Na Písmáku publikuje 50 tisíc autorů, 431 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Novinky #2 (28. 9. 2019)
Novinky (1. 8. 2019)

+6 neviditelných
Co homosexuálové (ne)udělali Petru Hájkovi?
datum / id05.08.2011 / 389759Vytisknout |
autorMovsar
kategorieÚvahy
zobrazeno4614x
počet tipů7
v oblíbených0x
do výběru zařadilStvN,
zařazeno do klubůDílo není v žádném klubu.
Co homosexuálové (ne)udělali Petru Hájkovi?

Za jiných okolností by bylo zbytečné jakkoli reagovat na článek Petra Hájka o "deviantních" homosexuálech chystajících "nátlakovou akci" v ulicích Prahy (viz http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/politici-volicum/204468.aspx). Autor je ale vedoucím Kanceláře prezidenta republiky, tedy osobou s jistým dosahem svých prohlášení.   

Že jde o projev netolerance, o tom nemůže být sporu. Že nás takové projevy posouvají hodně daleko za východní hranice, o tom po nedávných událostech z Mosky, kdy byl podobný průvod homosexuálů rozehnán armádou, také není sporu. Je tu ale ještě jedna rovina, která se jistě netýká jen autora samého, ale, soudě z diskusí pod přepisy článku, mnohých dalších. Jde o strach.

Václav Bělohradský analyzoval projevy xenofobie v její současné verzi jako "identitární paniku". Ve zkratce jde o to, že se ztrátou národního státu, které předcházela Nietzschem dokonale postřehnutá ztráta náboženských jistot (nihilismus), společnost hledá nějakou oporu pro své nejisté fungování v globalizované situaci. A hledá ji mezi značně pochybnými zdroji jako jsou odumřelé naboženství (povinné kříže v italských školách), nacionalismus (povinné zpívání hymny ve Francii nebo na Slovensku), rasismus (Praví Finové, Jobbik v Maďarsku), odmítání chudých (obliba slov jako "socka", politika vládních škrtů) apod.

Petr Hájek je až dětsky průhledným příkladem "identitární paniky". V článku se hlásí k tradici, podle které je homosexualita nepřítelem institutu rodiny. Hájek má patrně na mysli jednoduchý biologický zákon, ale nebylo by hodné vedoucího kanceláře (ať už jakékoli) vést o něco složitější úvahy? Jak se Hájek vypořádá s tím, že např. v Praze je rozvodovost "zcela" heterosexuálních párů až 70 %? A to homosexuálové ještě Prahou ani jednou nepochodovali.

Konečně, k jaké konkrétní tradici se vlastně Hájek svým homofobním projevem hlásí? Nezaložila snad evropskou kulturu a do jisté míry Evropu samotnou zejména řecká tradice? Jak pak ale smířit s Hájkovým pojetím fakt, že řecká filosofie se rodila v prostředí docela otevřeně homosexuálním, kde každý mistr měl svého milce a Sókratés jako mistr všech mistrů jich měl nepočítaně?  

Z projevu vedoucího kanceláře Hájka můžeme ale číst i jinou paniku; přesněji samotný výraz "nátlaková akce" je signifikantní pro jistou formu paniky. Pokud totiž něco považuji za nátlak, musím se cítit reálně, nikoli jen eventuálně ohrožen. Hájek tak svým článkem nejen dmýchá nejnižší nenávist, ale zároveň nám říká: pomozte mi, co kdybych snad při pohledu na ta krásná těla podlehl svým skrytým touhám? 

O význam vět starořeckého filosofa Herakleita se vedou mnohé spory. Jeho tajemné zlomky ale vždy najdou své místo, které jako "světlinu" jiného slavného myslitele prozáří svou pronikavou trefností. K Hájkovu vyznání je příhodný tento: Příroda se ráda skrývá. I v Petru Hájkovi.    




Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

26.09.2011 23:52:44dát kritice tipMatěj Dovala
To Nepochopeny
1)Freud bol zase zastáncom, respektíve sa domnielval, že každému jedincovi vlastná bisexualita a záleží na psychogénnych faktoroch. Potlačenie homosexuálnych, alebo heterosexuálych tendencií.
Ešte aby som dodal na margo toho Freuda. Pokúšal sa o liečenie homosexuálnych jedincov. V skratke išlo o podmienený reflex ktorý vyvolával zvracanie. Na vzorke 47 ľudí sa snažil vypracovať metódu liečenia. nemal však úspech. Iba dvaja z nich ostali bez homosexálnych stykov po 7 rokoch : )
- Takže pleteš si Sigmunda Freuda, rakouského lékaře (vzděláním) a psychoanalytika (působením) a Kurta Freunda, českého lékaře (vzdělánim) a psychiatra (působením). Oba dva byli židé a mají podobná jména. Ale po jednom zůstalo mnoho kvalitního, po druhém pokud vím nic kvalitního.
26.09.2011 23:25:27dát kritice tipMatěj Dovala
To Nepochopeny
1)Homosexualita ...Dokonca to nie je ani choroba. Zo zoznamu chorôb bola homosexualita vyňatá v roku 1992.
- Pokud je nepřítomnost v nějakém seznamu argument, že homosexualita NENÍ choroba, pak přítomnost něčeho v stejném seznamu je argument, že to JE choroba. Takže do roku 1992 jak píšeš jsi akceptoval argument: Homosexualita JE choroba, protože JE v nějakém seznamu. Správně?
17.08.2011 07:27:36dát kritice tipStvN
Jsem rad, ze jsem narazil na dve uvahy, spolu s tou od Fruhlinga, ktere jsou na urovni, to me opravdu potesilo.
16.08.2011 22:46:38dát kritice tipMovsar
StvN: díky za čtení a výběr.
16.08.2011 16:33:42dát kritice tipStvN
Celkem fajn napsaná úvaha:))
09.08.2011 19:39:06dát kritice tipHonzyk
...lidi sou proste kravove, a casto, co nadelas...(((
09.08.2011 18:56:03dát kritice tipMovsar
tak prý už se ozvali vandasovci/nácci, že chystají jakýsi protiúder. asi už si nepamatují na boule a modřiny z listopadu 2007, když chtěli projít židovským městem.. :-)
09.08.2011 09:10:43dát kritice tipHonzyk
Ryso, ja uz ti jednou napsal: me vynech...vykur si samovar, chces-li, a neprud, ok???((
09.08.2011 09:07:44dát kritice tipObčan_Rýša
hájek má prý péro jako samovar
08.08.2011 15:48:20dát kritice tipHonzyk
Fleyberk, do prdele, me rozcilils,,,pak byla tam Lenka Kralova a Kucharova, ta pica, kery si hraly na lesby, plus Slansky a Dan Hruby a dalsi!!!!
08.08.2011 15:46:55dát kritice tipHonzyk
blazne, n e l z u....at mam AiDS, esi kecam: podobne svadel me Petr Hajek na zamku na vyjezdni potrade Relexu(ted nevim meno), kde jsme se vozrali este s Najbrtem, chudakem, i Feyberk toto slysel a videl, jeho,(Hajhkuv souputnik!!!) a ja svedky na toto mam, viz muj fejsbuk: František Růžička...!(((...a Batora ucil na Vyssi odborne skoly publicistiky,ja teze tam pusobil: to je taky poblijon, ale ten curakem na me nemaval.... fujtajbl, to bych jiz zasazen mrtvici zrejme mezi zivymi nebyl!!!((((
08.08.2011 15:01:48dát kritice tipMovsar
je fakt, že někdo tak odporný vnitřně i zevnějškem jako je hájek nebo třeba bátora (který tomu dnes nasadil korunu) se nepotkává často.
08.08.2011 09:28:33dát kritice tipmalej_blazen
movsar: vzhledem k tomu ze se domnivam ze vlastne vsichni jsme tak trochu lehce uchylkami postizeni rekl bych ze lze...
08.08.2011 06:18:26dát kritice tipHonzyk
...i nad lupinky vyzivnymi byl by oudem to pomerne nevzhlednym Petr Hajek na me maval, predpokladam: pudy a zase pudy, zeo.... lakal me, mrcha, ale ja se nedal,mne osklivil se tento curak podivneho vzhledu, ja ani sahnout na nej nechtel: nenenenenenenene!DDD
07.08.2011 23:36:44dát kritice tipkatugiro
hahaha, honzyku, ty zas jedeš.. a to nepočítám, že jsem chvíli přemejšlel, proč na tebe hájek mával nad müsli :))
07.08.2011 18:54:09dát kritice tipMarking Machine
to se myslím rozděluje celá sexualita, ne jenom homosexualita :)
07.08.2011 18:23:16smazaný uživatel
smazaný uživatel
07.08.2011 16:39:36dát kritice tipHonzyk
..ja mam uzasny zazitek s Petrem Hajkem z WC v casopise Reflex(P.H. sefredaktpor), kdy na me maval curakem nad musli, : na leve strane zuzujiciho se udu chybi mu pigment, jeste chvili aviza sem budu chodit trhat, a mrsknu sem prispevek, byt zatim zda se mi ponekud nekorektni (bez vedomi Hajka, zeo) o jeho ohance zde hovoriti: ano, latentni je, neb na sveho zaluda, jak on rikal, "slintajicicho"...jeho vyraz, me lakal veda, ze ja curaky mam rad, ale sry, ja mu rek:"Petre, se nezlob, ale todle bych do huby nevzal," a ze ne teda...on byl z tech, kteri kdyby se myli tyden, stale budou pripomasteni..-.tenkrat jeste dlouhe natacene do prstynku vlasy mel...a ty porcUlanove umele klektaky!
***
Predstava, ze jimi by objal mu vonny , myslim, pomerne velky ud, otrasla negativne mou smyslnosti takrka u samych jejich zakladu!..(((ble ble...
07.08.2011 14:57:18dát kritice tipMarking Machine
já nevidim důvod proč proti takovejm pochodům brojit, sám bych pochodovat nešel, páč mi je to celkem ukradený, já se jako homosexuál cítím dobře, ale když někdo chce pochodovat, ať pochoduje, nikomu nic neudělá, ti co jim to vadí se nemusí dívat, a tu chvilku, co prochází nebo projíždí kolem přežijou, stejně jako já musím přežít pohled na hovádka, který sem tam na ulici vídám.
07.08.2011 14:51:00dát kritice tipMovsar
1. problém je v tom, že označit něco jako "úchylku" bez negativní konotace nelze..
2. termín "homosexualismus" považuju za uměle vytvořené alibi homofobů: jakmile z něčeho (tady homosexuality) uděláme polituikum, lze to beztrestně pranýřovat. všimněte si, jak o homosexuálech až na nedotkunztelného klausova milce hájka nikdo neřekne nic špatného; "homosexualisty" ale otevřeně nenávidí; přitom jde samozřejmě o jedny a tytéž lidi: karneval skutečně není politická kampaň, a i kdyby byla, jistě by byla milejší než kampaň TOP09 aneb zaplať účtenku na 100tis. ale i dalších vlád. stran.
06.08.2011 19:25:02dát kritice tipmalej_blazen
honzyk: a takhle koncivaji slavne vety geniu!
06.08.2011 19:24:30dát kritice tipHonzyk
e-e-
06.08.2011 19:19:29dát kritice tipmalej_blazen
honzyk: achjo kdyz myslis...myslim ze nebylo co ignorovat. hezky den
06.08.2011 19:17:57dát kritice tipHonzyk
ach, MM, ty maly, mily, smesny hlupacku:D
06.08.2011 19:03:31dát kritice tipMarking Machine
nevyejakulovala
06.08.2011 18:45:29dát kritice tipHonzyk
malej blazen., sry., ale kecy v peci tak akorat: uz si smesnej., vskutku..))) : to ale neznanmena, ze tva ignorace me , sic jen trochu, ale nevyjukala...((
06.08.2011 17:50:28dát kritice tipmalej_blazen
katugiro: bohuzel si nepamatuju vsechny bibliograficke citace abych ti mohl prevypsat ostatni jmena pravdou je ze si pamatuji ty nejproflaklejsi jmena tam uz jsi urcite neco najit muzes minimalne v tom freudovi a taktez je pravdou ze nejnovejsi psa nazory prace se homosexualitou prilis nezabyvaji...nikdo ji neleci protoze neni duvod...
nicmene ja jsem o KBT nezacal nybrz ty...a v drivejsi casti jsem jenom reagoval na jednu zminku ze mi to prijde jako KBT tot vse...nicmene jsem KBT nezatracoval to je myslim z prispevku jasne...jen jsem napsal ze veskrze neresi jadro problemu...co vim vysledky byvaji dobre a rychle ale ne dlouhodobe ale pravdou je ze nejake nove clanky o KBT jsem necetl
na omylnost/neomylnost jiz nereaguji je to zda se zbytecne
06.08.2011 16:13:51dát kritice tipkatugiro
jako neomylné je prezentuješ, když odmítáš brát v úvahu, co ti ostatní říkají. nauč se číst raději ty, já jsem nikdy neřekl, že o všech homosexuálech tvrdíš, že je jejich orientace psychogenní, ale ptal jsem se, z jakých zdrojů čerpáš informace, na což jsi nebyl schopen odpovědět, jen jsi vyjmenoval pár psychoanalytiků, kteří nemají s tématem mnoho společného, natož se stavem jeho současného poznání.
názor, že KBT nic neřeší, je od PA orientovaného člověka možná pochopitelný, ale pořád smutný - nicméně nechápu, proč sem tenhle směr vůbec zatahuješ, asi jen aby ses měl vůči čemu vymezovat
06.08.2011 14:40:50dát kritice tipmalej_blazen
katugiro: nevim kdo kde psal ze jsou neomylne...psal jsem ze vetsina...ne vsak vsichni - bylo by dobre se naucit cist...KBT znam jiste rozhodne se to hodi v momente kdy clovek pod tlakem sve nemoci nemuze ani zit (nemluvim o homosexualite) ale nic to neresi pouze tlumi nejlepe spoluprace KBT psychoanalyza nebo nejaka jina hlubina psychologie ktera se dobere problemu
kazdopadne jestli te skutecne opravdu zajimaji me zdroje tak freud, klein, jung, winicott, mitchell, stern,..., probihajici psychoanalyticky vycvik, ukoncena jeho teoreticka cast atd.
a cim pak ze to dostali tyto teorie na frak? myslis KBT? kterazto z cloveka cini vzdy a vsude slinici preucitelne zvire ktere se boji bileho kralicka protoze jej tak nekdo naprogramoval? nebo nejake genove zasadni teorie ktere vsechno svedou na gen a pak z pozice bozskosti do par let na to se v genu pohrabeme a nebudou rakoviny, homosexualove ci geneticke mutace? blbost porad je to o tom samem...konecne by mela zacit psychologie spolupracovat a ne se vecne tahat o patent na pravdu!

honzyk: ale to ze to zijes asi neznamena ze nemam pravdu ze? Ja nerikam ze vsichni jsou psychogenni...ostatne rozciloval by ses tolik kdybych alespon castecne nemel pravdu?...kazdopadne jeden priklad za vsechny ac samozrejme to nemohu rici pravdive kazdopadne takovy predstavitel psychogenniho homosexuala by mohl byt treba davny to vitez prvni rady vyvolenych hysterik vladko dobrovsky...

kazdopadne jsem si nevsiml ze by nekdo pod diskuzi rozkryl neco zasadniho...v prve rade mi slo o to ac uznavam ze hajek je vul ze proste pokud zijeme v demokracii tak si muze rici co chce (bude-li za to brat svoji zodpovednost) a ze cela politicka korektnost kterazto je v dnesni dobe tak popularni patri do celeho toho vukolniho marastu jenzto deformuje svet...a taktez jsem se vyjadril ze proste homosexualita je uchylka (bez jakekoli urazejici konotace) a nic na tom nezmeni ani nejake lacine definovani "co je normalni" (to je pubertalni odvedeni stranou kdyz mi dojdou argumenty) ani to ze byla vyskrtnuta ze seznamu chorob a tak...

jo a jeste nikde jsem nic nepsal z pozice nejake vsevedoucnosti dobre jsem si dal pozor abych nikde nepsal neco absolutne takze vkladate-li si do toho sve neomylne tendence je to patrne nejake vase vnitrni hnuti ktere vas k tomu vede.
domluvil jsem a myslim ze skutecne o tom nemusime dale rozmlouvat protoze nase pravdy se tak uplne nesetkaji...ostatne jak znamo diskuze na internetu je jako zavod mentalne retardovanych...
06.08.2011 11:05:11dát kritice tipHonzyk
ja si "vo tom!!?|", malej blazen, nemusim az tolik cist..> JA TO ZIJU TOTIZ.! chapes aspon tohle, do prdele uz?))).. do zadnyho pruvodu by me nikdo nedostal ani za zlaty tele, ale tady de uz vo jiny(nasledny zalezitosti) .... snad vetsina , ktera tu zahonky pod uvahou rozryla, vi, o jaky...)
06.08.2011 09:37:32dát kritice tipNedůležitý
to abys zavřel zobák byla přátelská rada, ne rozkaz, chtěl jsem tě ušetřit toho, že si zbytečně kazíš pověst kecama, kterýma stejnak nic nesvedeš

já se necítil bejt hrdej na to, že jsem gay, považoval jsem to za normální bez potřeby hrdosti, ale když vidim, jak se chovají heteráci jako ty, tak se přinejmenším cejtím bejt hrdej na to, že nepatřím mezi ně :)
06.08.2011 02:24:32dát kritice tipkatugiro
malej_blazen: prosímtě, z jakého zdroje čerpáš to své neomylné přesvědčení o psychogenní podmíněnosti? myslel jsem, že tyhle teorie dostaly v minulém století tak na frak, že už se těžko znovu ujmou, nicméně pokud vyšly v posledních letech na tohle téma nějaký zásadní články, rád si je přečtu. (na oplátku ti pak pošlu třeba odkaz na něco o KBT, aby sis přečet, co že to je ;) )
06.08.2011 00:55:37smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.08.2011 00:52:51dát kritice tipjejdavilda
Oba, akorát já min nadávam a nepíšu mu at zavře zobak , což on mi ano. čus
06.08.2011 00:48:05smazaný uživatel
smazaný uživatel
06.08.2011 00:45:23dát kritice tipjejdavilda
Nenapadlo
06.08.2011 00:40:24smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.08.2011 23:26:13dát kritice tipjejdavilda
Jen to, že kam se hnu a je tam vagan, okamžitě mu začneš dělat tlumočníka. Už se musí cítit jako nesvéprávný ( což si o něm nemyslím). Ale dobře, ber mě , že jsem konzervativec a xenofob, který je jak proti legalizaci drog, tak proti stavění mešit v Písku tak proti jásajícím průvodům gayů. Nikoli proti běhu proti rakovině prsu, protože ta se týká všech. Už jsem jednoum napsal, že mi neva až tak jejich orientace jako masové akce. Klidně at se líbají na 1. máje pod rozkvetlou třešní, ale nedávají si tam cedulku-Jsem hrdý, že jsem gay. Nakonec všechny tyhle diskuze jsou výplodem nudy, nedostatkem sexu a nenaplněným životem ( tím říkám, že se občas nudím a proto sem vlezu). Stačí to tak?
05.08.2011 23:14:30smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.08.2011 23:00:17dát kritice tipjejdavilda
Nemohl bys aspon někdy marvine, nechat psát jen vagana?
05.08.2011 21:20:19smazaný uživatel
smazaný uživatel
05.08.2011 21:05:03dát kritice tipMovsar
jo zapomněl jsem: bylo to v berlíně.
05.08.2011 21:03:58dát kritice tipMovsar
a ještě jednu zkušenost, ať máme všichni co závidět: před třemi lety jsem náhodou trefil víkend, kdy se tam konala gay pride, asi největší, podobná akci love parade. skvělá atmosféra, energická hudba, usměvaví lidé, šou, karneval, vydržel jsem na ní celý den, stejně jako cca milion dalších přihlížejících. obešlo se to bez jediného incidentu, nikde žádní opilci, přestože lahví od šampaňského po zemi jako naseto (zvláštní úkaz civilizovaných zemí), nikde žádní extremisté, žádní hájkovi lidé, chtělo vby se říct. druhý rok jsem si už víkend vybral podle téhle akce a bavil se stejně dobře. a hájku div se: žádný nátlak, asi jako i těch milion dalších diváků jsem nezažil. čím to sakra bude?
05.08.2011 21:01:17dát kritice tipNedůležitý
lůza není v tom jak je země bohatá, ale v tom jaká je mentalita lidí, a ta lůzy je na světě všude skoro stejně, takže je zbytečný se stěhovat

chceš říct, že si homosexuálové vyskakujou, ty hajzlové, co si to dovolujou bojovat za svoje práva :D

já se teda nebojim že by to se to nějak celkově zhoršovalo, leda že by se objevil další hitler nebo by křesťani znovu začli vystrkovat růžky, takže si tu klidně remcej, je to totiž to jediný, co můžeš :D
05.08.2011 20:57:37dát kritice tipMovsar
co na to vše říct, co dodat? snad jen, že česku zatraceně chybí moře..
díky za všechny reakce.
05.08.2011 20:51:47dát kritice tipjejdavilda
Ne na dlouho, dějiny ukazují, že pokud menšiny moc vyskakují dostanou přes čenich, ale to už je vaše věc. A pokud vidíš kolem sebe JEN lůzu ( což si řada občanů nezaslouží) tak by ses měl raději odstěhovat do civilizovanější země.
05.08.2011 20:41:37dát kritice tipNedůležitý
Já nevidím důvod proč s ním splynout, já jsem rád za cokoliv, co mě odliší od lůzy kerý je to nakadíno všude dost a já se taky musim dívat na mačistycký kokoty všude možně ze kterejch mi je na blití, ale neřeknu ani bž, tak taky zavři zobák a smiř se s tim, stejně s tim nic nesvedeš, tohle je svobodná země.
05.08.2011 20:34:17dát kritice tipjejdavilda
Právě že nutí. Pokud se budu v té době nacházet v dané lokalitě. Nevím proč by nemohli splynout s davem. Orientace mi nevadí. Její neustálá propagace jo
05.08.2011 20:28:13dát kritice tipNedůležitý
nevim co si pod tim představit, ale jsem si jistej, že tě nikdo nenutí se na ně dívat :)
05.08.2011 20:02:09dát kritice tipjejdavilda
Furt lepší pohled na ženský pivní pupek než na vyžilého chlapečka
05.08.2011 19:11:29dát kritice tipJosephina
Je dobré být tolerantní. Jestli chce někdo žít s partnerem stejného pohlaví, tak už má možnost a aspoň ve velkém městě už se nikdo nepohoršuje, což je skvělé. Měla by se ale vést celospolečenská diskuze o budoucnosti a poslání rodiny, o tom, jak lze rodinu udržet funkční, jak funguje dobrý vztah, což už málem nikdo neví, protože jsou jeho rodiče rozvedení, jak vůbec mít chuť ještě děti v tomto rozkolísaném světě. -- A že je pan Hájek vůl, o to si cvrlikají vrabci na střeše hodně dlouho.
05.08.2011 18:39:18dát kritice tipmalej_blazen
honzyk:ano podobne jako transexualita aj. nebo se domnivas ze ne? ze skutecne cele veskere to nam nezname procento homosexualu je biologicke povahy? pokud ano tak se s tebou prit nebudu ale v tom pripade si o tom neco precti
05.08.2011 18:22:20dát kritice tipmalej_blazen
honzyk:ano podobne jako transexualita aj. nebo se domnivas ze ne? ze skutecne cele veskere to nam nezname procento homosexualu je biologicke povahy? pokud ano tak se s tebou prit nebudu ale v tom pripade si o tom neco precti
05.08.2011 16:35:01dát kritice tipKrytyk
oprava: homosexualitiku .)
05.08.2011 16:34:05dát kritice tipKrytyk
podle mne má pan prezident také část pravdy, rozlišení; vedle homosexuality hodné ochrany a homosexualismu nehodného podpory, vidím ještě homosexualiku (ve skloubení s politikou), což je hnutí, které vykonává symbolické akce pro podporu homosexuálů v lokalitách, kde jsou pronásledováni, (např. v Ghaně loni uveřejňovali jména homosexuálů v novinách, ti museli uprchnout nechtěli-li být zmasakrováni, a že někteří byli); pan prezident tuhle možnost nějak nestíhá vidět, že se nás týká také situace pronásledovaných homosexuálů ve světě; na druhou stranu homosexualismus, je postoj, který glorifikuje sám sebe podobně jako heterovětšinismus;
05.08.2011 16:29:40dát kritice tipFruhling
Hajek nemohl mluvit v nadsázce, protože neví, co je to smysl pro humor. Krom toho nadsázka předpokládá i určitou formu jazykové a sociální inteligence.

Jinak parádní úvaha.
05.08.2011 16:02:38dát kritice tipaleš-novák
http://www.ceskamedia.cz/article.html?id=395778
05.08.2011 15:28:39dát kritice tipNedůležitý
to nejdřív musíte ten průvod uspořádat a ne se srát do jinejch, abych měl co závidět :D
05.08.2011 14:56:17dát kritice tipjejdavilda
Nezávid mašíne
05.08.2011 14:51:25dát kritice tipMarking Machine
Nikdo nikomu nebrání udělat si heteroparádu, akorát nevim kolik lidí by se na ty pivní pupky ženský v zástěrách šlo dívat :D
05.08.2011 14:45:56dát kritice tipHonzyk
malej blazen: p s y ch o g e n n i uchylka - homosexualita...?!!!!!((...te vcera vlacelo metro celou "C" trasu???((
05.08.2011 14:15:34dát kritice tipaleš-novák
proč by si Hájek nemohl říct svůj názor...nejde o úchylku psychiatrickou ale statistickou. Kdyby byla homosexualita normální a 4% bisexuálů, tak asi zachování druhu těžko udržíme, že?

souhlas s jejdavildou: copak existuje nějaká heteroparade?
05.08.2011 14:05:34dát kritice tipNepochopeny
Nie, nie je to hlúposť, to sú fakty ktoré som tu predostrel. A máš pravu, táto naša polemika by bola nekonečná. Prajem ti fajn deň : )
05.08.2011 14:00:41dát kritice tipmalej_blazen
nepochopeny: nevim proc zrovna freud by se pokousel nekoho lecit metodou KBT...takze si myslim ze to co pises o podminenem zvraceni je blbost...ale na sto procent to nevim...
kazdopadne freud se pokud vim o leceni homosexualu praveze nepokousel jelikoz moc dobre vedel jak je to obtizne a povetsinou to temer vsichni psychoanalytici vyrazne nedoporucuji!
A je rozdil mezi bisexualni osobou a bisexualitou libida! Takze na to bych si dal pozor. Kazdopadne takhle dohadovat se muzeme do aleluja a me uz to nebavi! Kazdej mame svoji pravdu kterou muzeme chvalabohu vyjadrit a to je dobre...a to mi slo predevsim...takze ac si myslim ze hajek je idiot tak si muze rikat co chce kdyz za to ponese nasledky
05.08.2011 14:00:11dát kritice tipjejdavilda
Tak já nevím proč se furt chtěj mermomoci zviditelnit. Je snad nějaké Hetero parade v Praze? Proč já mám být tolerantní, když oni ne.
Nemám Hájka rád, ale tady s ním i souhlasím
05.08.2011 13:51:06dát kritice tipNepochopeny
Ešte aby som dodal na margo toho Freuda. Pokúšal sa o liečenie homosexuálnych jedincov. V skratke išlo o podmienený reflex ktorý vyvolával zvracanie. Na vzorke 47 ľudí sa snažil vypracovať metódu liečenia. nemal však úspech. Iba dvaja z nich ostali bez homosexálnych stykov po 7 rokoch : )
05.08.2011 13:41:05dát kritice tipNepochopeny
Pod váhou akých argumentov je tvoje vyjadrenie pravdivé? Hirschled či Milcu tvrdili, že sa jedná o odlišnosť pohlavných hormónov ktoré spôsobujú homosexualitu. Freud bol zase zastáncom, respektíve sa domnielval, že každému jedincovi vlastná bisexualita a záleží na psychogénnych faktoroch. Potlačenie homosexuálnych, alebo heterosexuálych tendencií. Áno, z časti určite pravdu máš, ale dovolím si tvrdiť, že je príliš odvážne jasne prezentovať fakt, že drvivá väčšina je psychogénna : )
05.08.2011 13:32:31dát kritice tipmalej_blazen
nepochopeny: ano mas pravdu vyskytuje se i u zvirat ale to neznamena ze to neni uchylka a za druhe to proste k plozeni mladat nevede tudiz to z evolucni hlediska uchylka je...
navic se nesmi pominout ani fakt ze homosexualita v drtive vetsine pripadu neni vrozena ale psychogenni!
05.08.2011 13:17:22dát kritice tipNepochopeny
Samozrejme je to tvoj subjektívny názor, ale rešpektujem ho, máš naň právo.
Ale homosexualita ako taká je normálny jav aj v prírode u zvierat, to je nepopierateľný fakt.
Ale ako som už spomenul, rešpektujem tvoj názor : )
05.08.2011 13:15:15dát kritice tipmalej_blazen
honzyk: nechapu co si tim chtel rict...politicky korektni mluva je proste dnesni fenomen ktery kurvi nejen jazyk ale predevsim svobodnou volbu rozhodovani
nepochopeny: a to je prave celej ten problem korektni mluvy ktera nesmi nikoho urazit...uchylku nemyslim jako urazku ale jakozto sexuologicky fakt...a to ze je vynata neznamena ze to neni uchylka - z hlediska prirody to proste uchylka je a tezko o tom debatovat.
05.08.2011 11:56:06dát kritice tipMarking Machine
Takovejhle debat už jsem četl, už mě to nudí, stejnak s tim nějakej hájek, nebo novák nic nezmůže, tak proč se jima a jejich názorama zabejvat, potřebovali by pořádnýho čuráka do prdele, aby měli proč remcat.
05.08.2011 11:36:47dát kritice tipNepochopeny
Homosexualita nie je úchylka, je to pohlavná náklonnosť jedinca k jedincom toho istého pohlavia, sprevádzaná rovnakými citovými či partnerskými vzťahmi ako u heterosexuálov. Dokonca to nie je ani choroba. Zo zoznamu chorôb bola homosexualita vyňatá v roku 1992. A to percento je skutočne oveľa vyššie ako je bežne zaužívaná forma štyroch percent. A to z toho dôvodu, že mnoho homosexuálov žije v obave z predsudkov a odsúdenia spoločnosťou vo zväzku heterosexuálnom.
Nie som homosexuál, ale nemám príliš v láske tieto útoky, nakoľko zastávam názor, že predsudky sú iba nedostatkom informovanosti a nízkeho sebavedomia, obava z toho, že by sa niečo také mohlo týkať niekoho osobne, alebo niekoho z jeho blízkych.
05.08.2011 11:31:33dát kritice tipHonzyk
..nevim kde berete tu drzost mluvit o jakes "politicke korektnosti" v cesky kotline...to teda jsem z tohodle paf, kurva...v takovym hnoji zijeme, a vy tady melete hovezi na tatarak?((( ble(((
05.08.2011 11:28:10dát kritice tipHonzyk
p.s "nadsazka P.,H. vlastni": ja tohoto clovejka znam, ten neni temer psychiky schopen, navic jakes nadsazky, doboha!((
...nyni sam ma, jak z porvni ruky od jeho manzelky Aleny,jo, budu takova svine,m nebot sama Alena uz je z nej v prdeli tak, rekla by, tedy nyni ma sam hajek, ktery chodil do Refle v tak kratkycvh sortkach, ze osklive namastene poulky mu z ni lezly, vetrsi problem? je natoklik detintegriovan,m ze zacal zobat, ale porestal/rozumej antidepresiva)...inu, ja si i po triletem pusobeni v Refkle myslim, ze nevi, co se sebou. Tak asi...
05.08.2011 11:24:45dát kritice tipmalej_blazen
Co pises je pravdepodobne pravda na druhou stranu pravdou je taktez ze pokud zijeme v demokracii at je to cokoli tak muze vyjadrit svuj nazor (alespon by to tak melo byt) - ostatne slo jej vyjadrit i za komunistu ovsem clovek musel pocitat s nasledky, ktere se prave diky korektnosti dnes objevuji casteji a casteji. A jak pise ales novak na politickou (nejen) korektnost zajdeme...veskera tahleta evropska tolerance ke vsemu a ke vsem je k hovnu - to jsou ty dobre umysly ktere vedou do pekel! Nehlede na to ze homosexualita proste uchylka je.
05.08.2011 11:23:08dát kritice tipHonzyk
..prdlacky: ona 4 procebnta vytahivana staromilci jeste ze sociku - ja nemam prilis rad "medialni" sexuology", ale Fifkova, ktera., myslim, ma jeste ten spravbnej smysl pro mirču veci, se nekdy na jare vratila z Kongresu....ted poresne nevim nazev, ale vim, ze byl v Kodani, Tyden, MfDNES, dokonce i dalsi casaky internetovy onech 20(s o u c a s n y ch) procent zminovaly...ale co mne znepokokuje vic:

" j e mi j a s n e"....pises, alesi(ATD!!!(..? Co to za slovnik?(((........snad i tobe mam jak debilni ucitel jeste debiulnejsimu zaku zas a znovu pripominat, ze informaci fafo a ze tzijeme v 21. stoleti?--(
05.08.2011 11:18:03dát kritice tipaleš-novák
je mi jasné, že pro tebe jsme "menšinou" my ostatní...
05.08.2011 11:15:16dát kritice tipHonzyk
alesi? ..kdes vzal ta tisickrat omilana 4 procenta? Ha ha ha...20 mozna bylo by akorat, a to ja s vetsinou buzen vubec ani mluvit nemuzu...nemaj me rady:D
05.08.2011 11:13:08dát kritice tipaleš-novák
bouře ve sklenici vody. Hájek se prostě jen s nadsázkou sobě vlastní zastal konzervativních hodnot, jako je třeba rodina. Není snad homosexualita "úchylka" od "normálu" , když zahrnuje jen 4% populace? A jsme zas u té politické koretnosti. Jednou na ní naše civilizace dojede...
05.08.2011 11:12:28dát kritice tipHonzyk
p.s. jo, o latenci P.H. pochyb neni...!))...na to jsem zapomnel, sry---
05.08.2011 11:11:15dát kritice tipHonzyk
no, ja teda, homosexual, kdyz delal mi Petr Hajek v Reflexu sefredaktora, jsem ho jednou kousl do krku (povidal jsem mu o reportu, kam chci jet, on neposlouchal, to ze zoufalstvi jsem ucinil), pote, jeste na Alsaku, kdyz njsme byli a nikam se vyvolat nemohli, on si, prosim pekne, poridil dalsi(!) pevnou linku, jiz jsem mu prekousl. Vysel ze dveri co jako, tedy rozhorcene mu rikam, ze chci t a k e pracovat."Frantisku, ty katastriofalni clovece,", rekl a nic. No a napotreti jsem si na smlouve preposal fixkou zakladni plat, protoze se mi pozdavalo, ze mi dava malo, povedel mu to, nesouhlasil, ale stejne mi plat mniou "preposany" davali...ale myslim, ze v tom to nebude: Petr hajek je proste srac...a uz vic riozvedu pouze byv pozadan...((


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.