Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolestná

18. 07. 2011
23
15
1648
Autor
Yfča

Kdysi jsem kýmsi byla pokárána, že prý ťukám do klávesnice jenom legrácky. Prý ode mne očekává víc oduševnělých napsanin. Tak jsem tehdy narychlo spíchla jeden duševnem přímo překypující kousek... ;o)

 

Vyčpělý duše pach
bolest se navrací
Zmrtvělá v temnotách
ztrácím se v oblacích

Tonoucí v naději
nemastných svítání
ulpívám jako prach
kvetoucí na dlani

 


15 názorů

Yfča
20. 07. 2011
Dát tip
To jsem ráda, Richarde. Díky. :o)

Další povedené dílko. Píšeš hezké věci přesně dle mého gusta. T*

Yfča
19. 07. 2011
Dát tip
kbaro, však jsem taky při psaní umírala... jenomže smíchy. :o)) Enem jsem zkoušela, co druzí snesou. Ale... pst! ;o)

Yfča
19. 07. 2011
Dát tip
Ano. Bůček je ta nejhezčí kytička...

Kačaba
19. 07. 2011
Dát tip
Řekla bych, že toneš spíš v mastným bůčku! :o)))

Toscana
19. 07. 2011
Dát tip
Decentnost nedecentnost, zdymadlo mě uchvátilo víc (a to bez ohledu na to, že i tohle je skvěle napsané)... *t

Honzyk
18. 07. 2011
Dát tip
..susny...*

Yfča
18. 07. 2011
Dát tip
Tohle bylo psáno jako legrace - viz prolog (takže to je vlastně blbůstka). Kupodivu to dost lidí vzalo vážně, tak jsem to sem schválně prskla jako decentně se tvářící vázaný verš... :o)

MKbaby
18. 07. 2011
Dát tip
8hanka: Občas dopadne tragicky i pokus o legraci, a to i zde na Písmáku :) Což není případ tohoto dílka, i když není zcela dle mého gusta :)

Jolie
18. 07. 2011
Dát tip
já od tebe radši ty blbůstky - když má někdo na něco takový dar, tak by se tomu měl věnovat :-)

Diana
18. 07. 2011
Dát tip
Je to hezké formálně - rytmus, rým.* (Taky radši legrácky)

tvé vyprávěnky ze života mě berou víc :o)

Yfča
18. 07. 2011
Dát tip
Haničko, neber to tak vážně, nesmutním, jenom jsem si zahrála se slovíčky... :o)

8hanka
18. 07. 2011
Dát tip
"Zmrtvělá v temnotách ztrácím se v oblacích" posobi na mna pozitivne:) Osobne davam prednost legrackam, smutneho clovek zaziva dost a dost, pozriet sa na to cez usmev je ovela prijemnejsie...kazda bolest sa raz stane len spomienkou, aj my samotni...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru