Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o pohybu

02. 08. 2011
25
27
2698
Autor
aleš-novák

inspirovaná lampičkou (stereo...)

odmalička

jsem si představoval

že jedoucí auta

způsobují otáčení zeměkoule

   

jasně

jedou i v protisměru

ale třeba jich jedním směrem

jede víc?

  

vždyť si to představte

sedíte za volantem

a čím víc přidáváte plyn

tím rychleji tou koulí otáčíte

  

dokonce si myslím

že stejně působí

i chodci

všichni jsme vlastně jen

jako cirkusoví medvědi

 

  

jen mi v té teorii ještě schází

původce otáčení

kolem Slunce


27 názorů

Chigwell
22. 08. 2011
Dát tip
Když jsem byl malej,vrtalo mi hlavou,proč celej svět neříká umyvadlu Umyvadlo,když se v něm lidi,Všichni! umývaj...*

Ó
10. 08. 2011
Dát tip
...No přece ten... z pohádky o pekaři... císaři...

Toscana
08. 08. 2011
Dát tip
A já trvám na tom, že země je placka, kterou nesou na zádech 4 sloni, co stojí na zádech želvě, která pluje vesmírem! :o)) *t MKbaby - tvoje teorie o střídání ročních dob nemá jedinou vadu! :o))))

Jinovata
07. 08. 2011
Dát tip
upovídané, ale fajn :-)

lampička
02. 08. 2011
Dát tip
Aleši: děkuju.-Básnička pěkná. Já mám takovéhle ranní úlety ráno co ráno:)))

MKbaby
02. 08. 2011
Dát tip
aleš, zordon: Guma od tepláků ani od trenýrek to nebude, brnkal by o ni Měsíc :)

MKbaby
02. 08. 2011
Dát tip
8hanka: Nám v lednu na týden vypovědělo službu topení, proto jsme ten týden netopili. No a teď je to už znát :)

srozumeni
02. 08. 2011
Dát tip
*

Hesiona
02. 08. 2011
Dát tip
Mimořádná :)

8hanka
02. 08. 2011
Dát tip
skvele...komplet aj s kritikmi:)***** Len mi nejde do hlavy, preco toto leto nebolo leto? Dokonca niektori aj prikurovali(topili)... ...a skutocne sa otacame okolo Slnka ? Ja urcite nie,vedela by som to, tocila by sa mi hlava...

Zordon
02. 08. 2011
Dát tip
vzhledem k tomu hicu co tam asi je tak možná aj gumou od trenýrek

otáčení Země kolem Slunce ještě nikdo nevysvětlil... Myslím, že si tou naší kuličkou někdo na Slunci točí nad hlavou na dlouhé gumě od tepláků...

Zordon
02. 08. 2011
Dát tip
super * Jen tak přemýšlím, že když když jdou dva lidi proti sobě, tak se k sobě vlastně nepřibližují, ale pouze se přetahují o to na kterou stranu se bude zeměkoule točit. Takže ode dneška to všem usnadním, nebudu jim chodit naproti, ale počkám si až přijdou.

Zordon
02. 08. 2011
Dát tip
super * Jen tak přemýšlím, že když když jdou dva lidi proti sobě, tak se k sobě vlastně nepřibližují, ale pouze se přetahují o to na kterou stranu se bude zeměkoule točit. Takže ode dneška to všem usnadním, nebudu jim chodit naproti, ale počkám si až přijdou.

ArnieR
02. 08. 2011
Dát tip
Ale no tak... všichni dávno od Terryho víme, že lodě, které vypadají, jakoby se ztrácely za okrajem světa, se opravdu ztrácejí za okrajem světa. A slunce? To přeci před sebou valí nebeský hovnivál...:)

ještě avi lampičce, když je v titulcích...

velryba se s kolotočem nevylučuje :o)

avox
02. 08. 2011
Dát tip
zase jeden, co mi bere mou představu velké placky na hřbetě velryby... :-))

Diana
02. 08. 2011
Dát tip
Odvážná hypotéza!* :-) Vrátím se, tady bude legrace :-)

MKbaby
02. 08. 2011
Dát tip
Že bych si po takovém úspěchu otevřel poradnu? Nebo raději objasňovnu? :)

tentokrát vyhrál MKbaby i nad Květoňovým točeným lahvovým pivem :o)

MKbaby
02. 08. 2011
Dát tip
No, každý bod na rovníku sviští rychlostí cca 1667 km/h, za což tedy nemohou být zodpovědná auta, ale pouze nadzvuková letadla letící opačným směrem :) Zato polární oblasti se flákaj... Na tvoji otázku ohledně otáčení kolem Slunce ti neodpovím, ale zato všem mohu konečně objasnit, jak je to se střídáním ročních dob: Celé léto se netopí, proto vzduch vychladne a pak je zima. Proto se taky v zimě topí, následkem čehož se vzduch ohřeje a je léto. V létě je tedy teplo a nemusí se topit. Jenže tím vzduch zase vychladne... :)

Takže, jestli tomu dobře rozumím, podle tvojí teorie točení je i lahvové pivo vlastně točené.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru