Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak jemný sen, tak nádherný já měl...!)

29. 07. 2011
15
32
2892
Autor
Honzyk

...já včera odpoledne měl , zaspav na chvíli, tak krásný sen, že k poluci došlo malinké : jen kapička ze žaludu naběhlého vyběhla mi a probudila mě.

*

    Já ji slízl , zapil šťávou z černého rybízu...lehl si zpátky na záda a vydechl : já chci zpátky ten sen, zkusím tedy ještě na chvilinku usnout...mobily vypnul jsem tedy, i tenhle mně tak milý přístroj "počítačový"  - a abych za odměnu (snad) do  citových dálav se vrátil, rozeslal já z velké své postele  polibky všem, kteří jako já zamilovaní jsou, ale i těm, kdož sami - až osaměle na zemi se cítí...

*

Lásky  na světě i milování  tolik ... však tak často zapomínáme na ně...a ne ne ne: vím, spíš věřím, že nejsou ve snech  jen.....(!)


32 názorů

Jonash
10. 02. 2013
Dát tip

všechno dobrý.. až na to zapíjení.


Honzyk
07. 08. 2011
Dát tip
ho ho ho...)))

právě....to si nepamatuji :o)

Honzyk
07. 08. 2011
Dát tip
jo, a nasla, nasla?:DDDD

párkrát se mi opakovaně ve snu objevil stejný starý dům i ulice byly stejné...,něco jsem tam hledala....

Honzyk
01. 08. 2011
Dát tip
ho ho ho...))ú)

Bíša
31. 07. 2011
Dát tip
Snění není každodenní...

Horavin
31. 07. 2011
Dát tip
Thanx you :-DDD ... OMG!

Honzyk
31. 07. 2011
Dát tip
:D

Honzyk
31. 07. 2011
Dát tip
..ano.

Honzyk
31. 07. 2011
Dát tip
H. to je zajimave....lepsi nez v nejaky uceny k/l/izce ..o)...listovat, fakty ze jo.,..s tou autocenz."! jejejejeje!)) !...))

Horavin
31. 07. 2011
Dát tip
V dětství se mi opakovaně vracely sny, které mi ukládaly s vysokými nároky nějaký neřešitelný úkol, takže jsem se probouzel často dost vyćerpaný a nikdy jsem jim ani trochu neporozumněl. Teprve po padesáti letech náhle zjišťuji, že byly pro mne patrně důležitým vzkazem do mojí vzdálené budoucnosti, v níž při konfrontaci s velmi nečekanými,tíživými a mimořádně stresujícími situacemi jsem konečně mohl rozkódovat snovou symboliku svého dětsví, k tomu ještě silně poznamenanou autocensurou.

Honzyk
31. 07. 2011
Dát tip
hm, S., von clovek nemuze vsemu rpoumet, zeo,...ani by to nebylo normalni, ja jen ze sny porad zahada velka pro psychiatry, sexuology i psychology jsou...kazdej haze do placu jinou teorii-...se mnou, kdyz malej jsem bvyl, velky potize, hyperaktivni a tak, me tahali por ruznych doktorech..-.a nic stejnak...a sen tedy si vykracuje dal po svych pacickach, kam chce.... ..))..(On, sen....)

Honzyk
31. 07. 2011
Dát tip
...ja cetl si o snech v Jungovi a jinych ruznych, se rozchazeji jejich nazory,,,jedni ze sen je pokracovanim naseho zivota, kdy bdime,(kontinualiste jacisi), druzi ze cim sen "drsnejsi", tim vice cisti nas ve spanku a k jakesi katarzi dochazi...to vse zajimave jiste, ale prijde-li TEN SEN, stejne telo dela tak, jak hlava chce....domnivam se, a vsechny teorie jdou do kouta na hrach klecet...mozna mate vy nejake zkusenosti se svymi sny, jimiz byste tento zahonek obohatili????------( !))

Had
30. 07. 2011
Dát tip
:o) hodně dobré! A neboj ...nejsou jen ve snech! tip*

Honzyk
30. 07. 2011
Dát tip
...ja este jo, Abig.)-.-:D treba dneska v noci...:--"............... ............... ...............!!!!"

Agibail
29. 07. 2011
Dát tip
:-)) :-)) :-)) :-)) na víc se nezmůžu ... :-))*

Zuzulinka
29. 07. 2011
Dát tip
láska je bůh, kdo v lásce přebývá, v bohu zůstává a bůh je v něm:)

dadadik
29. 07. 2011
Dát tip
láska je slušné chování člověka k člověku a to vždy a za všech okolností, to mě napadlo... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru