Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

budík

17. 07. 2011
18
16
2019
Autor
sveřep

 

 

budík se nesplete

s nadšenou pílí

po ránu zazvoní

ve správnou chvíli

 

v posteli ale !

válí se dále:

 

minutka s vteřinkou

pod jednou peřinkou

 

 


16 názorů

Lakrov
13. 02. 2014
Dát tip

Taky mi napřed přišlo na mysl tohle rozdělení rodů (tem Minutka a ta Vteřinka), ale zamyšlení se nad (rozdílnou) aktivitou obou jmenovaných mě přivedlo na nápad přidělit ty rody obráceně :-)


sveřep
12. 02. 2014
Dát tip

Lakrov: děkuji za zastavení! Pokud si  vzpomínám, tak jsem tu gramatiku přemýšlivě řešila...  až  jsem dospěla k závěru, že Minutka,  masivnější z obou, je rodu mužského   :)


Lakrov
12. 02. 2014
Dát tip

Rytmické, jak ranní rozcvička. Taky ale trochu lechtivé, takže možná pro větší děti. A přemýšlím: Jsou-li ti dva pod peřinkou různého mluvnického rodu (ta Minutka s tím Vteřinkou?), pak je vše v pořádku; jsou -li ale stejného (mluv. rodu)... je už dnes vlastně  vše v pořádku taky :-)


ruprecht
13. 08. 2011
Dát tip
:)

100Wzarovka
19. 07. 2011
Dát tip
pod peřinkou je i hodinka jako pouhá vteřinka :-))

Alegna
18. 07. 2011
Dát tip
jsme jak ta vteřina, ale s několika minutami :-)

:)*

MKbaby
18. 07. 2011
Dát tip
Minutka s vteřinkou se válej pod peřinkou, bůhvíco tam dělaj, pak má člověk mít čas, když tento se někde peleší :) Můj kamarád kdesi sehnal velké množství ručiček do hodin a prodával je na burse. Jednu sadu ručiček si koupila i půvabná a přitom oduševnělá slečna, kamarád ji ovšem poněkud zaskočil, když jí sdělil, že si má dát pozor a nesmí spát s těmi ručičkami v jedné místnosti. Na dotaz, na co si má dát pozor, jí odpověděl: "Aby vás v noci neosahávaly!" :)

Bíša
18. 07. 2011
Dát tip
:-)

Minutka s vteřinkou? Ručičky lesbičky? To by mě zajímalo, jak bych měl dětem vysvětlit, co mají ručičky mezi nožičkama? ((-:

Pěkná

gabi
17. 07. 2011
Dát tip
pre deti aj rodičov * deťom minutka s vteřinkou určite nepríde perverzná, Jaroušku, to len tebe myšlienky behajú kade tade :-)

BigBivoj
17. 07. 2011
Dát tip
pro děti jo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru