Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brněnská sedmikráska

16. 07. 2011
6
14
3148
Autor
raja

Moc tu nejsem, takže nevím jestli se už někdo nezmiňoval, po upozornění máznu..:-)

 

 

 

Jedno takový zajímavý, Brněnsko-Pražský  téma, a deset tisíc na zemi taky jen tak nenajdete.

 

http://www.akce-novinky.cz/clanky/detail/335/sance-pro-vsechny-basniky-brnenska-sedmikraska

 

(a chcu destét tipů, a dva výtěry, dík)

 


14 názorů

Rajmund
19. 07. 2011
Dát tip
Přihlásil bych se. Mám však pro letošek vyčerpanou kvótu na slova hovno, sračky, kurvy, zblitky, chcánky, ministr..a pod.

Tragicus
17. 07. 2011
Dát tip
Clovek by pro ty smajliky skoro rekl, ze to rikas jen tak z legrace. :)

heartrate
17. 07. 2011
Dát tip
Marvine, NO PŘECE O TOM MASÁŽNÍM STUDIU!!!

raja
17. 07. 2011
Dát tip
Fruhling: soutěž lze pojmout i s trochou recese...myslím že i naopak je to docela oříšek, jakože pro cajzly..:-P Tragi, miluju Tě..:-)))

ano, protože šetříš.. a co nejhůř - na mně!!!

esi ty máš tipů na rozdávání, já právě ne - až budu mít tlačítko, nastane nouze :o)

Fruhling
16. 07. 2011
Dát tip
Umělec má být v určitých ohledech slepý. Nejdál to dotáhl Homér.

Fruhling
16. 07. 2011
Dát tip
Nejkrásnější brněnská báseň o Praze za deset litrů? Tomu se říká zaprodat se .)

Tragicus
16. 07. 2011
Dát tip
A ja podle nazvu soudil, ze dilo bude o tobe.

destétko jedna :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru