Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hodina zeměpisu

01. 08. 2011
2
16
1115
Autor
Morče11

pitomej pokus o vtipnou scénku ze školního prostředí. je mi jasné,že jde o vrchol trapnosti,kritiky s vřelostí přijímány.

Hodina zeměpisu, Pepíček je zkoušen.

Učitel: ,,Tak nám, Josef, pověz, co je to mléčná dráha."
Pepíček: ,,No, mléčná dráha vznikne, když před večerkou vyleju mlíko a to se za mnou táhne až domů."
Učitel: nadzdvihne jedno obočí. 
             ,,A což takhle gravitace, co o ní víš?"
Pepíček: (stranou) ,,Zatracenej Newton!"
                 (k učiteli) ,,Gravitace je, když mi to mlíko vypadne."
Učitel: ,,Ano, Josef, ale teď nemáme hodinu fyziky. Já se tě ptám zeměpisně."
Pepíček: ,,V tom případě je zemská gravitace to, že lidé jsou přitahováni jinými lidmi z celé Země, akorát někdy ti druzí kladou odpor..."
Učitel: zaboří hlavu do dlaní.
            ,,Tak dnes pro změnu za pět, Josef."

... o přestávce

Pepíček: ,,Pane učiteli?"
Učitel: (nepříliš zaujatě) ,,Hmm?"
                   sbírá si knížky
Pepíček: ,,Nešel byste se mnou někdy někam?"
Učitel: ,,Huh, cože?"
Pepíček: ,,Třeba na skleničku jsem myslel..."
Učitel: ,,Prosím?!"
Pepíček: ,,K nám domů, pít mlíko..".
Učitel: (vypadne mu kniha a bací ho nohy) ,,Josef, do ředitelny!" (spěšně odejde)


16 názorů

Morče11
05. 06. 2012
Dát tip
No jistěě!;)

Morče11
04. 06. 2012
Dát tip
Vymyšlené. ;) Ale hrozně ubohé, sama nechápu, jak jsem tohle mohla kdy napsat... a to je to jenom rok... každopádně každý někde začínáme a všichni se stále učíme, budiž mi to útěchou...

Morče11
11. 08. 2011
Dát tip
Děkuji! :))

A to mně se to líbilo, já mám pro morče slabost =)

vzhledem k tomu, že nemáš na profilu věk, tak tě všichni hodnotí podle dospělých kritérií. Tohle je fakt jen pokus, humor zůstal ve školní lavici...

Honzyk
01. 08. 2011
Dát tip
mueZe:DDDDDDDDDDDDD

Metta
01. 08. 2011
Dát tip
H: drobný si můžeze nechat.)

Honzyk
01. 08. 2011
Dát tip
Metta: 99,000007899999 bodov!:D

Metta
01. 08. 2011
Dát tip
s každým řádkem jest to trapnější

Honzyk
01. 08. 2011
Dát tip
...fakt teda picovina, sorac...: a ke vsemu na to este upozornis v prologu, no to by teda blbyho nenapadlo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru