Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Štěstí

05. 08. 2011
1
4
2013
Autor
K3
    Také se vás občas zmocní pocit, při kterém jste samotným bytím jakoby opilí?
    Při kterém vás každý tón který slyšíte, rozechvívá rytmem vašeho srdce?
    Při kterém každou barvu kterou vidíte, vnímáte tak, že ve vás vytváří barevné obrazce?
    Při kterém každou maličkost prožíváte tak intenzivně, že ji do sebe doslova vpíjíte a cítíte, jak se vznášíte nad sebou samým a jste schopni jakýmkoli způsobem vyjádřit něco velikého a moc hezkého?
    Při kterém všechno, čemu říkáme nezbytnost bytí, ustupuje do pozadí?
 
 
    Když se vás tyto pocity zmocní, je na řadě štěstí vašeho já a vy si ho nesmíte nechat vzít, protože je vaše a nikdo nemá právo se s vámi o ně dělit.
    Náleží jenom vám.
 
 
    Musíte se naučit bránit ho dřív, než příjde procitnutí, které vás o ně bezpodmínečně připraví.
 
 
    Vy se však ani potom nezklamete, když si uvědomíte, že pro tyto vzácné chvíle je třeba žít.

4 názory

Oldrich
22. 02. 2013
Dát tip

Když už chceš psát s interpunkcí, tak se to nauč. Chybí ti tam řada čárek, což mě odradilo číst...

A možná i kdyby tam byly, jsou stejně tvoje souvětí tak krkolomná, že se mi to chtít číst nebude...


Max Hutar
05. 08. 2011
Dát tip
Štěstí je jako chleba. Nudné, ale nezbytné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru