jednou místní soutěží :-) www.pismak.cz/index.php?data=read&id=388184

Honzyk
13. 07. 2011
Dát tip
-) teda to sou veci!...a nestalo se ti nic?:D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru