Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vanocni nakup

16. 12. 2001
9
0
2052
Autor
Stevenson

Vánoèní nákup

 

Spokojena se svými vánoèními nákupy sedla do auta a pustila ventilátor na nejvyšší obrátky. Okénka rozmrzávala v tìch minus 25 Celsia jen pomalu a když se koneènì stala prùhledná, mohla vidìt tu oblohu, nadýchanou snìhovými peøinami. To nejhoršípøeci podle pøedpovìdi pøijít až v noci, øekla si, ale ve skuteènosti jí to pøiliš neuspokojilo. Tìch tøicet kilometrù po vìtrné dálnici se ve snìhové bouøi mùže pìknì protáhnout.. a pak mi to maso k veèeøi asi poøadnì nerozmrzne.

Ještì ani nevyjela z ohromného parkovištì a jakoby nìkdo povolil závity u víèka na cukøence. Ani tím nápisem Výjezd z parkovištì si pøes zamlžené sklo a puštìné stíraèe nebyla pøíliš jistá.

Jen po pár minutách opatrné jízdy se viditelnost vzhledem k rychle ubývajícímu dennímu svìtlu a spoustì padajícího snìhu stala prakticky neviditelností. Jen nezpanikaøit, pomyslela si a zároven¡ vzpomnìla na rady zkušenìjších místních rodákù.

V nejhorším zastav, poèkej na snìhový pluh a zaøad¡ se za nìj.

Opatrnì najela až k okraji vozyovky, respektivì k tomu co za nìj považovala, zmírnila obrátky ventilátoru v už pøíiemnì protopeném autì, aby jeho hluk nerušil melodie modernì nahraných vánoèních koled z radia a s ulehèením si pøipomnìla, že má doma i víden¡ské párky a èerstvì upeèený chleba. Atmosféra v autì se stala témìø pophodovou a rozhodnì vánoèní.

A tak, když se po ètvrthodinì opravdu objevil snìhový pluh pomyslela si, že ještì mohl alespon¡ pár minut poèkat.

Nastartovala auto a zaøadila se do stopy døíve, než ji mohla zmizet spoleènì s koncovými svìtly pluhu..

Jízda to byla pomalá . Hlavnì, když nezabloudím a nesjedu nikde se silnice, utìšovala se po tøiètvrtìhodinì bezpeèné jízdy.

A právì v té chvíli pluh zastavil, urostlý mladík obalený do vlnìné šály pøistoupil k jejímu okénku a zeptal se, zda

dáma nìco nepotøebuje. Vysvìtlila mu svoji situaci a rady zkušených, podle kterých se øídí..

 

OK lady, rád že mohu pomoci, s úsmìvem pøisvìdèil mladík. Tak ted¡ jsme hotovi s Wallmartem a jedem na parkovištì Kauflandu……


Stevenson
18. 12. 2001
Dát tip
Jsem rad za libeni.. o typech nemluve..-))

Stevenson
18. 12. 2001
Dát tip
Jsem rad za libeni.. o typech nemluve..-))

Radost
18. 12. 2001
Dát tip
moc pekne a pravdive... Muj kamos Black rika: Jo, a darky koupim triadvacatyho v hypernove :-((

Stevenson
18. 12. 2001
Dát tip
hlavne, jestli nebude bloudit po tom parkovisti za pluhem.)

Print
17. 12. 2001
Dát tip
:-)))*!!!!

pino15
17. 12. 2001
Dát tip
to je fóóóóóóóóór :o)))))

Cavalera
16. 12. 2001
Dát tip
:-)))) ... no jestli projížděl nějakou pražskou zónu, tak potěš prdel:-))))))) ... **!!

:-DDDDDDDD tip

Wopi
16. 12. 2001
Dát tip
:))) *

Stevenson
16. 12. 2001
Dát tip
Dik za libeni.. a shovivave hodnoceni..)a treba vam take na ty vanoce neco pripadne a vydrzi..))

Beata
16. 12. 2001
Dát tip
Jo jo vánoční idyla. Miluju Ty vánoční supermarketové nákupy, když se na mě ze všech stran tlačí několik urostlých dobře vykrmených nakoupeníchtivých lidí.... A auto a čekání na zaparkování je také moc prima. A trochu prozy nikomu neublíží.

altán
16. 12. 2001
Dát tip
trochu kozy? prozy?

mistr
16. 12. 2001
Dát tip
Tak to mě pobavilo. První dnešní TIP. Jen mi to opět trochu kazilo to luštění.

Stevenson
16. 12. 2001
Dát tip
ja uz nevim co s tim.. DIK.. ale jinym to cist jde snad i bez nej..(

alina
16. 12. 2001
Dát tip
Steve: jsi zvíře :o)))))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru