Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o těžkosti citu

05. 08. 2011
16
23
3503
Autor
aleš-novák

že moje vyznání

nemají žádnou váhu?

  

podívej,

tohle je

deka lásky


23 názorů

Díky, pane kolego. Chigwell - to bude tím, že když se nám někdo směje, tak jsme rádi (což veršotepci, kdoví proč, nejsou).

vyřídím :o)

Chigwell
22. 08. 2011
Dát tip
:))))...kdybys tu nebyl ty a Květoň,Písmák by nebyl Písmákem :))))) *

Toscana
09. 08. 2011
Dát tip
No, někdy ani deka netřeba...(zejména, zapojí-li se do věci Květoněm zmíněné pudy) :o))))) *t

MKbaby
06. 08. 2011
Dát tip
Účvatné :)

Zordon
06. 08. 2011
Dát tip
to je aspoň DEKAdence :)

ne! jen přivolávám pozitivy...

a tady http://cs.wikipedia.org/wiki/Larisa bydlíš? :o)

a umíš vyvolávat negativy?

zklidni hormon a neprovokuj, nováku! umím vyvolat vola, výbuch smíchu, scénu a jiné...

jo, taky se divím, co dokáže vyvolat jedna larisa :o)

Diana
05. 08. 2011
Dát tip
:-) Všem za diskuzi tip* :-)

MDavy: nabízí se souvislost s písní Doteky (text J.Dědeček, zpěv V.Mišík) Zbytečně se celej balím do deky, stejně budu cítit tvoje doteky, stejně budu myslet nejvíc na dlaně, hladilas mě totiž velmi prohnaně. Jedno torpédo tvýho doteku, dobře mířený, stačí člověku, jedna exploze tvýho pohledu – a to ostatní tuším dopředu… Jsem z toho jak vejce, celej naměkko, jen co mě to přejde, půjdem daleko, za nemravnej obzor, za plyšovej drát, na růžovej palouk a tam si budem hrát. S prvním dotekem už jsem ztracenej, už jsem na háku, už jsem chycenej, marně od tebe prchám v panice. Pozdě. Mám tě rád. Konec štvanice.

Ano, zdekujem se na pudu. (Vlastně na půdu.)

avox
05. 08. 2011
Dát tip
když se probudí pudy, přijde vhod i deka... :-))

kdepak auto. Jen mě inspiroval titul jedné z mnoha knížek předčasně zesnulé spisovatelky...

avox
05. 08. 2011
Dát tip
vida, tady někdo uklízel auto... :-))

Ano. Taková pudová záležitost to bývala. Že z toho dnes děláme vědu, za to vlastně může metrická soustava.

říkalo se tam: pudem na to?

S váhou citu neměli žádné těžkosti ve starém Rusku. Tam lásku vážili na pudy! (Pud - ruská jednotka hmotnosti, používaná ve středověku, odpovídající 16.38 kg.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru