Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SOUKROMÝ SAMIZDAT

18. 07. 2011
8
16
1309
Autor
Atlantis

 


 

Rozložila jsem tvář do vrásek

oči nechala viset tobě naproti

                  ústa sis vzal s sebou


 

prý pro štěstí


 

                      bez slov nemluvím

               i  kukadlům zmizel lesk

           část vzpomínek na dětství


 

kdy cesty ještě

tak nějak přímější a zakopávat

                                         snadné

                             dětinsky hravé

                                      naléhavé

pamatuješ?

Ještě jsem nedospělá


16 názorů

Atlantis
23. 07. 2011
Dát tip
Bíša Jsem poctěná.

Bíša
23. 07. 2011
Dát tip
**

Atlantis
21. 07. 2011
Dát tip
44710 Poznamenaná vlastní leností a nedostatkem času na prkotiny.

44710
20. 07. 2011
Dát tip
no pokud nezvládáš upravit sama vlastní dílko, pak už jsi asi potrestaná dost - já ti uděluji milost :-)

Atlantis
19. 07. 2011
Dát tip
Castor Děkuju, trochu jsem pookřála.

Atlantis
19. 07. 2011
Dát tip
44710 Nerada(otravuju) prosím o pomoc, co nezvládnu nechám, trest smrti za to nehrozí, doufám :)

44710
18. 07. 2011
Dát tip
taky se mi někdy nepovedou velikost písma a nebo mezery - ale od toho je tu přece editor já někdy upravuji i 3x nebo 4x, než to vypadá tak, jak chci :-) a nešlo mi o diskuzi - jen hlásím svůj dojem po přečtení, stejně jako ti, kdo chválí :-)

Atlantis
18. 07. 2011
Dát tip
44710 Písmo částečně už vysvětluju Honzyk. Myslím si, že diskuze by byla na místě, kdyby se jednalo o knižní vydání, tam si ohlídám každou mezeru. Kukadla souhlas, jen jsem nechtěla použít 2x oči.

Atlantis
18. 07. 2011
Dát tip
Alegna Děkuju ještě víc.

Atlantis
18. 07. 2011
Dát tip
blboun nejapný Děkuju.

Atlantis
18. 07. 2011
Dát tip
Honzyk Písmo beru, u sebe to mám jinak, když to uložím,tak je to rozjeté, písmo a mezery jiné. Ještě jsem nepřišla na to, co s tím. Obsah si hledá autor sám, já to jen napíšu a nemusí to být zrovna můj problém, je to jen nějaký pokus o poezii. S tím >beze< máš částečně pravdu.

44710
18. 07. 2011
Dát tip
trochu méně do očí bijící font by mi nevadil a strašně mi tam vadí ta "kukadla"!

Alegna
18. 07. 2011
Dát tip
já s Honzykem tedy taky nesouhlasím

...nesouhlas s Honzyk *

Honzyk
18. 07. 2011
Dát tip
...tady vadi mi, sry, velky rozpor mezi obsahem textu a jeho grafickym ztvarnenim, rekneme-)...nedospela, vsak pismo jak sloni v porcelanu...a text naivni az beda...nebudu se koukat, kolik ti je : text prijde mi duty, prazdny, ba az bezvyznamny - pro me jako pro ctenare, chapej...rad verim, ze pro tebe samu cenu ma, pak ale nevim, proc ho tady ´vyvesujes´...tva vec, rek bych: si zapis do notysku a pa:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru