Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

konzervativní úvaha

22. 07. 2011
8
14
2217
Autor
aleš-novák

zpráva z tisku: Na předměstí Stockholmu je genderově korektní školka. Dětem se tam neříká on a ona, ale jsou oslovovány oboupohlavným "přátelé". Učitelka Jenny Johnsson k tomu říká: "Společnost očekává, že dívky budou holčičkovské, miloučké a hezounké a kluci naopak mužní, tvrdí a zábavní. Školka Egalia jim však nabízí fantastickou příležitost, aby byli tím, čím chtějí být. Školka zavrhla klasické pohádky o Sněhurce či Popelce, protože jde o příběhy, v nichž utrápená dívka přijde ke štěstí jen díky princi, který ji vysvobodí a místo toho nabízí dětem pohádky nové, třeba tu o tom, jak si dvě žirafí kamarádky adoptovaly malého krokodýla. Ředitelka školky k tomu dodává: "Jde o to, aby děti pochopily, že jejich biologické rozdíly neznamenají, že musejí mít jiné zájmy a schopnosti. Vše je o demokracii. O rovnosti mezi lidmi".

v Itálii

by proti

gendermánii

použili

gendarmerii


14 názorů

Chigwell
21. 08. 2011
Dát tip
*

MKbaby
23. 07. 2011
Dát tip
Ta soudružka učitelka bude nejspíš plochá frigidní feministka... brrr!

Toscana
22. 07. 2011
Dát tip
tu bych spíš rozmnožovala řízkováním - třeba by ten svůj přístup k danému problému rychleji přehodnotila :o))))

třeba je to bývalá učitelka matematiky...ty se prý rozmnožují dělením

Toscana
22. 07. 2011
Dát tip
hmmm - tak to bude mít nejspíš problémy i s rozmnožováním (a i sama se sebou) :o)))

podle soudružky učitelky je demokracie důležitější než biologie...

Toscana
22. 07. 2011
Dát tip
biologické rozdíly ovšem ani stockholmské učitelky neodkecají, i kdyby si na pomoc vzaly aligátory z celého Everglades... :o))) *t

Diana
22. 07. 2011
Dát tip
No nevím... Pořád jaksi potřebujeme ke svému dozrání vzory, autority, modely, ideály, však mi jistě rozumíš. Doufejme, že ty děti mají doma bezva mámu a tátu. A taky babičku na ty normální pohádky :-)

třeba se z nich v pubertě stanou normální kluci a holky, navzdory bezpohlavní učitelce...

Diana
22. 07. 2011
Dát tip
Chudáci děti!

Ještě že manželka není žirafa. Aligátorka bych doma nesnesl.

8hanka
22. 07. 2011
Dát tip
myslela som, ze skor vo Francuzsku...uz sa mi vsetko pletie... mne by sa pacilo byt malym krokodilom:)

avox
22. 07. 2011
Dát tip
Dříve holčičky snily, že jsou princezny, teď se chtějí stát žirafami? :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru