Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hudební úvaha reklamní

17. 07. 2011
20
40
3897
Autor
aleš-novák

po vzoru Zmožkovy úspěšné série Na české svatbě 1 až 27 (pokud mi tedy některé díly neunikly) vydává skupina Kreyson a její frontman L.K. nové album:

s Křížkem

po funusech


40 názorů

Chigwell
21. 08. 2011
Dát tip
To je fór nebo fakt?! *

Už mě ženské bily za šahání na kde co, ale za šahání na lázně je to prvně. (((-:

!!! a ty Květoni, na Křížkové lázně mi nesahej! Možná byly letos poslední(

ArnieR
19. 07. 2011
Dát tip
:D:D:D

Sršáň
19. 07. 2011
Dát tip
Kdo by neznal Laca Kriežika

jejdavilda
19. 07. 2011
Dát tip
velmi dobré*

Toscana
19. 07. 2011
Dát tip
Mj. Aleši, St. James Infirmary Blues je naprosto skvělý výběr!!! ;-)

Toscana
19. 07. 2011
Dát tip
Možná jediné omluvitelné vystupování, ovšem na druhou stranu asi lepší, než kdyby vyučoval mladá děvčata křížkovou výšivku... :o)))) *t Květoni, tvá nabídka A, B, C mě dorazila :o))))))

Helen
19. 07. 2011
Dát tip
:-)

Reaguji s odmlkou, ty si návaznost najdeš. Ano, třeba i Jimmi Hendrix a ... ale to byl asi dlouhý výčet muzikantů. Byli by rádi,kdybychom i s Křížkem po funusech na ně vzpomínali.

Hesiona
18. 07. 2011
Dát tip
Super, pobavil jsi mě :)))

Aha. Tak jsou to: A - Buzelice B - Teplice C - Homolice

to je skoro jak maturitní otázka ze zeměpisu :o)

Jo, jo. A Pavel Vítek se svým registrovaným partnerem kopili hned dvoje lázně. Ty na Moravě musely dostat přídomek -nad Bečvou, aby se s těmi v Čechách nepletly.

oni vůbec umělci mají k lázním pozitivní vztah. Božský zlatý slavík například ve vší tichosti koupil jedny lázně, co ani nemusel přejmenovávat. Aby se odlišil, zavedl tam jako úřední jazyk ruštinu...

Anenské lázně se těď zovou Taťániny? To jsem nevěděl. Akorát vím, že Švejk na tom kolečkovém křesle neřval "Na Bělehrad" ale logicky "Na Bělohrad", protože tam se přece léčí regma, že.

Květoň: to je asi nějaký informační šum, celá informace je podle rádia Jeravan takto: výdělek za poslední úspěšné album frontman investoval, pořídil paní Křížkové lázně. Lázně Bělohrad teď nesou její jméno...

Pružně tak reaguje na globálně katastrofický neúspěch předchozího alba - Křížkové lázně.

legendárnost nemá přímou souvislost s věkem. Cobain a Morrison by mohli vyprávět...

Ano, ta třeba také ... ale odešla předčasně, patřila spíš mezi ty mladé oblíbené.

kiw: no, každý máme své legendy na které nedáme dopustit...jednou z mých ikon byla třeba Zuzana Navarová...

No,velmi trefně se jmenuje poslední cd Katapultu. TOUR 2008 Poslední turné.....na rozloučenou! Pak šli jeden za druhým.Káša,Kohout,Šindelář.Chudák Olda. Ale moje "legendy" - zahraniční, domácí i oblastní težce stárnou (pokud ještě žijou).

MKbaby
18. 07. 2011
Dát tip
Já už na žádnej funus nejdu, měl jsem před pár lety sérii pěti pohřbů během jednoho roku a nějak jsem se z toho vzpamatovával příliš dlouho... První z lidí, o které jsem v tom blbém roce přišel, byl strejda - fotograf Olda Karásek, kterého domorodý řidič vyklopil kdesi v Africe, když jeli fotit slony. Takový pohřeb jsem do té doby nezažil; mluvil tam strejdův bratr Sváťa a pojal to jako velmi milé vzpomínání na člověka, kterého jsme měli rádi, povídání prošpikované i různými vejšplechty, přitom ovšem vkusné a neurážející a plné lásky a úcty ke skvělému člověku, jakým strejda byl. Na ostatních pohřbech už se jen brečelo a já z toho byl dost dlouho mimo... byli to lidi, které jsem měl rád, ale obřad nikomu život nevrátí... a mně to nedělá dobře... A pokud jde o mne osobně? Žádnej funus, žádná muzika, jen spálit a pak - mámo, klouže to, sypej chodník :)

avox
18. 07. 2011
Dát tip
už mám tolik křížků, že jeden sem nebo tam, natož na funuse... */

F.L.Vděk
17. 07. 2011
Dát tip
Křížka beru, pak mě pochovejte někde poblíž božího Muka.

putovní funus? něco jako leninovo mauzoleum? :o)

8h: ani ucho...

8hanka
17. 07. 2011
Dát tip
MDavy, dobra otazka...mozno ich budu po funusoch vozit zabalzamovanych

no, googlil jsem, protože jsem původně myslel, že Křížek hraje a Arakainem. Křížek má Kreyson jako poslední v seznamu kapel, kde hraje...tak asi žijou :o)

8hanka
17. 07. 2011
Dát tip
fuuu, ja este zavet nemam:/ To si si vybral typicky pohrebnu, oko neostane suche...

já mám v závěti St.James Infermary blues, v jakékoli podobě. Nejlépe od ASPM.

8hanka
17. 07. 2011
Dát tip
uz som bola na pohreboch, kde sa hrali riadne vypalovaky, ludia sa bavili a tak to ma byt...bola aj jazda na motorkach, trubenie klaksonov...

jojo, tohle má každý jasné. A pak mu stejně hrají Ave maria...:o)

8hanka
17. 07. 2011
Dát tip
nepytas sa, aj tak odpovedam: nemám ešte celkom ukončený výber, do uzsieho finale sa dostal Nohavica a Az to se mnou sekne, Uriah Heep Come back to me, jasne Sevcik YOu raice me up alebo Cryin...este ´vyberam zopar zivsich, aby bolo aj veselo...cely play list este nemam, snad stihnem:)

8hanka
17. 07. 2011
Dát tip
ptám se Tě, proč, Irenko, proč? Pardon, Alešku:))

ani se neptám koho :o)

8hanka
17. 07. 2011
Dát tip
:))) Na mojom funuse chcem počuť iného, nevadi?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru